2020: ישראל – שלב האודישן הגורלי

"הכוכב הבא לאירוויזיון" ממשיכה בשלב האודישן הגורלי. 60 מתמודדים מצטמצמים ל-20.

תכנית 16 נפתחת בהכרזה כי 60 מתמודדים עברו את שלב האודישנים. שלב האודישן הגורלי הוא ללא קהל, אבל כן על בימת "הכוכב הבא". המתמודדים יצטרכו להרים את המסך בהצבעת השופטים בלבד, כאשר אחרי הצבעת 3 שופטים – המסך עולה (60%). עם זאת, הרמת המסך לא תבטיח להם כניסה לנבחרת 20 הגדולים והם יעברו סינון נוסף, אלא אם כן כל השופטים יצביעו פה אחד. או אז, הכניסה לטופ 20 היא אוטומטית.

המתמודד הראשון היא אוהד שרגאי. הוא בוחר לבצע את "מונו" של שלומי סרנגה. איתי רואה בו משהו שמזכיר את מרינה מקסימיליאן. שרגאי מופיע עם מיקסר, שגם מוסיף אפקטים לקול שלו. אחלה גרסה לשיר שהוא אחלה מלכתחילה. זו חשיבה מחוץ לקופסה וזה שובר שגרה. ווקלית זה נשמע טוב מאד, אנרגטי. אסף ואיתי מצביעים "אדום", והוא עובר לשלב הבא עם 60%. שירי חושבת שהוא One Man Show. קרן חושבת שיש בו בערה פנימית. אסי נותן רפרנסים ל-"Soldi".

next_star7_16_02_ohad_song_i

נועה קירל מצטרפת לשולחן השופטים. המתמודדת הבאה היא ללי. היא בוחרת לבצע את "Addicted to You" של Avicii. הביצוע הוא אקוסטי, ללא פלייבק, בליווי פסנתר בלבד. הביצוע הווקלי הוא מושלם והקול שלה חם. היא שרה כמו מישהי שכבר שנים על הבמה. כל השופטים מצביעים בעדה והיא מסיימת עם 100% ועם מקום בנבחרת. סטטיק חושב שהיא אחת המתמודדות החזקות העונה.

next_star7_16_05_lali_song_i

המתמודד הבא הוא יהל יעיש. הוא מבצע את "Perfect" של Ed Sheeran. הוא גבר מאד נאה והוא שר טוב, אבל כמו שקרן אמרה (לא מאמין שאני מסכים איתה), הוא לא ייחודי ולא בולט כווקליסט או כפרפורמר. הוא טוב, אבל לא מדהים. עם "אדום" מקרן, משירי ומאיתי, האודישן נקטע באמצע. שירי חושבת שזה לא מגיע לרף שהם מחפשים, קרן חושבת שהוא לא בולט. הוא מסיים את דרכו בתכנית.

next_star7_16_07_yahel_song_i

המתמודדת הבאה היא גאיה שאקי. היא מבצעת את "Bad Romance" של Lady Gaga. גם את השיר הזה היא מבצעת על פסנתר ובגרסת בלדה. העיבוד שהיא עושה לשיר הוא עשיר וקודר. הביצוע מצוין, אמנותי. כולם מצביעים לה "כחול", למעט סטטיק ובן אל שלא חושבים שהיא צריכה לקבל מקום אוטומטי בנבחרת. היא מסיימת עם 80%.

next_star7_16_09_gaya_song_i

המתמודדת הבאה היא אלה-לי להב. היא בוחרת לבצע את "Into You" של Arianna Grande. גם שיר זה מבוצע בליווי פסנתר בלבד. זה ביצוע קטן ועדין, רגיש ורלבנטי מאד. היא מסוג הזמרת שתכניות ריאליטי שירה בישראל צריכים לריב עליה. היא מאד נכונה לדור הצעיר בסגנון ובהגשה. כל השופטים מצביעים לה "כחול" והיא מסיימת עם 100% ועם מקום בנבחרת. איתי חושב שזה היה מושלם.

