2017: ארמניה – 24 מתמודדים על הכרטיס לקייב

תכנית אחרונה של שלב 2, מה שאומר שבתכנית זו ייסגרו כל הנבחרות/קבוצות. אנוש ואראם סגרו את הנבחרות שלהם עם 4 מתמודדים שכל אחד מהם לקח לעצמם. שאר השופטים יסגרו את הצוותים שלהם בתכנית זו. קצת מרגיש מיותר לצפות בתכנית מתוך ידיעה שלא מדובר בריאליטי הכי נקי משחיתות, כפי שהדגשתי בפוסט הקודם בנושא.

התכנית מתחילה עם גוהר שחופרת עם סטטיסטיקות מטופשות, הצגת השופטים וחוקי השלב הזה.

Only Girls היו מהמתמודדות הראשונות בתכנית, ולכן זכורות מאד. מה גם שהן אחת משתי הלהקות היחידות בתכנית, אז הופתע אם לא יעלו שלב. הן שרות את "Kukushka" של Viktor Tsoi, שיר חמוד מאד ברוסית, וזה מרענן בים הג'אז והפופ העילג. הן עבדו קצת על ההופעה הבימתית שלהם ופחות נראות מופיעות במתנ"ס חביבה. התלבושות עדיין דורשות שיפור, והן נראות כמו מ"כיות בשעת ת"ש, עם מכנסיים בהדפס צבאי וחולצות טריקו ירוק בקבוק. הופעה ווקלית משכנעת והעמדה בימתית פשוטה, אך אפקטיבית. אסיי לא מבזבז זמן ולוחץ על הזמזם עם התחלת שעון העצר. מאחורי הקלעים הן מציינות שהן שכחו מהשופטים ומהתחרות בכלל כשהופיעו, לא נורא חמודות, בקרוב גם התחרות תישכח מכם.

הבאה להופיע היא Sona Dunoyan. היא מציינת שאין לה העדפה לגבי שופט כזה או אחר. יפהפייה, שהרשימה בהופעתה הראשונה עם שיר של מייגן טריינר. הפעם היא שרה את "Sorry" של ג'סטין ביבר. השיר הזה כל כך overplayed שאני מתפלא שהיא לא חששה לקחת אותו. כמו בשיר הקודם שלה, גם הפעם מדובר בגרסה אקוסטית של שיר פופ שבמקור נשען על הפקה אגרסיבית. זה שטיק שעבד לפני 15 שנה, והיא מתחילה לשחוק אותו בתכנית ולשחוק את עצמה. השופטים לא ממהרים עם תחילתו של שעון העצר, ואיווטה לוקחת את סונה לקבוצה שלה. לאחר הרעפת מחמאות הדדיות בין השתיים, אינגה מציינת שתישמח לעקוב אחרי ההתפתחות שלה בתכנית.

Gevorg Harutyunyan עולה להופיע עם "It's a men's world" של James Brown & Luciano Pavarotti. הוא היה מעצבן באודישן הראשון שלו והוא מעצבן עכשיו. מלא בחשיבות עצמית, ללא סיבה ומניירות של איזו דיווה לא ברורה. הגברים בשורת השופטים לא מתרשמים יותר מידי מהבחור, אבל איווטה שמה את העין עליו. הוא כל כך מרגיז, נראה כמו גמל שלמה וחסר הבעת פנים. הוא מדיע לפלצטו מביך לרקראת סיום ומקנח בריקוד מביך לקראת סיום. שעון העצר מתחיל ואינגה עם כמה סימני שלאה מחליטה לבסוף ללחוץ על הכפתורץ הכי מיותר. אינגה קוראת לו מייקל ג'קסון הארמני. הוא מודה לשופטים בקולו הקריפי.

