2019: ישראל – שלב המבחן הגורלי

"הכוכב הבא לאירוויזיון" ממשיכה בשלב המבחן הגורלי. התכנית גם ממשיכה להוביל את טבלאות הרייטינג, למרות ירידה באחוזי הצפייה. התכניות של ה-8-9/01 הגיעו למקום הראשון בטבלת הרייטינג היומית (מקור 1,2)

תכנית 17 נפתחת בהכרזה כי 65 מתמודדים עברו את שלב האודישנים. שלב המבחן הגורלי הוא ללא קהל, אבל כן על בימת "הכוכב הבא". המתמודדים יצטרכו להרים את המסך בהצבעת השופטים בלבד, כאשר אחרי הצבעת 3 שופטים המסך עולה (60%). עם זאת, הרמת המסך לא תבטיח להם כניסה לנבחרת 20 הגדולים והם יעברו סינון נוסף.

המתמודדת הראשונה היא ליאור חן. היא בחרה לשיר את "סיפור מכור" של מאיה בוסקילה, דודתה, אשר הגיעה עמה לאודישן ותיבחן אחריה. ליאור מתחילה בעדינות וממשיכה בעוצמות בפיזמון. מאד מרשימה ומפתיעה. שירי מצביעה בעבורה ואחריה גם שאר השופטים, למעט הראל.

the_next_star6_17_02_lior_song_i.jpg

המתמודדת הבאה היא מאיה בוסקילה. אחרי פרגונים אינספור היא שרה את "Wrecking Ball" של Miley Cyrus. אני מצטער, כבר על ההתחלה היא משתמשת בשטיקים הקוליים שלה, שלדעתי פוגמים בשיר ובתצוגת היכולות, שאנו יודעים שיש לה. זה כמעט בלתי אפשרי למנוע זאת ממנה או ללמד אותה אחרת. כל השופטים מצביעים "כחול" והיא עוברת לשלב הבא.

the_next_star6_17_04_maya_song_i.jpg

המתמודדת הבאה היא שפיטה. אני כבר מותש, עוד לפני שהאודישן החל. ההפקה זורמת עם השטיק של שפיטה, עם ההשתלטות שלה על הנרטיב ועם ההצגה שהיא עושה לפני האודישן. אחרי הדרמה המיותרת, היא מבצעת את "Karma Police" של Radiohead. זו גרסה נהדרת, ברמה האובייקטיבית לגמרי, אחרי שמנקים את הדמות המיותרת הזו. עם "אדום" מאסף בלבד, שפיטה מסיימת עם המסך למעלה ועם מקום בשלב הבא.

the_next_star6_17_06_shafita_song_i.jpg

המתמודד הבא הוא טל ורסנו. הוא בוחר לשיר את "אושר לדקה" של אורי בן ארי. ביצוע קטן מאד, נשמע כמו עשרות זמרים אחרים ולא נפתח על הבמה לדעתי. סטטיק ובן אל מצביעים "כחול", שירי וקרן "אדום", אחרי שקרן טענה שהוא שר מצוין, בחיי שאינני מבין אותה. עם "אדום" גם מהראל ומאסף הוא מסיים את דרכו בתחרות.

the_next_star6_17_08_tal_song_i.jpg

המתמודדת הבאה היא טאי. היא בוחרת לבצע את "High Hopes" של Kodaline, שיר מצוין ובחירה חכמה מאד בשלב אינטימי זה!  הגרסה שלה שונה מעט מזו המקורית, קצת יותר בלדה פופית. היא לא מראה את כל הצבעים שלה בביצוע, אבל זה חכם לשמור קצת להמשך. עם "כחול" מכל השופטים, למעט אסף, היא עולה לשלב הבא. אסף טוען שהביצוע לא היה מספיק צלול.