next_star7_16_11_ella_song_i

המתמודדת הבאה היא גלית ויצמן. היא בוחרת לבצע את "Russian Roulette" של Rihanna. אסף כועס על המבטא שלה (?) אין ספק שהיא מתעוררת בפיזמון, איפה שהיא צריכה להעלות הילוך. הבעיה היא שבמקומות הקטנים, בהם היא צריכה לרגש, היא מעט מתקשה. אסף וסטטיק ובן אל מצביעים "אדום", אך שאר השופטים מצביעים "כחול" והיא עוברת לשלב הבא עם 60%.

next_star7_16_13_galit_song_i

המתמודדים עטרה אוריה, עדן שאבי ו-ציון חורי לא עוברים לשלב הבא.

המתמודדת הבאה היא לידור בן עטיה. היא בוחרת לשיר את "הלב שלי" של ישי ריבו. חוץ מזה שהיא נראית מאד שיקית ועוברת מסך, הביצוע מאד יפה ונקי. עדיין צריך לעבוד קצת על הנוכחות הבימתית. הביצוע מדויק, השיר משעמם. מגיע לה מקום בשלב הבא, אבל האם צריכה להיות אוטומטית בנבחרת? כנראה שלא. עם "כחול" מכל השופטים למעט קרן, היא עולה לשלב הבא עם 80%. שירי חושבת שיש לה סלסולים של פעם. איתי אומר שהיא מזכירה לו את רינת בר.

next_star7_16_16_lidor_song_i

המתמודד הבא הוא אור עמרמי ברוקמן. הוא בוחר לבצע את "ניצחת איתי הכל" של עמיר בניון. הוא שר מעולה, הוא מאד מוכן. יש לו קצת בעיה של דיקציה עם ת' ו-ט'. יש לו אופי על הבמה והוא לא מנסה להישמע כמו מישהו אחר. עם "כחול" מכל השופטים, הוא מסיים עם 100% ועם מקום בנבחרת. השופטים שופעים מחמאות, איתי חושב שהוא מושלם. שירי מציינת שהוא הזוכה שלה העונה.

next_star7_16_18_or_song_i

המתמודדים הבאים עברו לשלב הבא:

  1. ללי – 100%
  2. אלה-לי להב – 100%
  3. אור עמרמי ברוקמן – 100%
  4. גליה שאקי – 80%
  5. לידור בן עטיה – 80%
  6. אוהד שרגאי – 60%
  7. גלית ויצמן – 60%

אלו חמשת המתמודדים הראשונים, שנכנסים לנבחרת:

  • ללי
  • אלה-לי להב
  • אור עמרמי ברוקמן
  • אוהד שרגאי
  • גאיה שאקי

גלית ויצמן ולידור בן עטיה מסיימות את דרכן בתחרות.
ניתן לצפות בתכנית המלאה כאן.

תכנית 17 היא תכנית מיוחדת לחנוכה, אשר לא תסוקר בבלוג.
תכנית 18 נפתחת באודישן של רביב כנר. הוא בוחר לבצע את "Sign of the Times" של Harry Styles. יופי של ביצוע, יופי של שיר. יש לו קול חזק והוא holding back, לא נכנס בשיר בכל הכוח, אלא מצליח לרגש בשירה יחסית מאופקת. זו יכולה להיות יציאה מאד מעניינת איתו, אבל יצטרכו לתפור לו שיר רוק מאד טוב, מי יודע לעשות את זה? עם "כחול" מכל השופטים, הוא מסיים עם 100% ונכנס לנבחרת. שירי אוהבת את היציבות שלו, קרן אוהבת שהוא שר נקי. אסף רואה בו משהו מאד אמיתי.

next_star7_17_02_aviv_song_i

המתמודדת הבאה היא מורן אהרוני. נועה קירל שוב בשולחן השופטים. היא בוחרת לבצע את "Love Runs Out" של OneRepublic. אני לא מתלהב. כן, היא ווקליסטית מרשימה, אבל אני לא באמת יודע מי היא כאמנית. זה ביצוע נכון ווקלית, מאד soulful, אבל נשמע כמו משהו דומה ולא המקור. עם "כחול" מכל השופטים, היא עוברת לנבחרת עם 100%.

