2018: ישראל – שלב הדו קרב, חלק 2

חלק שני של שלב הדו קרב, בו 20 המתמודדים מצטמצמים ל-12. מי שרוצה לקרוא על החלק הראשון של הדו קרב, מוזמן לקרוא את הפוסט הרלבנטי. מי שרוצה לקרוא ספויילרים על שלבים מתקדמים יותר, מוזמן לקרוא על כך בפוסט העדכון הזה. שיר ברוך, חן אהרוני, שרית חטיבה, אדווה עומר, שיר גדסי, The Choice, עדן מאירי ושי וגלעד יתמודדו הערב.

דו הקרב הראשון הוא של חן אהרוני מול שיר ברוך. הראיון המקדים של חן מתמקד בעבודה שהוא כוח יורד. מדוע לאמן בעל ניסיון להתמודד בתחרות? זו הדילמה שחוזרת על עצמה. אלו, מסוגו של חן אהרוני, משמשים כקרש הצלה עבור ההפקה, כי האירוויזיון בפתח. חובי זכה מהפוזיציה הזו לפני שנתיים. לא נראה לי שהשנה זה יקרה. הוא בוחר לשיר את "Can't Feel My Face" של The Weeknd. הביצוע גנרי ובורח לאותם המקומות אליהם ברח באודישן שלו: לקחת להיט פופ בעל משמעות ולרדד אותו להופעת טין פופ חלולה. ב-C Part הוא משוויץ ביכולות ווקליות וזוכה לקפוץ באחוזי ההצבעה. הוא מסיים עם 80% וכחול מכל השופטים. תקנו אותי, אבל זה לא המון מבחינת הקהל….

שיר ברוך בוחרת לשיר את "שובי לביתך" של שם טוב לוי. בחירה מסוכנת של שיר לא עכשווי, עם קהל של תיכוניסטים…. לצערנו זה לא "כוכב נולד" של 2004. אני מאד אוהב, אבל ברור שבהופעה הזו היא לא תצליח לשכנע מישהו להעדיף אותה על פני חן. זה קטן ומקסים ואחד השירים הישראלים היפים, אבל זה לא מה שהולך היום לצערנו. כל השופטים מצביעים אדום והיא מסיימת עם 30%.

דו הקרב השני הוא של The Choice מול שרית חטיבה. גם דה צ'ויס וגם שרית הגיעו לשלב זה בחסות ה"סייב" ואך הוגן שייתנו להם להילחם זה מול זה מול השופטים, שלא רצו אף אחד מהם. דה צ'ויס בוחרים לשיר את "עומד על צוק" של היי פייב. למרות מקצועיותם, משהו בהופעה לא עובר, ונראה יותר קצת סכריני. השיר בגרסה של היי פייב הרגישה יותר אותנטית מהביצוע החלבי הזה. השופטים גם הם לא נלהבים, אסף מסכים בקושי לתת כחול, כמו גם סטייק ובן אל והלהקה מסיימת עם 56%.

שרית בוחרת לשיר את "שב" של שרית חדד. שרית למדה להתנהל טוב ונכון על הבמה בזמן הקצר שהיה לה ללמוד. ברמה הקולית זה לא מדהים, אבל זה בסדר. אסף מצביע "אדום" לעומת הראל וסטטיק ובן אל שמצביע "כחול". שרית מעלה הילוך ומסיימת את השיר עם 52% עם ביצוע יציב. קרן מצביעה "אדום" והכדור עובר לידיים של נינט, שמחליטה להצביע "כחול". שרית מנצחת את הדו קרב עם 59%.