the_next_star6_17_10_tai_song_i.jpg

המתמודד הבא הוא נדב פיליפס. הוא בוחר לשיר את "Paparazzi" של Lady Gaga. הוא מנגן את השיר על הפסנתר. הגרסה היא אקוסטית מן הסתם. הראל טוען שהביצוע מוגזם וכי הוא מרגיש מותקף. שירי חושבת שהוא באובר-מאמץ. עם "כחול" מקרן ומאסף הוא עומד על 40%. לאחר דין ודברים, גם סטטיק ובן אל מחליטים לתמוך והוא עולה לשלב הבא.

the_next_star6_17_12_nadav_song_i.jpg

המתמודדת הבאה היא אריאלה סימן טוב. היא בוחרת לשיר שיר מקורי, "חלק ממך". הפעם מלווה אותה פסנתרן, ולא היא מנגנת בעצמה. השופטים משווים אותה לקרן פלס, לא אגיב. בלדת דיסני חלשה לטעמי וביצע קולי פושר. עם "כחול" מקרן בלבד היא מסיימת את דרכה בתחרות.

the_next_star6_17_14_ariela_song_i.jpg

המתמודדת הבאה היא איילה אליגולא. היא בוחרת לשיר את "Shallow" של Lady Gaga ו-Bradley Cooper. קודם כל, היא נראית נהדר בשמלה אדומה גדולה. הבחירה של השיר מצוינת, להיט עדכני, שתואם לגוון קולה. היא מצליחה לעמוד בתווים הגדולים בפיזמון, אך מקבלת "אדום" מאסף. שאר השופטים תומכים דווקא, איילה עולה לשלב הבא. אסף טוען שזה לא היה מבריק ושהיא לא עשתה צעד משמעותי מהאודישן הקודם שלה.

the_next_star6_17_16_ayala_song_i.jpg

המתמודד הבא הוא אושר ביטון. הוא בוחר לבצע את "ים של דמעות" של זוהר ארגוב. הוא מקדיש את השיר לחברו שנהרג. הביצע פומפוזי לטעמי, אבל הוא מצוין ווקלית. כל השופטים מצביעים "כחול" ואושר עובר לשלב הבא. הוא מביא את אסי ושירי לכדי דמעות. שירי מחמיאה לו על הדיוק, לדבריה "מושלם". הראל חושב שהוא היה "טכנאי" של השיר ומצביע אדום.

the_next_star6_17_18_osher_song_i.jpg

המתמודדים הבאים עברו לשלב הבא:

  1. מאיה בוסקילה – 100%
  2. ליאור חן – 80%
  3. שפיטה – 80%
  4. טאי – 80%
  5. איילה אליגולא – 80%
  6. אושר ביטון – 80%
  7. נדב פיליפס – 60%

the_next_star6_17_19_hahlata_sofit_i.jpg

המנחים מכריזים על חמשת המתמודדים מבין השביעיה שנכנסים לנבחרת:

  • מאיה בוסקילה
  • שפיטה
  • טאי
  • אושר ביטון
  • ליאור חן

נדב פיליפס ואיילה אליגולא מסיימים את דרכם בתחרות.
ניתן לצפות בתכנית המלאה כאן.

תכנית 18 נפתחת במתמודדת קלרה סבג. היא בוחרת לשיר את "Who You Are" של Jessie J. לא אוהב את ג'סי ג'יי, לא אוהב בכלל, הנה אמרתי את זה. הביצוע קצת לוחץ מידי וצורמני לטעמי. משהו שם לא מתחבר לי בביצוע ולא עובר למקום מרגש. כל השופטים מצביעים "כחול", למעט אסף, והיא עולה לשלב הבא. אסף חושב שיש לה בעיה בנשימה שמפריעה לשירה, בעיה שמאד בלטה לו.

next_star2019_18_02_klara_song_i.jpg

המתמודד הבא הוא דניאל ברזילי. הוא בוחר לשיר את "I'm Not The Only One" של Sam Smith. יש לו אישיות בימתית מאד כרימזטית וניכר שווקלית הוא לא מתאמץ בכלל. משהו מאד קול וקל. עם "כחול" מכל השופטים הוא עובר בקלות לשלב הבא. שירי טוען שהיא שומעת בקול שלו רוק, RnB ומזרחית. אסי מחליט לערוך משאל בקרב השופטים, שיקבע אם דניאל נכנס לנבחרת אוטומטית. אין לתכנית הזו פורמט? בזכות בן אל (תודה לאל), שלא מסכים לתת לו כרטיס אוטומטי, דניאל עומד לבחירה לשלב הבא כמו כולם.