next_star7_17_04_moran_song_i

המתמודדת הבאה היא דיקלה מלכה. מזכירים לנו כי היא הגיעה לשלב זה בעקבות ה-"Save" של המנחים. היא בוחרת לבצע את "Who's Loving You" של The Jackson 5. זה קצת ביצוע של ריאליטי-שירה, שנועד להראות מנעד ולא חושף את המתמודדת או עוזר לנו להתחבר אליה. שוב, זמרת נכונה טכנית, אבל שם זה נגמר. קרן ושירי נרתעות, וחושבות שהיא עושה מה שצריך לעשות, אבל היא לא מרגשת. עם "כחול" מסטטיק ובן אל ו"אדום" מאיתי, קרן ואסף, היא מסיימת את דרכה בתחרות עם 40%. קרן חושבת שהיא לא מנהיגה. כל השופטים מסכימים כי הביצוע היה מאד טכני.

next_star7_17_06_dikla_song_i

המתמודד הבא הוא מיכאל צידון. סטטיק מחליף את איתי לוי, שנאלץ להיעדר מהאודישן. מיכאל בוחר לבצע את "Aramam" של İbrahim Tatlıses. אני מת על זה! יש לו קול מטורף והוא הולך איתו עד הסוף. הוא נראה יותר משוחרר הפעם, כאילו התחרות לא מעניינת אותו, וזה עובד. הביצוע מצוין והוא יודע למלא במה. עם "כחול" מרוב השופטים, למעט אסף, שלא מעוניין לשמור מקום להתלבטות, מיכאל מסיים עם 80%.

next_star7_17_09_michael_song_i

המתמודד הבא הוא עפר נוה. הוא בוחר לבצע את "יקירתי" של אסף אמדורסקי. הוא מבצע את השיר בליווי פסנתר, שזה כבר game changer. הוא מאד חמוד ואמיתי, אבל אני לא עף על זה. יש המון המון זמרים ששרים ככה, ואני לא רואה אותנו מאזינים ליותר מידי ביצועים שלו בתכנית מבלי להתעייף. עם "כחול" מאסף, סטטיק ובן אל וקרן, הוא מגיע ל-60% ועובר לשלב הבא.

next_star7_17_11_ofer_song_i

המתמודדים הבאים הם התבלינים. גם הם הגיעו לשלב זה בזכות ה-"Save" מהמנחים. הם מחליטים לבצע את "Tango" של מרינה מקסימיליאן. בחירה מעניינת ומפתיעה של שיר. לוקח זמן להתחבר לשיר, ויש מקום לדבר כזה בנבחרת. הביצוע הקולי מצוין, העיבוד סבבה. לקראת סוף השיר, הסולן "מתאבד" על הבמה. עם "כחול" מכל השופטים, למעט סטטיק ובן אל, הם מסיימים עם 80% ועם מקום בשלב הבא.

next_star7_17_14_hatavlinim_song_i

המתמודדים ליטל דוד, אילון אלקיים ו-אלן בוצוייר לא עוברים לשלב הבא.

המתמודדת הבאה היא אור אדי. היא בוחרת לבצע את "אוהבת אותי אמיתי" של עומר אדם. היא חמודה מאד ויודעת למכור את השיר. זה מאד מסחרי, קצת מתקתק. אני לא חושב שיש זמרת כמוה, שעברה לשלב הנוכחי. שירי וקרן מסכימה שנורא קל לאהוב אותה. עם "כחול" מקרן, שירי וסטטיק ובן אל היא מסיימת עם 60%, ועם מקום בשלב הבא. אסף לא יודע למה הוא נתן "אדום", וממתין לשמוע ממנה ביצוע קצבי. איתי חושב שהשיר היה לחוץ מאד.

