2020: עדכון – 158 ימים לאירוויזיון

אירועי השבוע הקרוב (08-14/12/19)
* 08/12 – ישראל: הכוכב הבא לאירוויזיון – תכנית 10.
* 08/12 – מלטה: The X Factor – תכנית 10.
* 09/12 – ישראל: הכוכב הבא לאירוויזיון – תכנית 11.
* 11/12 – ישראל: הכוכב הבא לאירוויזיון – תכנית 12.
* 14/12 – גאורגיה: תכנית 8.
* 14/12 – ישראל: הכוכב הבא לאירוויזיון – תכנית 13.

eurovision_heart כללי
* המעצב הגרמני, Florian Wieder, נבחר שוב לעצב את בימת האירוויזיון המתקרב. לפי האתר הראשי, "העיצוב מתבסס על התמה של 'Open Up' והנוף המישורי ההולנדי הטיפוסי, ומביא את הגרין רום בחזרה אל האולם…" לדברי Wieder, העיצוב מראה את "החיבור בין השמיים, הים והיבשה. קו האופק מחבר ביניהם והוא יתפקד כחלון הנפתח לעולם של אירוויזיון 2020. רצפת הבמה עוצבה בהשראת התעלות והגשרים שמחברים את האדמה והמים בהולנד. עם עיצוב זה, אנחנו מעוניינים להביא את האמנים קרובים ככל הניתן לקהל…" מיקום הגרין רום בתוך האולם "יגרום לקהל להרגיש אפילו קרוב יותר לאמנים". לדברי Sietse Bakker, הבמה תאפשר להעניק מראה שונה לכל אחד מ-41 מההופעות המתחרות. Wieder מוסיף כי הוא "קיבל השראה מהמאפיינים של העיצוב ההולנדי. על הבסיס הזה רציתי ליצור קונספט לא קונבנציונלי, מינימליסטי ומודרני." מקור.

* נחשפו מנחי אירוויזיון 2020: Chantal Janzen, Edsilia Rombley ו-Jan Smit. המנחה הראשונה, Janzen, היא שחקנית ומנחה מוכרת במדינה, אשר הנחתה את התכניות Holland's Got Talent ו-The Voice of Holland. זכתה 5 פעמים בפרס מגישת הטלוויזיה הטובה ביותר. Rombley היא זמרת מפורסמת, המוכרת לצופי האירוויזיון כנציגת הולנד 1998, אז סיימה במקום הרביעי. היא ייצגה את המדינה פעם נוספת ב-2007, אך לא הצליחה להביא את הולנד לגמר התחרות בשנה זו. Smit הוא הצעיר שבחבורה, בן 34, לשעבר חבר להקת De Toppers וההרכב הגרמני KLUBBB3. בין היתר גם מנחה טלוויזיה. מקור.

8f49cc3c-a143-47bf-983a-e27ac9eb038b

* נבחר הצוות הקריאטיבי לאירוויזיון 2020: אחראי המופע יהיה Gerben Bakker, אשר ביצע תפקיד דומה באירוויזיון ג'וניור 2007 ו-2012. הוא גם יקבע את סדר השירים בחצאי הגמר ובגמר. מנהל התחרות יהיה Twan van de Nieuwenhuijzen. המנהל המוזיקלי יהיה Eric van Tijn, אשר זכור כמלחין הולנד 1993 ו-1998. על הכוראוגרפיה יהיה אמונים Gerald van Windt ו-Natasja Lammers.
* ממשלת הולנד אישרה תוספת תקציב של 12.4 מיליון אירו להקצות לאירוויזיון. מקור.
* ב-12/12/19 יחול סבב המכירה הראשון של הכרטיסים. באתר הרשמי מפורטים סוגי כרטיסים ומחירים.

austria אוסטריה
בניגוד לשמועות אודות הנציגה בשבוע שעבר, השבוע האתר Stars24 טען ש-Vincent Bueno, שהשתתף בקדם של 2016, נבחר לייצג את המדינה. מקור. המקור הבא טוען כי הבחירה וודאית.