next_star2019_18_04_daniel_song_i.jpg

המתמודד הבאה היא פרידה. היא בוחרת לשיר את "Wicked Games" של Chris Issak. כמו שציינו, היא זמרת מיוחדת, אבל זה די ברור מהשיר הזה שהיא זמרת של אולמות קטנים, ברים ומועדני ג'אז. היא לא מתמודדת של אירוויזיון, ולפי דעתי גם לא של ריאליטי-שירה. ווקלית זה בסדר, רחוק מלהדהים. אין לה קול ייחודי. היא עוברת בעיקר בזכות התדמית שלה. אסף מצביע "אדום" וטוען שהיא מתפזרת. קרן מצביעה "כחול", אבל זה לא מספיק עבורה כדי לעלות לשלב הבא.

next_star2019_18_06_frida_song_i.jpg

המתמודד הבא הוא נאור כהן. אחרי דיון בשולחן השופטים, שבו שירי מתנגדת לשליחת שיר מזרחי קצבי… עוברים לאודישן. נאור בוחר לשיר את "עץ ירוק מפלסטיק" של מרגול. הביצוע מעט גנרי לטעמי, לעומת המקור שהוא מלא נשמה. הוא הופך את זה לפופ למל"מי ממש פרווה. מעבר לזה, ראוי לציין שהוא שר נכון טכנית. שירי חושבת שיש לו מניירות קריוקי, אך הוא מסיים עם 80% עם "אדום" מאסף בלבד.

next_star2019_18_08_naor_song_i.jpg

המתמודדת הבא היא נעמה גלי כהן. היא בוחרת לשיר את "Crazy in Love" של Beyonce בגרסת מיקס כלשהי. זה קצת מזכיר לי הופעות מהקדם האוקראיני. ההפך ממגניב. הופעה שנסמכת על העיבוד המגניב ההאוסי-הודי. קרן כמובן מצביעה "כחול" ואחריה שירי והראל. סטטיק ובן אל ואסף מצביעים "אדום".

next_star2019_18_10_naama_song_i.jpg

אנו מתבשרים כי המתמודדים זוהר גראלה, אור בן עטר, טלי רבינוביץ' ונועה קליין לא עברו את השלב הנוכחי.

המתמודד הבא הוא עידו דנקנר. הוא שר את "Baby One More Time" של Britney Spears. הוא שר את זה כבלדה אקוסטית, זה נורא יומרני. הא נורא משוויץ ביכולות הבימתיות שלו, וזה ממש לא מספיק. אסף והראל מצביעים "אדום", קרן (!) וסטטיק ובן אל מצביעים "כחול". ההחלטה היא בידיים של שירי והיא מחליטה להצביע "כחול", ועידו עובר לשלב הבא. עם זאת, הביקורת של שירי מסויגת ורומזת שהוא בסכנה לקראת השלב הבא.

next_star2019_18_13_ido_song_i.jpg

המתמודדת הבאה היא רומי עזר. היא בוחרת לשיר את "Help" של The Beatles. גם היא שרה את השיר בליווי פסנתרן. זה נורא קטן, חביב, הופעה בבר ולא יותר. השופטים נראים לא מרוצים. העיבוד מתקתק וביחד עם הקול המתקתק שלה זה נשמע יותר מידי… מתקתק. סטטיק מציין כי זה הרס לו את המקור. סטטיק ובן אל ואסף מצביעים "אדום" ואחריהם הראל וקרן. שירי היחידה שמצביעה "כחול". רומי מסיימת את דרכה בתחרות.