next_star7_17_17_or_song_i

המתמודדים הבאים הם מועדון הקצב של אביהו פנחסוב. כל כך הרבה שטיקים לפני ההופעה עצמה, והוא לא יודע איך נקרא השיר שהוא שר או מי שר אותו… "אברום". זה חלק מההופעה הקבועה של ההרכב ודי ברור שהם יבצעו אותו טוב. זה כיף וזה מרים, וזה לגמרי ממלא את המשבצת של אתנחתא קומית העונה. הוא עובר לשלב הבא עם 100% מהצבעת השופטים. קרן אוהבת את הבלתי צפוי והאותנטיות, איתי מרגיש מותש.

next_star7_17_19_avihu_song_i

המתמודדים הבאים עברו לשלב הבא:

  1. רביב כנר – 100%
  2. מורן אהרוני – 100%
  3. מועדון הקצב של אביהו פנחסוב – 100%
  4. מיכאל צידון – 80%
  5. התבלינים – 80%
  6. עפר נוה – 60%
  7. אור אדי – 60%

אלו חמשת המתמודדים הנוספים, שנכנסים לנבחרת:

  • רביב כנר
  • מורן אהרוני
  • מועדון הקצב של אביהו פנחסוב
  • התבלינים
  • אור אדי

מיכאל צידון ועפר נוה מסיימים את דרכם בתחרות.
ניתן לצפות בתכנית המלאה כאן.

תכנית 19 נפתחת באודישן של דוראל סעדון. הוא בוחר לבצע את "Heaven" של Bryan Adams. הוא יודע לבחור שירים מאד טוב, והשופטים מוקסמים ממנו. ביצוע קולי נקי וטוב, אבל חסר לי הקסם. זה קצת כמו נדב גדג' רק בלי התעוזה. עם "כחול" מכל השופטים, הוא מסיים עם 100% ועם מקום בנבחרת, אבל אני לא רואה אותו שר רפרטואר שלם בקונצרט משלו. יש לו עוד דרך ארוכה. קרן מציינת שזה נשמע כמו ביצוע בסטודיו.

next_star7_18_02_doerl_song_i

המתמודדת הבאה היא עדן אלנה. היא בוחרת לבצע את "Fallin'" של Alicia Keys. הביצוע מעט מנומנם לדעתי, אולי בגלל ליווי הפסנתר. זה מאד בסדר ונכון טכנית, אבל כמו במקרה של דוראל, חסר לי פה קצת אופי או אלמנט שכובש במה ומבדיל אותה מהמתמודדים האחרים. אופתע מאד אם תגיע לגמר, אם תמשיך בביצועים מסוג זה. כל השופטים מצביעים "כחול", למעט אסף שמתלבט ופותח דיון. הוא לבסוף משתכנע, ועדן נכנסת לנבחרת עם 100%.

next_star7_18_04_eden_song_i

נועה קירל מצטרפת שוב לשולחן השופטים. יובל בידר היא המתמודדת הבאה, היא הגיעה לשלב זה הודות ל-"Save". מה הסיכוי שתצליח הפעם לרצות את השופטים? היא בוחרת לשיר את "ואולי" של עברי לידר. הסגנון שלה מאד ברור, היא שרה קטן וסגור מאד. זה יכול לעבוד, אבל זה מאד נישתי. זה ביצוע מרגש ואינטיליגנטי. סטטיק חושב שזה מיושן. עם "כחול" מקרן בלבד, היא מסיימת עם 20% ואת דרכה בתחרות.

next_star7_18_06_yuval_song_i

המתמודד הבא הוא עומר אליהו. הוא בוחר לבצע את "שובי לביתך" של שם טוב לוי. זה באמת שיר מדהים. המוזיקה מצמררת אותי, אבל השירה שלו מעט גנרית. הוא גם שר מעט מעל לגילו. אחרי שהוא סיפר שהוא שר בטקסים בבית ספר ובמסעדות, אני רואה את הביצוע שלו באור מאד ממלכתי, וזה לא עובד לדעתי. השופטים לא מסכימים איתי והוא מסיים עם 80%, ללא תמיכת אסף אמדורסקי. הוא חושב שהאינטרפטציה שלו הייתה "אובר", מה שזה לא אומר. איתי טוען שיש בו משהו עצמתי.

