2021: קפריסין – Elena Tsagkrinou תייצג את המדינה עם "El diablo"

אחרי שעלו שמות רבים כנציגי קפריסין הפוטנציאלים, הבוקר נחשף כי את המדינה תייצג Elena Tsagkrinou. עם צוות כותבים גרמני-דני-שבדי-קנדי ובמאי אוסטרי, אשר בין היתר עבד על האירוויזיון בתל אביב, Tsagkrinou מקווה להביא גאווה לאי הים תיכוני.

המבצעת
Elena Tsagkrinou נולדה ב-1994 באתונה, יוון. היא השתתפה ב- "Greece Got Talent" בגיל 14 והגיעה עד לשלב חצי הגמר. ב-2013 הצטרפה ללהקה OtherView, וב-2014 השתתפה בתכנית המוזיקלית "Just The 2 Of Us" כמנטורית. אחרי חמש שנים מוצלחות, הודיעה Tsagkrinou ב-2018 על עזיבתה את הלהקה ויצאה בקריירת סולו. סינגל הבכורה שלה היה "Pame Ap’ Tin Arxi", שנכתב על ידי לא אחר מאשר Dimitris Kontopoulos. מקור.

השיר
"El diablo" נכתב על ידי Jimmy Thörnfeldt, Laurell Barker, OXA ו-Thomas Stengaard. הכותב Jimmy Thörnfeldt הוא שבדי המתגורר בארה"ב. הוא ידוע בכינויו Jimmy Joker וכתב בעבר ל-Helena Paparizou, Nicki Minaj, Pitbull, Enrique Iglesias ועוד. Laurell Barker הקנדית הייתה ב-2020 מהכותבים של השיר הפולני לאירוויזיון. במלודיפסטיבלן 2020 היה בין כותבי השירים של Hanna Ferm ושל Ellen Benediktson & Simon Peyron. הייתה מעורבת ב-2019 בכתיבת שירי האירוויזיון של בריטניה, גרמניה ושוייץ. הייתה בין כותבי השיר "Tempo" של Margaret למלודיפסטיבלן 2019, שלא העפיל לגמר. הייתה מכותבי השיר של Renaida במלודיפסטיבלן 2018, מכותבי "Legends" של Asanda בקדם הבריטי ב-2018 ומכותבי השיר השווייצרי לאירוויזיון, "Stones" של Zibbz, שלא העפיל לגמר התחרות ב-2018. OXA היא אמנית וכוריאוגרפית גרמניה, יחסית לא מוכרת, אשר השתתפה ב-"The Voice" המקומי. Thomas Stengaard הוא מוזיקאי דני, אשר היה בין כותבי "Sister" של S!sters, השיר הגרמני לאירוויזיון 2019, שסיים במקום ה-24. הוא היה בין כותבי "You Let Me Walk Alone" של Michael Schulte, השיר הגרמני לאירוויזיון 2018, שסיים במקום הרביעי. היה גם בין הכותבים של "Only Teardrops" של Emmelie de Forest, זוכה אירוויזיון 2013 מטעם דנמרק. בנוסף כתב ל-Bryan Rice, Alvaro Soler ועוד.
את ההופעה באירוויזיון יביים Marvin Dietmann האוסטרי, אשר ביים את ההופעה האוסטרית הזוכה באירוויזיון 2014 עבור Conchita Wurst, ואשר היה עוזר במאי ומפיק באירוויזיון 2019 בתל אביב.

הסינגל "Amore", אשר הוציאה הזמרת ביולי האחרון:

השיר של קפריסין לאירוויזיון 2020, "Running" בביצוע Sandro, אשר לא השתתף בתחרות עקב ביטולה:

תגובה אחת הוסיפו את שלכם

כתיבת תגובה

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.