Aksel Paveyan עולה ושר את השיר הכי לא נכון לעשות "Feeling good" של נינה סימון. הוא מציין כי היה רוצה להיות בצוותים של אינגה או אנוש. הוא נראה יותר טוב ממראה הפקיד האפרורי בו בחר בפעם הקודמת, אבל עדיין לא עובר מסך יותר מידי טוב. ההופעה שלו סובלת מהרבה רגעים חלשים והוא מזייף בקטעים שדורשים מעט מיומנות קולית. אנוש מפהקת ומנסה להסוות את זה בליפ-סינק. העיבוד יותר חזק מהשיר שלו והוא הולך לאיבוד. הייקו עושה פרצוף מאוכזב. שעון העצר מתחיל ואף אחד לא לוחץ על הזמזם. סוף דרכו בתכנית. אראם מציין שהוא היה עדיין היה סטטי מידי על הבמה. אנוש פותחת בנאום מעצים ומאד מנומס, מציינת שיש לו עוד עבודה לעשות.

הבאה להופיע היא Karine Harutyunyan המגיעה מגיאורגיה. היא ממשיכה בקו בלדות הדיווה שהחלה בו בהופעה הקודמת. נראה שזו בחירה נכונה עבורה, רק המבטא שלה מפריע. "Listen" של ביונסה הוא השיר אותו בחרה, והיא מופיעה עם שמלת מיני שחורה קטנה ארוכת שרוולים. אין לה מושג על מה היא שרה, היא סתם דוחפת את הקול שלה קדימה. אין שום רגש בביצוע הזה, רק שופוני. לא מסוגל לשמוע יותר את הקול הצעקני שלה או את הפרצוף הפחוס שלה, סיימי כבר. היא נוחתת בקבוצה של אינגה, אחרי שהייקו מפספס במאית השנייה ולוחץ על הזמזם שלו מאוחר מידי. הייקו מנסה להצנן את ההתלהבות ואומר לה שלא תתלהב יותר מידי, כי עדיין עליה לעבוד קשה בדרך להצלחה, כנראה הוא מזהה שמדובר במישהי שעפה על עצמה קצת יותר מידי. אראם מרעיף מחמאות ומציין שכולם רצו אותה בקבוצה שלהם.

Zemfyra Fridon מלאת הביטחון והקול המחוספס עולה לבמה. לאחר שהפליאה בביצוע לשיר של אלה פוגצ'ובה בשלב הראשון היא הפעם מופיעה בשיר של אלה פוגצו'בה האמריקאית, הלא היא טינה טרנר עם "Simply the best". היא מתנפלת על השיר, אבל השופטים לא נראים שמתרשמים יותר מידי. אראם עושה פרצוף סובל, אסיי עם פרצוף עצירות, איווטה בכלל נראית סובלת, רק הייקו נראה מרוצה מהביצוע. נראה שיש לה הרבה ניסיון, אבל אפיל של זמרת חתונות או של מסעדות….המבטא שלה לא רע, אני הייתי מעביר אותה ומנסה לתת לה משהו יותר עדין ונוגה בשלב הבא, אבל היא לבטח טובה בהרבה מזמרים שעברו לשלב הבא. שעון העצק מופעל ואף שופט לא מצביע 😦 איווטה טוענת שלביצוע היה חסר נשמה ורגש. אסיי מציין שהסגנון שלה לא מתאים לאירוויזיון. היא אומרת מאחורי הקלעים שרק רצתה לתת לקהל חוויה, חמודה.

Eva Kans עולה לבמה עם בחירת השיר הגרועה בהיסטוריה של תכניות הריאליטי-שירה, "We are the world" של USA for Africa. עם מבטא בלתי אפשרי, שמלת מיני שחורה, ענק זול וחמצון זול עוד יותר היא מזעזעת את השופטים. איווטה ואינגה נראות בחרדה קשה, ואני לא חושב שאווה בעצמה לוקחת ברצינות את כל העניין. אם המבט של איווטה יכל להרוג, אווה כבר הייתה מוסרת את נשמתה לבורא. בטיפשותו הרבה ובחיבתו הברורה לבחורות הייקו לוחץ על הזמזם ולוקח אותה לנבחרת שלו. שאר המתמודדים מביטים בתדהמה. זה ככל הנראה הביצוע הגרוע, הצרחני והמטופש ביותר שראיתי עד כה בתחרות. הייקו אומר לה שהוא בטוח שיימצאו ביחד שיר מתאים יותר עבורה. אינגה, אראם ואסיי מנסים בעדינות לרמוז שהיא הייתה גרועה על ידי זה שהם אומרים שבחירת השיר הייתה לא טובה. אז אני אומר זאת, מדובר בהופעה המביכה ביותר עד כה, וראינו הרבה כאלה.