next_star7_18_09_omer_song_i

אחרי גג נוסף עם שפיטה, שלא שווה להשחיט עליו את הדיבור, עוברים למתמודד הבא, ניקי גולדשטיין. הוא בוחר לשיר את "Million Reasons" של Lady Gaga. טוב, אין כאן הפתעות. אנחנו מכירים את ניקי ויודעים איך הוא שר. יש לו קול חזק, ויכולת שירה, אבל שוב, זה לא זה. זה לקחת כל מיני שירים ולגרום לכולם להישמע כמו בלדות גדולות מהחיים, עברנו את זה לפני 20 שנה. זה לא יעבוד בשום צורה, לא כאמן מופיע. הוא מסיים עם 60%, ללא תמיכה מאיתי ומאסף. האחרון מציין את הגיל שלו כגיל, שאסור בו לחלום חלומות, וזה לא נכון ולא מכובד. איתי חשב שזה ביצוע של תיאטרון. קרן מתחנפת אליו, על חשבון אסף, אבל די הוא הרים לה להנחתה.

next_star7_18_13_nicki_song_i

המתמודד הבא הוא יוחאי צרפתי. הוא בוחר לשיר את "שממה" של אורי בן ארי. הפלייבק משתלט עליו. לוקח לו קצת זמן להתאושש ורק בפיזמון הוא מתחיל למכור את השיר. הוא חייב יותר להשתחרר, אבל הקסם שלו מספיק כדי לשכנע את השופטים. הוא מסיים עם 60%. איתי, שהצביע "אדום", טוען שהוא לא רואה התפתחות. קרן בוחרת לא להצביע. יוחאי מסכים עם איתי, שהביצוע לא היה טוב מספיק.

next_star7_18_15_yohai_song_i

המתמודדת הבאה היא בר פורמן. היא בוחרת לשיר את "Skyfall" של Adele. היא יודעת להופיע על הבמה והיא מצליחה למשוך את העין, אבל קולית, למרות שהיא שרה טוב, אני לא מוצא בה משהו ייחודי, שאין למתמודדים אחרים שעברו עד כה. הרבה מהביצוע הוא לעשות רושם, וזה פוגם בהגשה. עם "כחול" משירי, קרן ואיתי, היא עוברת לשלב הבא. אבל זה היה קרוב. 60%. אסף חושב שזה לא היה מספיק "מנצנץ". שיר מציינת כי התלבטה, אבל בסוף קרה הקסם.

next_star7_18_17_bar_song_i

המתמודדת הבאה היא דנה לפידות. היא בוחרת לבצע את "מנגינה" של עדן בן זקן. בניגוד למתמודדים הקודמים, יש לה קול מצוין ובולט, signature voice, שאי אפשר לטעות בו. אני לא ממעריציה, אבל השיר הזה הוא מצוין, וגם מראה שהיא טובה מאד בתור כותבת. כמבצעת היא עושה את זה עם המון רגש ומצליחה לדייק. מגישה דרמה ועושה את זה טוב. היא מסיימת עם 100% ועם מקום בנבחרת. אסף חושב שזה היה יפה, נקי ומרגש.

next_star7_18_19_dana_song_i

המתמודדים הבאים עברו לשלב הבא:

  1. דוראל סעדון – 100%
  2. עדן אלנה – 100%
  3. דנה לפידות – 100%
  4. עומר אליהו – 80%
  5. ניקי גולדשטיין – 60%
  6. יוחאי צרפתי – 60%
  7. בר פורמן – 60%

חמשת המתמודדים שנכנסים לנבחרת:

  • דוראל סעדון
  • עדן אלנה
  • דנה לפידות
  • עומר אליהו
  • ניקי גולדשטיין

יוחאי צרפתי ובר פורמן מסיימים את דרכם בתחרות.
ניתן לצפות בתכנית המלאה כאן.

