2020: ישראל – 11 הגדולים

"הכוכב הבא לאירוויזיון" בספיישל עידן רייכל. האחרון מופיע עם כל 11 המתמודדים. בתכנית זו יש "כיסא חם" כפול. המתמודדים מחולקים ל-2 קבוצות. 2 המתמודדים בסוף הערב שיישבו על הכיסא, יהיו מועמדים להדחה. איתי לוי וקרן פלס נעדרים, ואת מקומם תופסים מירי מסיקה והראל סקעת.

עדן אלנה פותחת את הערב עם "שושנים עצובות". אחד השירים היפים והקטנים של רייכל. הביצוע מרגש, היא מחוברת מאד. היא מתחילה בקטן ומתעצמת לאורך השיר. ההגשה מאד אותנטית ולא מתאמצת. עם "כחול" מכל השופטים, היא מסיימת עם 89%. הראל חושב שהשיר הוציא ממנה משהו ערכי ושורשי. מירי התרגשה ממנה, היא חושבת שהיא ציירה את המנגינה של רייכל.

next_star7_230120_hatzaza_eden_elena_i

אור עמרמי ברוקמן בוחר לשיר את "אם תבואי אליי". זה ביצוע מאד שלו, מאד בסגנון הטיפוסי של אור, שהוא הפגין לאורך כל העונה. הוא מדגיש כל מילה, והופך את ההמלודיה העגולה למעט קשה יותר. אי אפשר שלא להעריך את הסגנון המובהק שלו. עם "אדום" מאסף אמדורסקי, אור מסיים עם 74% ועובר להתיישב על הכיסא החם. הראל חושב שיש בו משהו בוגר כפרפורמר, הוא רואה בו אמן אמיתי. שירי חושבת שהוא לא היה צריך לשנות את המלודיה. אסף לא רואה את הנפש מרוב פוזה.

next_star7_29_05_or_song_i

אוהד שרגאי עולה לבצע את "מכל האהבות". הוא ורייכל מתחילים את השיר ביחד על הפסנתר. העיבוד עדין, הביצוע הקולי שלו מצוין ומרגש. הקהל לא מצביע לו. הוא מפסיק את ההופעה באמצע, כי הוא שוכח את המילים או סתם מתרגש. עם "אדום" מאסף וממירי, הוא מסיים עם 56% ועובר לשבת על הכיסא. הראל חושב שהוא מיוחד, ולכן זה מאתגר את הקהל. מירי חושבת שהוא יותר מידי אינטיליגנטי, ולכן זה לא ריגש אותה. אסף היה רוצה לשמוע את השיר בצורה פחות מלודרמטית.

next_star7_29_07_ohad_song_i

לואי עלי מבצע את "שאריות של החיים". גם הוא הופך את השיר לשלו, עם ביצוע מאד מובהק ובסגנון הייחודי לו בתכנית. הוא מהפנט בביצוע הזה ומצליח להפוך גם את השיר הדלוח הזה (סליחה) למעניין. עם "כחול" מכל השופטים, הוא מסיים עם 77%. הוא עובר לשלב הבא. שירי חושבת שזה היה הכל, מושלם. מירי חושבת שזו הפרשנות הכי מיוחדת ומדויקת. הראל חושב שהיה חסר עומק. אסף חושב שזה היה הביצוע הכי טוב שלו היום, אבל שהוא לא הוביל בביצוע.

next_star7_29_10_luai_song_i

המתמודדת הבאה היא ללי קולישקין. היא בוחרת לבצע את "אם היית רואה אותי". היא מתחילה בסולם נמוך, שמאד מחמיא לה. זה ביצוע סולידי ויציב, שנכון מאד לישראל ולבמה הזו, לא לאירוויזיון, לצורך העניין. עם "כחול" מכל השופטים, למעט הראל, היא מסיימת עם 78%. אסף חושב שהיא שרה מדהים גם בעברית, ושהיא הביאה את האישיות שלה. הראל חושב שהיה בביצוע קישוטים ילדותיים. עידן רייכל מתרשם ממנה שהובילה את הלהקה.

next_star7_29_12_lali_song_i

להלן תוצאות שלב "הכיסא החם", קבוצה 1:

  1. עדן אלנה – 89%
  2. ללי קולישקין – 78%
  3. לואי עלי – 77%
  4. אור עמרמי ברוקמן – 74%
  5. אוהד שרגאי – 56%

התכנית הבאה נפתחת בהופעה של 11 המתמודדים עם עידן רייכל בשיר "שבט אחים ואחיות".
ממשיכים עם קבוצה 2. המתמודד הראשון הוא רביב כנר. הוא בוחר לשיר את "ממעמקים". אחד השירים היפים של רייכל. זה כמו הופעה בזאפה. זו הופעת רוק טובה, לא מדהימה, אבל טובה מספיק כדי להמשיך לשלב הבא. כל השופטים מצביעים בעדו והוא מסיים עם 86%. שירי חושבת שהוא היה מחובר. אסף חושב שהוא לוקח את השירים לכיוון שלו. מירי מסיקה חושבת שיש משהו באישיות שלו, שאי אפשר לעמוד בפניו.