next_star2019_18_15_song_i.jpg

המתמודדים הבאים הם להקת שלווה. הם בוחרים לשיר את "איך אפשר" של ג'ין בורדו. ביצוע חמוד של שיר איום ונורא לטעמי. זה מתקתק מידי. ענהאל הסולנית מצוינת, למרות שהיא יכולה לנקות קצת את הויברטו. היא משלבת צרפתית בבתים וזה נשמע מאד טוב ומתאים לשיר. כל השופטים מצביעים עבורם והם מסיימים עם 100%. שוב אסי עובר בין השופטים והמנחים ומבקש הסכמה על מנת להעביר אותם ל-20 הגדולים אוטומטית. הפעם זה עובד ושלווה נכנסים לנבחרת.

next_star2019_18_17_shalva_song_i.jpg

המתמודדים הבאים עברו לשלב הבא:

  1. דניאל ברזילי – 100%
  2. שלווה – 100%
  3. קלרה סבג – 80%
  4. נאור כהן – 80%
  5. נעמה גלי כהן – 60%
  6. עידו דנקנר – 60%

המנחים מכריזים על חמשת המתמודדים מבין השביעיה שנכנסים לנבחרת:

  • שלווה
  • קלרה סבג
  • דניאל ברזילי
  • נעמה גלי כהן
  • נאור כהן

ניתן לצפות בפרק המלא כאן.

פרק 19 נפתח במתמודד גל בנימין. הוא בוחר לשיר את "אבסורד" של שלמה ארצי. זה ביצוע מזרחי-לייט, הוא שר בעדינות, אבל השיר הוא קלישאה והביצוע לא מראה מי הוא בתור אמן. הוא ווקליסט טוב, שיודע איך להשתמש במכשיר שהוא הקול שלו, אבל גם כאן יש הרגשה ששמענו את הסגנון הזה אצל עשרות זמרים. מאד נשכח. הוא עולה לשלב הבא בזכות הקולות של קרן, סטטיק ובן אל ושירי. אסף אומר שזה נשמע חנפני.

the_next_star6_19_02_gal_song_i.jpg

המתמודד הבא הוא שחף. הוא בוחר לשיר את "Fallin'" של Alicia Keys. הוא עומד בעודו מנגן על הפסנתר. ביצוע מאד טוב ומקצועי. יש לו קול חזק מאד ונוכחות בימתית מרשימה. גם החוש האפנתי שלו עוזר והוא מקבל "כחול" מכל השופטים, למעט אסף, ועולה לשלב הבא. אסף מציין שהוא איבד אותו.

the_next_star6_19_04_shahaf_song_i.jpg

המתמודדים הבאים הם ירדן ונתנאל ברזילי. הם בוחרים לשיר את "השקט שנשאר" של שירי מימון. אסף מצביע "אדום" שניותיים מתחילת השיר….. אחריו גם הראל. זה קצת נשמע כמו הופעת בית ספר ונראה בהתאם. סטטיק ובן אל מצביעים "כחול", אבל דווקא קרן מכבה את הפלייבק עם הצבעת "אדום". שירי טוענת שלא קרה כלום על הבמה.

the_next_star6_19_05_netanel_yarden_song_i.jpg

המתמודדת הבאה היא ליאת אליהו. היא בוחרת לשיר מאש אפ של "ואם תבואי אליי" של עידן רייכל ו"חיים שלי" של עדן בן זקן. יש לה קול זך. הראל ושירי טוענים שהיא נשמעת כמו רוני דלומי. היא זמרת של פעם, שנשמעת מאד מחוברת לשיר ומכבדת כל הברה בו. לא שרה לפי אופנות מתחלפות. עם "אדום" מאסף, ו"כחול" מכל השאר, היא עוברת לשלב הבא. קרן טוענת שהאודישן היה לא טוב. אסף חושב שזה היה חסר טעם.

the_next_star6_19_09_liat_song_i.jpg

המתמודד הבא הוא קובי מרימי. הוא בוחר לשיר את "Jar of Hearts" של Christina Perry. גם אליו מתלווה פסנתרן. הוא ווקליסט מצוין, אבל ההופעה יומרנית. ווקלית זה מושלם ומוכן, לא צריך לשנות כלום. הוא מעורר המון סימפתיה ויכול למכור כל שיר. הראל חושב שזה היה עמוס קישוטים. אסף חושב שהוא לוחץ מאד ומצביע "אדום".