au אוסטרליה
נחשפו עוד שני מתמודדים בקדם האוסטרלי המתקרב: Montaigne ו-Didirri:

ukraine אוקראינה
השיר הבא של Kazka מגרה את דמיונם של חובבים רבים, שמקווים שהוא השיר שעמו יתחרו בקדם המתקרב, אם יתחרו:

italy איטליה
מקורות מדברים על השתתפות אמני האירוויזיון הבאים בסנרמו הקרב: נציגי 1987, Umberto Tozzi & Raf, נציגי 1976, Al Bano & Romina Power, נציג 2017, Francesco Gabbani ונציגת 2012, Nina Zilli. בנוסף אליהם, השמות הבאים הוזכרו גם כן: Marco Masini, Matteo Bocelli, Marcella Bella,  Paolo Valles, Tommaso Paradiso, Levante, Canova, Anastasio, Fred de Palma, Elettra Lamborghini, Rocco Hunt, Annalisa, Elodie, Max Pezzali, Giordana Angi, Alberto Urso, Noemi, Piero Pelù, Samuele Bersani, Brunori Sas, Francesco Bianconi, Dear Jack & Amii Stewart, Silvia Mezzanotte & Dionne Warwick ו-Riki.
על פי האתר Recensiamo Musica, וודאות גבוהה להשתתפות של Marco Masini, Willie Peyote, Levante, Nek, Michele Bravi ו-Takagi & Ketra.

albania אלבניה
למרות השמועות על דחיית הקדם בחודש, עקב אסון רעידת האדמה שפקד את המדינה בסוף נובמבר, החזרות לקדם החלו והוא ייערך כמתוכנן.
להלן חלוקת השירים לסגנונות וגם כמה כותרות שפורסמו:

EK9ulX_W4AAC7z-

lithuania ליטא
לקדם השנה שלחו שירים כמה מתמודדי קדמים מהעבר, דוגמת Rūta Loop ו-Dainotas Varnas.
נאמר כי הזמרת Catrinah חוזרת לקדם, אך עם שם במה חדש – Aika. מקור.

slovenia סלובניה
Pia Nina ו-Alfirev עלו מהסיבוב הראשון של שלב ה-Second chance. בדו הקרבות של החלק השני עלו Lana Hrvatin, Astrid in Avantgarden ו-Tilen.

fyr_macedonia מקדוניה
הידיעה שבמקדוניה נציג המדינה תמיד קשור בדרך זו או אחרת למפלגת השלטון, נותנת לציוץ הבא של ראש ממשלת מקדוניה משמעות. האם זו ההוכחה לכך ש-Vasil Garvanliev יהיה נציג המדינה ברוטרדם?

norway נורבגיה
נחשפו מנחי הקדם: Ronny Brede Aase, Ingrid Gjessing Linhave ו-Kåre Magnus Bergh, שמנחה את הקדם זו השנה השישית ברציפות.

portugal פורטוגל
Tiago Nacarato הצהיר כי לא ישיר את שירו בקדם, וכי השיר יושר על ידי זמרת. הוא ציין כי קיבל פנייה מרשות השידור כבר לפני שנה, אך הוא לא חשב שזה היה הזמן הנכון. מקור.
Blasted Mechanism ישירו את שירם באנגלית, וככל הנראה הוא ייקרא "Pumped". זו תהיה הפעם הראשונה מאז 2018, ששיר בקדם הפורטוגלי יושר בשפה שאינה פורטוגלית.

czech_republic צ'כיה
מספר המשתתפים בקדם ירד ל-7, לאחר ששיר אחד נפסל עקב בעיית זכויות יוצרים. יש 11 אמנים שיתחרו: ככל הנראה 5 סולנים, צמד ולהקה. זהות האמנים תיחשף ב-13/01, כאשר במהלך דצמבר ייחשפו רמזים לגבי זהותם.

france צרפת
רשות השידור הצרפתית מבטלת את הקדם Destination Eurovision וייתכן ותחזור לבחירה פנימית של השיר והמבצע ל-2020, וזאת לאור הרייטינג הנמוך של DE והמיקומים המאכזבים בשנתיים האחרונות. מקור. עם זאת, הראיון המקורי עם מנהלת מחלקת הבידור בטלוויזיה הצרפתית מציע גם את האופציה של קדם קטן עם 4 אמנים. מקור. מקור.

sweden שבדיה
על פי את ההימורים Unibet, מי שמוביל כעת בהימורים על הזכייה במלודיפסטיבלן הוא  Felix Sandman עם יחס דצימלי של 4.5. אחריו Hanna Ferm עם יחס דצימלי של 7. במקום השלישי נמצא Victor Crone עם יחס של 7.5. במקום האחרון בסיכויי הזכייה נמצאים ההרכב Drängarna וגם OVÖ עם יחס דצימלי של 101.
נטען כי הסיבה לריבוי השירים בשבדית השנה נובע מהנסיקה בפופולריות של ההיפ-הופ במדינה, אשר ברובו מושר בשבדית. אם כך, יש לצפות למספר גדול מהצפוי של שירי היפ-הופ וראפ במלודיפסטיבלן המתקרב.

2 תגובות הוסיפו את שלכם

כתיבת תגובה

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.