2020: שבדיה – Melodifestivalen – טרום קדם 3

שבדיה ממשיכה במסעה לרוטרדם, עם טרום הגמר השלישי של המלודיפסטיבלן. ניתן לצפות בטרום הגמר כאן. פרטים על כותבי השירים והמבצעים ניתן לקרוא כאן.

מנחי הערב הם David Sundin, Linnea Henriksson ו-Lina Hedlund. הם פוסעים ממאחורי הקלעים ועולים לבמה. אחרי הופעת פתיחה משעשעת וקברטית של המנחים, הם מציגים את מתמודדי הערב.

Mariette – Shout It Out – השיר מתחיל שקט ומקבל יותר קצב בגשר לפני הפיזמון, שהוא כבר קצבי. ההוק של השיר לא מספיק חזק. הפיזמון קצר והבילד אפ לקראתו ארוך. ייתכן שהשיר יהיה קשה לעיכול לצופים. צוין שזה מזכיר את Florence + the Machine ו-Coldplay. השיר פחות מוכוון אירוויזיון משירי המלודיפסטיבלן הקודמים שלה. השוט הפותח הוא של צללית הפרופיל של Mariette, כאשר הקהל מאחוריה. האור כאילו מסנוור אותה, וכשנכנס הפיזמון האורות המרצדים שוטפים את הבמה. זה כנראה השיר החזק ביותר שלה, או לפחות הטוב ביותר שלה, מבין שירי המלודיפסטיבלן שלה. יופי של המנון פופ, מאד אפקטיבי. אני מבין למה בחרו בזה לפתוח את הערב. היא עצמה לובשת גופיה שחורה ומכנסי עור שחורים. בפיזמון האחרון היא שולפת גיטרה ומתחילה לנגן. 3/5.

Albin Johnsén – Livet börjar nu – לא שיר קומפטטיבי במיוחד, והסיכוי לראות אותו באחד השלבים הבאים לא גבוה. בניגוד לשיריו הקודמים, זהו אינו שיר ראפ, הוא יותר פופי. הצבע השולט על הבמה הוא ורוד חיוור. הוא לובש חולצה מכופתרת בצבע זה ומכנסיים בצבע חציל. מאחוריו וילונות גדולים בצבע החיוור. זה שיר שמנסה מאד להיות המנוני, אבל נשמע גנרי להחריד. בפיזמון השני נכנסים רקדנים ורקדניות בבגדים זרוקים. זה קצת זורק להופעה של Loreen מ-2017. הוא מדקלם את השיר. זה מילניאלי וסתמי לחלוטין. 2/5.

Drängarna – Piga och dräng – שיר דאנסבנד ילדותי וקליט, עם מילים שמדברות על הכפרים בשבדיה וכמה רמיזות מיניות… שיכורים יתחברו לזה. שלאגר-פולק, שיר מסיבות פשוט וחסר יומרות. הסולן נראה הוא מינימום סולן להקת מטאל, עם שיער מגולח, קעקועים ווסט עור… שאר חברי הלהקה לבושים כמו הכפריים שהם. הם מבצעים את השיר על במה מוגבהת. לפניהם ארבעה רקדנים שנותנים בריקודי שורות. מוזיקה שבלונית וזולה. 2/5.

Amanda Aasa – Late – אחד השירים הכי פחות מרשימים בליינאפ הערב. מידטמפו בסגנונה של Veronica Maggio. למרות הכותרת באנגלית, השיר כולו, למעט המילים "Too Late", הוא בשבדית. Aasa לבושה לבן, עמה שתי רקדניות בלבן גם כן. הן רוקדות על רקע ירוק זרחני. זה אלקטרופופ חמוד מאד, אמנם המוזיקה היא אמצע הדרך, אבל זה נעים וזורם. מצד שני, זה לא קומפטטיבי בעליל וגם ממצה את עצמו אחרי דקה וחצי.

Anis don Demina – Vem är som oss – מדובר בסלבריטי טיקטוק מקומי. שיר קצבי מסיבתי, שמזכיר את "Can't Hold Us" של Macklemore & Ryan Lewis. הפיזמון קליט מאד, אבל שאר השיר קצת מבולגן. האדון מופיע בחליפת קטיפה סגולה וכעורה. המסך מאחוריו מדמה אותו על גבי שער מגזין. הוידאוארט מאד משעשע, ומראה אותו שר בכאילו, כמו משתתפי מלודיפסטיבלן מהעבר. זה מרים בטירוף וכיפי. אהבתי את זה יותר ממה שרציתי להודות בתחילה. הוא מסיים את השיר נוטף מזיעה. 3/5.

Faith Kakembo – Crying Rivers – אם תהיה מתמודדת P4, שתשבור את רצף אי ההעפלות של P4, זו עשויה להיות גברת Kakembo. בלדה נקייה, חמימה ומודרנית. שיר שמתפתח לאורך שלוש הדקות. היא שרה לבדה, ללא זמרי ליווי. Kakembo עולה עם חליפת מכנסיים עמוקת מחשוף בכחול נוצץ. העיבוד של השיר יפה ושונה ממה שאנחנו רגילים לשמוע במלודיפסטיבלן. זה Soul-ג'אז איטי ומכשף. Kakembo מופיעה בביטחון רב ובפיזמון האחרון פותחת מבערים. יופי של דבר. 3/5.

Mohombi – Winners – השיר נפתח בצלילים אפריקנים. פחות מודרני משירו בשנה שעברה, אבל קליט במידה. פופ קצבי מופק כהלכה, להיט אצטדיונים, וככל הנראה ההימור הכי בטול להעפלה ישירה לגמר. עם זאת, יש ניתוק בעייתי בין הבתים לפיזמון. הוא לובש לבן עם ז'קט ג'ינס בכחול דהוי. סביבו עמודי LED, המחליפים צבעים. מכל מה ששמעתי על השיר, ציפיתי לשיר מנצח, ואני חייב לציין שזה סתמי לחלוטין. השיר כמעט משורבט. הבתים במן מקצב אפרו-פיוז'ן חלבי למדי, והפיזמון הופך לשיר שרוצה בכוח להפוך ללהיט. הכי מתאמץ שלהם. 2/5.

המנחים ממשיכים עם "היכל התהילה" של המלודיפסטיבלן. ועכשיו, הגיע זמן תוצאות!
העולים לשלב הבא הם Mohombi, Faith Kakembo, Drängarna, Mariette ו-Anis don Demina.

Amanda Aasa ו-Albin Johnsén סיימו במקומות האחרונים, ולפיכך סיימו את דרכם בתחרות.

הקווים פתוחים כעת עבור חמשת השירים שעברו את הסינון הראשוני של הקהל, רק שניים מהם יעברו לגמר, בעוד שניים יעברו לשלב ההזדמנות השנייה. בינתיים, יש לכם זמן לצפות במופע הביניים. הפעם מופע הביניים הוא "Pizzazz".

זמן תוצאות. הראשון שעולה לגמר הוא/היא………

Mohombi

לשלב ההזדמנות השנייה עולים: Drängarna ו-Anis don Demina.

השני שעולה לגמר הוא/היא………

Mariette

מה שאומר ש-Faith Kakembo סיימה במקום החמישי, ומסיימת את דרכה בתחרות.

תגובה אחת הוסיפו את שלכם

כתיבת תגובה

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.