תכנית 20 נפתחת באודישן של נתן קטורזה. סטטיק מצביע במקום איתי, שיצא להופעה. נתן בוחר לשיר את "Can't Take My Eyes Off of You" של Frankie Valli. הביצוע הוא אקוסטי, בליווי פסנתר, כמו רבים מהביצועים בשלב זה. הוא מאד טוב, ויש לו את ה-X factor, שלרבים מהנערים והנערות בתכנית אין. מעבר ליכולת ווקלית, זו גם יכולת להגיש שיר, זו כריזמה מאד בולטת. הוא נינוח וטבעי. עם "כחול" מכל השופטים, הוא מסיים עם 100% ונכנס לנבחרת.

next_star7_19_02_natan_katorza_song_i

המתמודדת הבאה היא לינוי אקלה. היא הגיעה לשלב הנוכחי בזכות "Save". היא בוחרת לשיר את "You're The One That I Want" של John Travolta and Olivia Newton-John מהסרט "גריז". היא מבצעת את השיר בגרסת גיטרה אקוסטית. כן, נו, זה נורא יומרני, ויש לי בעיה עם אובר יומרה כשזה מגיע בגרסאות כיסוי. היא זמרת טובה, אבל הבמה הזו תשחוק אותה מהר מאד והצופים יתעייפו ממנה. עם "כחול" מכל השופטים, למעט איתי, היא מסיימת את האודישן עם 80% ועם מקום בשלב הבא. קרן חושבת שהיא מגישה אינטיליגנטית. איתי חושב שזה היה כבד מידי, לבסוף הוא משתכנע ומצביע עבורה. לינוי עוברת לנבחרת עם 100% מקולות השופטים.

next_star7_19_04_linoy_akala_song_i

המתמודד יוסי אשר גם הגיע לשלב זה בזכות "Save" של המנחים. הוא מספר את החשש שלו מלהופיע לבמה, מה שנותן לשופטים הזדמנות לדבר על עצמם. הוא בוחר לבצע את "בסוף מתרגלים להכל" של דודו טסה המדהים. השופטים עפים עליו, אבל לדעתי זה מעט קריוקי. רגשית הוא שם לגמרי, וזה סוד כוחו, הוא מתחבר לגמרי למאזין. אסף חושב שהוא לא מאד מיומן, אבל מצביע לו "כחול", וכך גם רוב השופטים, למעט שירי. הוא עובר לשלב הבא עם 80%.

next_star7_19_06_yossi_asher_song_i

המתמודדת הבאה היא רון פרץ. היא בוחרת לבצע את "אף אחד לא בא לי" של קרולינה. המבצעת המקורית של השיר מוזמנת לשולחן השופטים. רשימת הקרדיטים מאיימת להתפקע… היא עושה מהשיר בלדת בלוז-מזרחית ולאחר מכן קטע RnB, שבו היא נשמעת מעט מהוססת. קרולינה לא נראית מורשמת במיוחד. היא באמת מצוינת, אולי זה פשוט אודישן לא מספיק אסוף. היא מסיימת עם 0% ואת דרכה בתחרות.

next_star7_19_09_ron_perez_song_i

המתמודדת הבאה היא ליהי טולדנו. נועה קירל שוב בשולחן השופטים. ליהי בוחרת לבצע את "בדידות" של יזהר כהן, המקור בצרפתית של Serge Lama. הסגנון שלה מאד מובהק, של פעם, מיושן? אולי. אבל היא דבקה בו. אני לא יודע מה לחשוב על השיר הזה, שבוצע לעייפה. עם "אדום" מאיתי ומקרן, ו"כחול" מכל השאר היא עוברת לשלב הבא עם 60%. התו האחרון בשיר קנה את אסף ונתן לה את המקום בשלב הבא. אסף טוען שזה מעבר לעניין של טעם, סטטיק מדגיש שהשיר שייכתב לאירוויזיון בהכרח לא יהיה בסגנון הזה.

