2019: גאורגיה – האיידול הגאורגי – 7 הגדולים

האיידול הגאורגי ה-საქართველოს ვარსკვლავი ממשיך בתכנית שלישית של הופעות חיות. התכנית הנוכחית מוקדשת לשירים גאורגים מודרניים

המתמודדת הראשונה היא Nini Tsnobiladze. היא מבצעת את "Kuchashi Ertkhel" של Nino Katamadze. היא עולה לבמה בחצאית שחורה ליצנית למדי. מדובר בבלדת ג'אז נחמדה מאד. היא שרה אותה בעדינות, לא מתנפלת עליה, ביצוע רך ומדויק כמעט לכל אורכו. חיצונית לא הייתי מזהה אותה מהשבוע שעבר, אבל הקול שלה הוא החתימה שלה.

המתמודדת הבאה היא Tamar Lachkepiani. היא שרה את "Lale" של Salome Korkotashvili. זו בלדת רוק רך א-לה אלניס מוריסט. השיר מעט רפטטיבי ולא כל כך מעניין, אבל היא מבצעת אותו בצורה מושלמת מבחינה קולית. היא לובשת משום מה טישרט צהובה, חצאית וורודה ומעיל גשם קצר שקוף.

המתמודד הבא הוא Giorgi Nakashidze. הוא מבצע את "Natvris Khe" של Roma rtskhiladze. גם כאן מדובר בשיר בעיבוד שקט. זו בלדה אולד-סקול, רומנטית ומלודית מאד עם עיבוד ג'אזי. הוא לובש מכנסיים אפורים הגדולים עליו בכמה מידות. הביצוע יפה ומדויק, הוא לא משכנע אותי כל כך ברמת האישיות, אבל נראה מאד כן. הוא מנסה לשחק קצת על הבמה, וזו התחלה טובה.

המתמודד הבא הוא Giorgi Pruidze. הוא מבצע את "Mze da shok’oladebi". גם הפעם הוא לא חסך במלבוש מכוער: חולצת סאטן כחולה. שיר קצבי ראשון להערב, דיסקו-Fאנק חמוד ומשובב נפש. המנחים עולים לבמה לרקוד עמו, ואחר כך נטיה וסטפאן. שכונה. הביצוע טוב, הוא קצת חסר אישיות לטעמי וקשה להתחבר אליו.

המתמודד הבא הוא Ikko Aleksidze. הוא מבצע את "Didkhans gelodi" של ZurGi. זה שוב רוק-ג'אז רך ומלודי. יש לו קול מיוחד, אם עוצמים את העיניים אפשר לחשוב שאישה מבוגרת שרה, ולא גבר צעיר. יש לו גם מראה מיוחד וזה עוזר. בגזרת הלבוש, המצב ממשיך להיות קשה עד אנוש: הוא לובש ז'קט אייטיזי בשחור-לבן-אדום-שחור ומכנסיי לייקרה שחורים. הביצוע שלו טוב מאד, למרות שהשיר מעט מרדים. השופטים נראים רק חצי משוכנעים.

המתמודד הבא הוא Otto Memzadze. הוא מבצע את "Nami Vels" של Niaz Diasamidze ו-33a. השיר נפתח בצלילים אתניים של תופים, משהו שבטי. מיד לאחר מכן…. ג'אז. כמה צפוי, בלדת ג'אז. אוטו מצליח להטעין אותה בהרבה אמוציות, ועל אף הקצב האיטי של השיר מופיע עם הרבה אינטנסיביות ומוכיח מדוע הוא הפייבוריט של הקהל כל שבוע. לקראת סוף השיר הוא כבר נותן צעקה גרונית.

המתמודדת הבאה היא Lisa Kalandadze. היא מבצעת את "Artificial Love" של Genetic Code. שיר ראשון ואחרון באנגלית הערב. זו בלדת אינדי-פופ בלוזית. אני כבר לא אנסה לתאר מה שהיא לובשת. יש משהו לא כן באופן שבו היא מבצעת את השירים, זה משוחק מידי, יומרני מאד ופומפוזי. עם זאת, קולית זה טוב ומקצועי. השיר עצמו פחות מעניין.

המנחים מכריזים כי Lisa Kalandadze קיבלה את מס' הקולות הרב ביותר (באמת?). הם מכריזים על המתמודדים, אשר קיבלו את מספר הקולות נמוך ביותר:
Nini Tsnobiladze
Ikko Aleksidze

מבין השניים, מי שקיבל את מס' הקולות הנמוך ביותר והולך הביתה הוא:
Ikko Aleksidze

להלן התפלגות אחוזי ההצבעה לפי מתמודד:תמונה3.png

6 מתמודדים נותרו במירוץ לייצוג גאורגיה באירוויזיון. ניתן לצפות בתכנית המלאה כאן:

כתיבת תגובה

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.