next_star7_30_03_raviv_song_i

עדן זוהר בוחרת לבצע את "La Eternidad Que Se Perdió". היא עולה לבצע את השיר עם שמלת ירוקה וחולצה לבנה קשורה. זה מופע של מוזיקת עולם. היא נשמעת מצוין, אבל מאבדת קשר עין עם הקהל והמצלמות. זה לא שיר שדורש הרבה מאד ווקליות, אבל היא מאד entertaining. עם "כחול" מכל השופטים, היא מסיימת עם 76% ועוברת לכיסא החם. רביב עולה לשלב הבא.

next_star7_30_06_eden_zohar_song_i

מורן אהרוני בוחרת לבצע את "אהבה כזו". איך אפשר עוד להמשיך להרשים? אהרוני מצליחה לקחת שיר קטן ולעשות אותו שלה. זה רחוק מאד מהביצוע של זהבה בן. כמו תמיד, רציתי לחשוב שזה לא נכון, מוגזם, חלבי מידי, ובכן, זה לא. מורן אהרוני נותנת את הנשמה שלה גם בשיר הזה והופכת את השיר הזה מבפנים החוצה. עם "כחול" מכל השופטים, היא מסיימת עם 85% ועם מקום בטופ 10. מירי חושבת שהיא הבנאדם שהכי מתאים לייצג אותנו באירוויזיון.

next_star7_30_08_moran_song_i

גאיה שאקי בוחרת לבצע את "אולי הפעם". אני לא מכיר את השיר הזה. היא מתחילה את השיר מאד סגורה. היא לא פותחת את הפה, אבל מצליחה להעביר רגש עם סימן קריאה! זה קטן, מהורהר, ניינטיזי משהו, רגיש מאד ומקסים. עם "כחול" מכל השופטים, היא מסיימת עם 80% ועם מקום בעשרת הגדולים. שירי חושבת שזה היה חסר מאמץ. אסף חושב שהיא נשמעת מאד מיוחדת.

next_star7_30_11_gaya_song_i

אלה-לי להב בוחרת לבצע את "מחכה". זה ביצוע מתיילד קצת, אולי החלש ביותר שלה. אני לא מרגיש שהיא מבינה על מה היא שרה. יש לה קול מאד נעים, אבל הביצוע כולו מאד פרווה לדעתי, כנראה החלש ביותר הפרק. מן הסתם, אני בדעת מיעוט, עם "כחול" מכל השופטים, למעט שירי, אלה-לי מרימה את המסך ומסיימת עם 83%. הראל חושב שהיא מזכירה לו את נינט. שירי חושבת שהמקום שלה הוא בפופ, אבל זה שיר שהיא יכולה לשיר רק בהמשך. אסף מעיר לה על הדיקציה.

next_star7_30_14_ellali_song_i

להלן תוצאות שלב "הכיסא החם", קבוצה 2:

  1. רביב כנר – 86%
  2. מורן אהרוני – 85%
  3. אלה-לי להב – 83%
  4. גאיה שאקי – 80%
  5. עדן זוהר – 76%

דוראל סעדון שובץ להופיע בקבוצה 1 משום מה… הוא בוחר לבצע את "לפני שייגמר". את השיר הוא מבצע ישוב על כיסא לצד רייכל. זה שיר חלש לטעמי. הקול של סעדון לא מצליח להכיל את העיבוד העשיר והתזמורתי והוא קצת הולך לאיבוד. אני חושב שלצד רייכל מתחילה להיות בולטת העובדה שחסר לו אלמנט הכוכבות. הביצוע נעים, אבל הוא הולך לאיבוד. עם "אדום" מכל השופטים, למעט אסף וסטטיק ובנאל, הוא מסיים עם 54%. מירי חושבת שהוא לא היה נוכח.

next_star7_30_17_dorel_song_i

להלן שוב תוצאות שלב "הכיסא החם", קבוצה 1:

  1. עדן אלנה – 89%
  2. ללי קולישקין – 78%
  3. לואי עלי – 77%
  4. אור עמרמי ברוקמן – 74%
  5. אוהד שרגאי – 56%
  6. דוראל סעדון – 54%

דוראל סעדון ועדן זוהר מועמדים להדחה. השופטים מחליטים להיפרד מדוראל סעדון.

ניתן לצפות בפרקים המלאים כאן וכאן.

קבלו את 10 הגדולים, אשר אחד מהם יהיה לנציג ישראל באירוויזיון 2020 ברוטרדם:

collage (2)

כתיבת תגובה

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.