the_next_star6_19_11_kobi_song_i.jpg

המתמודדת הבאה היא יוליה גרניץ. היא בוחרת לשיר את "Freedom" של Beyonce ו-Kendrick Lamar. יוליה שובת לב, היא זמרת נשמה אמיתית, שיודעת ומבינה על מה היא שרה. ההגשה שלה אינטיליגנטית, אך נגישה בו זמנית. הבעיה היחידה היא התרגום של זה לאירוויזיון, וכמובן השיר שעמו תוכל להראות את כל הנ"ל. עם "כחול" מכל השופטים, למעט סטטיק ובן אל, היא עוברת לשלב הבא.

the_next_star6_19_13_yulia_song_i.jpg

המתמודדת הבאה היא עופרי כלפון. היא בוחרת לשיר את "כל המילים" של לירן דנינו, אשר מצטרף לשולחן השופטים. אני מבין מה השופטים ראו בה. יש לה קול מאד בוגר והיא לא מנסה להרשים. למרות שהיא לחוצה, יש משהו מאד נינוח בקול שלה. היא מסלסלת ממש בקטנה והפגיעות שלה מוכרת את השיר. יש בקול שלה משהו מצד אחד מאד קשוח, ומצד שני שברירי. עם "כחול" מכל השופטים היא מקבלת כרטיס לשלב הבא. משום מה מחליטים, כשאנו עוד בשלב האודישנים שהיא תשיר דואט עם לירן דנינו. לפעמים אני לא מבין את הקונספט.

the_next_star6_19_15_ofri_song_i.jpg

המתמודד הבא הוא אסף מסלתי. הוא בוחר לשיר את "אהבה" של דניאל סלומון. לא בטוח שזה השיר הכי מתאים, זה לא נשמע בליגה של כל הזמרים שעברו עד כה. ביצוע בינוני. הראל טוען שהשיר לא הולם אותו. עם "כחול" רק מהראל ומסטטיק ובן אל האודישן מסתיים לפני שהשיר נגמר.

the_next_star6_19_18_assaf_song_i.jpg

המתמודדת הבאות הן להקת Wanna Wanna. הן בוחרות לשיר את "Only Girl in The World" של Rihanna. הן הפכו את השיר לבלדה אקוסטית. הן מנגנות בעצמן על הכלים. אין ספק שהן מוכשרות, אבל זה נשמע כל כך מסורס ולא מעניין. למרות זאת, הן מקבלות תמיכה מן השופטים, ועם "כחול" מכולם (מה?), הן עוברות לשלב הבא.

the_next_star6_19_20_wanna_song_i.jpg

המתמודדים הבאים עברו לשלב הבא:

  1. עופרי כלפון – 100%
  2. Wanna Wanna – 100%
  3. שחף – 80%
  4. ליאת אליהו – 80%
  5. קובי מרימי – 80%
  6. יוליה גרניץ – 80%
  7. גל בנימין – 60%

the_next_star6_19_21_shoftim_i.jpg

המנחים מכריזים על חמשת המתמודדים מבין השביעיה שנכנסים לנבחרת:

  • ליאת אליהו
  • קובי מרימי
  • Wanna Wanna
  • שחף
  • עופרי כלפון

ניתן לצפות בתכנית המלאה כאן.

פרק 20 מתחיל במתמודדת דניאל מזוז. היא בוחרת לשיר את "חייב למות עליי" הקלאסיקה של חמסה, זוכרים? יש לה גרוב, למרות שאני לא בטוח שזה יכול להתרגם כראוי על בימה גדולה. הראל מציין שהיא מאד מוזיקלית. שירי מציינת שזה צריך לצאת לרדיו, ואני חושב שזו בדיוק הבעיה שלי. זה טוב לרדיו. מרשים מאד שכל העיבודים של הביצועים שלה הם שלה. עם "כחול" מכל השופטים, למעט אסף, היא עוברת לשלב הבא. אסף חושב שזה חמוד ומתנחמד מידי.