next_star7_19_11_lihi_toledano_song_i

המתמודדת שירן אבאיו שרה את "Poison" של Alice Cooper ועולה לשלב הבא עם 60%. המתמודד נתנאל שרף, לעומתה, מסיים את דרכו בתחרות.

next_star7_19_12_mitmodedim_i

המתמודדת עדן זוהר סיון. היא בוחרת לבצע את "I Wish" של Stevie Wonder. היא מגישה את השיר עם האטיטוד הנדרש, אבל משהו שם נעדר אש. ווקלית היא טובה, מבחינת הכריזמה היא חייבת לזייף קצת כדי למכור את השיר, neck breaks זה לא מספיק. השופטים חלוקים בדעתם. החלק הימני של השולחן מאד אוהב, בעוד אסף מצביע "אדום" וסטטיק ובן אל לא מצליחים להגיע להחלטה. היא עולה לשלב הבא עם 60%. אסף חושב שהיא מרחה את זה קצת.

next_star7_19_14_eden_zohar_song_i

המתמודד הבא הוא לואי עלי. הוא בוחר לשיר את "כאב של לוחמים" של עידן עמדי. הביצוע הוא בעיבוד ערבי ומלווה בנגינת עוד. זה שיר לא מעניין במיוחד מוזיקלית, אבל הוא זמר מצוין. קול נקי, צלול, מדויק, שירה שאין כמוה אצל המתמודדים השנה. למעט אסף, כל השופטים מצביעים בעדו והוא מסיים עם 80% ועם מקום בשלב הבא. אסף טוען שהוא סלסל מידי.

nxtstar7_tnt19_tnt_45sec_29_12_2019_i

המתמודדים שירה גבריאלוב, ינאי בן חמו, עידו קולטון, זהר מנור, רחלי טרקה, דייב ספקטור, דניאל בן חיים, ינון חג'ג', שירה צפרי, אלדד כהן, גאלה בראון, ליאורה יצחק ו-Wonder Years לא עוברים לשלב הבא. התבשרנו על ידי ערוצי החדשות, כי איציק שמלי פרש מן התכנית עקב התנגשות בלו"ז. מוזר.
לא נראו על המסך מאז האודישן: ההרצלים, דניאל בן אפרים, חן הדר, אורן אטינגר, נוי הלפרין, שיר ערגי….

המתמודדת הבאה היא עונג ישראל. היא בוחרת לשיר את "אייכה" של שולי רנד. זה שיר מצוין והיא מבצעת אותו בהרבה רגש, בהרבה אינטיליגנציה ומצליחה לבלוט בהגשה אמוציולנלית ועם זו מאופקת במידה. עם "אדום" מסטטיק וקרן, היא עוברת לשלב הבא עם 60%.

next_star7_19_19_oneg_israel_song_i

המתמודדים הבאים עברו לשלב הבא:

  1. נתן קטורזה – 100%
  2. לינוי אקלה – 100%
  3. יוסי אשר – 80%
  4. לואי עלי – 80%
  5. ליהי טולדנו – 60%
  6. שירן אבאיו – 60%
  7. עדן זהר סיון – 60%
  8. עונג ישראל – 60%

חמשת המתמודדים שנכנסים לנבחרת:

  • נתן קטורזה
  • לינוי אקלה
  • עונג ישראל
  • לואי עלי
  • עדן זהר סיוון

ליהי טולדנו, יוסי אשר ושירן אבאיו מסיימים את דרכם בתחרות.
ניתן לצפות בפרק המלא כאן.

קבלו את נבחרת ה-20, אשר אחד מהם יהיה נציג ישראל לאירוויזיון 2019 בתל-אביב:
collage

בתכנית הבאה 20 המתמודדים יתמודדו בדו-קרבות, 10 יעלו לשלב הבא מהדו-קרב ושניים נוספים יקבלו Wildcard מהשופטים.

כתיבת תגובה

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.