דו הקרב השלישי הוא של עדן מאירי מול שיר גדסי. עדן בוחר לשיר את "נגן" של שיר לוי, אחד השירים היפים של השנה החולפת לטעמי. שיר לוי מצטרף למנחים מאחורי הקלעים. הוא מתחיל מאד טוב, אך נחלש בבית השני. בכל מקרה הוא פחות טוב משיר לוי, וקשה שלא להשוות אותו למקור. הוא בורח לעמדת הדיג'יי באמצע השיר, כאשר ברור שזה הפורטה שלו, אך גם המגן. ההופעה על הבמה מעט לחוצה. השופטים סלחנים יחסית, למעט נינט ואסף שמצביעים "אדום". הוא מסיים עם 63%. שיר לוי מוזמן לבמה להפתיע את עדן כמבצע המקורי.

שיר בוחר לשיר את "בימים שיעברו עלינו" של אביב בכר והדס קליינמן. הוא נראה באנרגיות גבוהות, בעוד עדן שסיים להופיע מאוכזב עד עמקי נשמתו. ההופעה של שיר סבירה, אך הוא נשמע צרוד מכפי שזכרתי אותו. זה שיר מנומנם מאד והוא לא נשמע בו טוב. הוא מסיים עם 26%, וכנראה בצדק. ההופעה החלשה של הערב. שיר מסביר שהיה חולה, אך אינו מאוכזב מהתוצאה.

דו הקרב הרביעי הוא של שי וגלעד מול אדווה עומר. גלעד נכנס לדין ודברים עם רותם, כאשר הוא אומר, ודי בצדק, שלא נראה שיש להם סיכוי לזכות. רותם עושה את התפקיד המצופה ממנה, אבל בשורה התחתונה הוא צודק. שי וגלעד בוחרים לשיר את "ירוק ודבש" של דודו אהרון. שוב, הביצוע שלהם מצוין והם נשמעים הרמוניים מאד. הבעיה היא שנורא קל להפוך את זה לשיר חתונות, מה שבאמת קורה במקרה זה. כעת הזמן לצאת מהמסגרת ומאזור הנוחות, והם לא עושים זאת. למעט הראל, כל השופטים מצביעים "כחול" והם מסיימים עם 71%.

אדווה על תקן הסינדרלה מהפריפרייה, על התדמית הזו בונים אותה. השאלה האם תצליח להמריא מהתדמית הזו ולנצל אותה לטובתה. אחרי שמביאים את אבא שלה, שסביבו סובב רוב הסיפור שלה, אדווה בוחרת לשיר את "אבא" שלך שרית חדד. מרימים לה עם ארט וידאו של תמונות שלה בתור ילדה. חבל שהיא לא יוצאת מהבלדות המזרחיות לשיר עם קצת יותר קצב. אם מצביעים לפי הפוטנציאל, שלה יותר גדול מול הצמד. אם מדברים נטו על הפקה, שי וגלעד לוקחים את זה בקלות. השופטים חלוקים בדעתם, ורק קרן וסטטיק ובן אל מצביעים "כחול". אדווה מסיימת עם 49% ומפסידה את הדו קרב הזה.

המתמודדים הבאים עולים לשלב הבא:

  1. יהונתן מרגי – 88%
  2. ריקי בן ארי – 82%
  3. רוית בטיאשווילי – 82%
  4. חן אהרוני – 80%
  5. נטע ברזילי – 79%
  6. שי וגלעד – 71%
  7. עדן מאירי – 63%
  8. שרית חטיבה – 59%

המתמודדים הבאים יתמודדו על שני Wildcards:

  1. רינת בר – 77%
  2. אקסום – 74%
  3. אופיר הרוש – 68%
  4. טל מזרחי – 49%
  5. ת'ה צ'ויס – 56%
  6. אדווה עומר – 49%
  7. שיר ברוך – 30%
  8. שיר גדסי – 26%

ניתן לצפות בפרק המלא כאן.

2 תגובות הוסיפו את שלכם

  1. מורן הגיב:

    מה עם גל יעקובי

    אהבתי

    1. eurovisionpops הגיב:

      היי מורן. גל יתמודד הערב.

      אהבתי

כתיבת תגובה

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.