2021: בריטניה – James Newman חוזר לייצג את המדינה

הוא חוזר! בריטניה הכריזה על James Newman כנציגה הבוקר והופכת למדינה ה-24, אשר ממשיכה עם נציגיה מ-2020. מה ניתן לצפות מהשיר הבריטי?

המבצע
James Newman נולד ב-Settle, בריטניה. ב-2013 זכה ב-BRIT Award בקטגוריית שיר השנה, עבור "Waiting All Night" שכתב ל-Rudimental and Ella Eyre. השיר גם הגיע למקום הראשון במצעד הבריטי. לאחר מכן, שוב שיר שלו, אשר כתב במשותף עם Calvin Harris, הגיע למקום הראשון במצעד הבריטי. הפעם היה זה הלהיט "Blame", שכתב לאחיו הצעיר, John Newman. בהמשך היה בין הכותבים של השיר "Lay It All On Me" של Ed Sheeran, אשר הגיע למעמד פלטינה בבריטניה ובארה"ב. הוא גם שר קולות רקע בהקלטת השיר. Newman היה מועמד לשני פרסי גראמי, עבור השתתפות בכתיבת "Coping" של Toni Braxton ו-"Let ‘Em Talk" של Kesha. ב-2018 שר את קטע הווקל בטראק "Therapy" של הדיג'יי ההולנדי Armin Van Buuren. עוד שירים מפורסמים שהיה מעורב בכתיבתם הם "All I Am" של Jess Glynne ו- "Love Me Like You" של Little Mix. כתב גם ל-Jessie Ware, Olly Murs, ZAYN, Liam Payne, Louis Tomlinson ו-James Arthur. הוא היה גם מעורב בכתיבת השיר האירי לאירוויזיון 2017, "Dying to Try". במהלך דיונים עם הסוכנות BMG, עלה נושא האירוויזיון. Newman הסכים להשתתף באירוויזיון 2020, מאחר והוא ראה בתחרות פלטפורמה להגיע לקהל האירופאי. הוא היה אמור לייצג את המדינה בשנה שעברה עם השיר "One Last Breath", אשר כתב בשיתוף עם בשיתוף עם Ed Drewett, Adam Argyle ו-Iain James, אלמלא האירוויזיון בוטל. הבוקר אושר כנציג המדינה גם ל-2021.

השיר 
עדיין אין מידע קונקרטי על השיר, אך היו שמועות לפני זמן מה על כך, ש-Newman עובד עם דיג'יי מפורסם על שיר חדש. האם יש לצפות מבריטניה ללהיט מועדונים השנה?
בריטניה צפויה להתמודד בגמר האירוויזיון ב-22/05, כחלק מחמשת הגדולות, אשר להן מקום מובטח בגמר.

השיר "One Last Breath" בביצוע James Newman נבחר להיות השיר הבריטי לאירוויזיון 2020, אשר לבסוף בוטל:

תגובה אחת הוסיפו את שלכם

כתיבת תגובה

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.