Amalia Margaryan מציינת שהיא לא רוצה לזכות בתחרות, אז למה באת? כזה בזבוז זמן. אולי זה מן הפגנת צניעות הכרחית. היא שרה את "The show must go on" של Queen. היא לבושה ומאופרת בהתאם עם מראה גותי. היפוך מוחלט מהביצוע העדין והנשי שנתנה בהופעה הראשונה שלה. אוהב את התעוזה ואין ספק שהיא יודעת לשיר, אבל עם השיר צריך להיות מאד זהיר מצד אחד ומצד שני הוא זכה להרבה ביצועים של אמנים שונים, ושלה לא מרשים מספיק. היא לא מצליחה לעמוד בתווים הגבוהים, מתנשפת לקראת הסוף ושוכחת את המילים ומג'ברשת. שעון העצר לא מופעל בזמן ככל הנראה, והייקו נראה מוטרד. הוא מצביע לה ישר ברגע שהוא מופעל והיא נכנסת לקבוצה שלו.

האחרונה לעלות על הבמה היא Narine Jinanyan המגיעה מרוסיה. היא שרה את "Love on top" של ביונסה. לבושה כמו מורה בחטיבת ביניים עם חליפת מכנסיים שחורה כעורה ותסרוקת של בוגרת אולפנה. היא כל כך לא כוכבת שזה זועק לשמיים. יש לה המון ביטחון והיא מרימה את האולפן בזכות השיר המאד נכון הזה שהיא בחרה, אבל הכל נשמע כמו ערב קריוקי בחדר מורים. הופעה ווקלית חלשה וחובבנית. אינגה בוחרת בה לקבוצה, עם אסיי שמחליט שהוא צריך ללחוץ על הזמזם ביחד איתה. מה אתה רוצה נודניק? ומציינת שלגבי הנקודות השליליות הן ישוחחו מאחורי הקלעים.

לכל השופטים יש 4 מתמודדים, למעט אסיי שיש לו 3 מתמודדים. גוהר אומרת שהוא צריך לבחור מבין המתמודדים שלא עברו לשלב הבא את המתמודד האחרון שישלים את הרשימה שלו. Recap להיזכר בכל הזוועות שנמנעו מאיתנו. אסיי מקבל 30 שניות להגיע להחלטה את מי ייקח לשלב הבא. המון מתח מזויף. לבסוף הוא מודיע: Marina Stepanyan היא המתמודדת שתשלים את רשימת המתמודדים בקבוצה שלו.

להלן 24 המתמודדים:

להלן רשימת 24 המתמודדים שעברו לשלב הבא, מסודרים לפי קבוצות:

קבוצת Aram

  1. Lucy (Lusine Aghabekyan)
  2. Saro Gevorgyan
  3. Jujo (Julietta Grigoryan)
  4. Lilith Harutyunyan

קבוצת Anush

  1. Stephan Hovhannisyan
  2. Martha (Kirakosyan)
  3. Alexander Plato (Hakobyan)
  4. Anna Sedrakyan

קבוצת Essai

  1. Opera Viva
  2. Artsvik
  3. Only Girls
  4. Marisa (Marina Stepanyan)

קבוצת Iveta

  1. Christina Mangasaryan
  2. Vahe Aleksanyan
  3. Hasmik (Asmik) Shiroyan
  4. Sona Dunoyan

Team Inga

  1. Syuzanna Melkonyan
  2. Gevorg Harutyunyan
  3. Karina Harutyunyan
  4. Narine Jinanyan

קבוצת Hayko

  1. Ijin (Egine)
  2. Anna Danielyan
  3. Eva Kans (Kansuzyan)
  4. Amalia Margaryan

ניתן לצפות כאן בפרק המלא:

כתיבת תגובה

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.