the_next_star6_20_02_daniel_song_i.jpg

המתמודד הבא הוא אברהם דה קרבליו. הוא בוחר לשיר את "Who You Are" של Jessie J. הנה ההוכחה שההבדל הוא בביצוע. הוא פרפורמר מטורף, זמר קלאסי, עם קול שמתאים לבלדות פופ ולאולמות גדולים. אודישן מצוין ומלא רגש. אברהם עולה לשלב הבא עם ארבעה "כחולים" ו"אדום" מקרן. קרן חושבת שזה היה מושלם מידי.

the_next_star6_20_04_avraham_song_i.jpg

המתמודדת הבאה היא עמית שדה. היא בוחרת לשיר את "This Love" של Maroon 5. יש לה גוון קולי מאנפף וחמוד, אבל הביצוע הזה נופל לטעמי מקודמו. היא לא ממוקדת או שאולי היא ממוקדת מידי. עם שלושה אדומים ו"כחול" משירי בלבד האודישן נפסק באמצע, ועמית מסיימת את דרכה בתחרות.

the_next_star6_20_06_amit_song_i.jpg

המתמודדת הבאה היא תכלת פרלמוטר. היא שרה את "גרה מול המים" של ריטה. זה שיר מקסים, והביצוע קטן וחמוד. הקול שלה מעט רועד, ולא ברור עד כמה זה טבעי וכמה זה משחק או ניסיון להישמע כמו מישהי אחרת. כשהיא מגיעה לגבוהים משהו נפתח לטעמי. שירי וסטטיק ובן אל מצביעים "אדום", קרן "כחול, והשאר מתלבטים… האודישן מסתיים ללא הכרעה. הראל מחליט שהיא טובה, למרות שאינה מתאימה לאירוויזיון ומצביע בעדה. אסף מתלבט ומחליט גם הוא להצביע בעדה. תכלת עוברת לשלב הבא.

the_next_star6_20_09_tchelet_song_i.jpg

יזהר כהן, זוכה אירוויזיון 1978 ונציג ישראל גם ב-1985, מצטרף לשולחן השופטים לחזות באודישן של כיתריה. היא בוחרת לשיר את "Price Tag" של Jessie J. כולם מכינים את יזהר כהן להיו המום מהאודישן. נדמה שאפשר להעביר אותה לשלב הבא, וכי השופטים כבר קיבלו את החלטתם. הביצוע מצוין, מגניב, עדכני ומאד משכנע, היא מלאת ביטחון. השיר עצמו מחריד. עם "כחול" מרוב השופטים, למעט שירי ואסף, היא עולה לשלב הבא.

the_next_star6_20_12_kitriya_song_i.jpg

המתמודדת הבאה היא ג'ודית חסין. היא בוחרת לשיר את "לפעמים" של אורי בן ארי. יש משהו חושני באופן שבו היא מבצעת את השיר, אבל זה נהיה משוחק מידי ומתאמץ מידי אחרי שני בתים. עם "כחול" מקרן בלבד, היא מסיימת את דרכה בתחרות. קרן טוענת שבחירת השיר והסולם בו שרה את השיר לא היו טובים.

the_next_star6_20_14_jodit_song_i.jpg

המתמודד הבא הוא ניתאי טויטו. הוא בוחר לשיר את "All of Me" של John Legend. שירי ישר מציינת שהוא נשמע מושלם. הוא מאד צעיר ואכן נשמע מצוין. הבעיה היא שיש באירופה אלפי זמרים כמוהו, חלקם יותר טובים. עם זאת אפשר בהחלט וצריך לעבוד איתו. עם "כחול" מכל השופטים הוא עובר בקלות לשלב הבא.

the_next_star6_20_16_nitay_song_i.jpg

המתמודד הבא הוא אופק אדנק. הוא גורם לאסף להצביע אדום ולעזוב את שולחן השופטים, לאחר שהוא מציין שהוא "לא פונקציה", לאור הביקורת הקודמת שלו. אופק בוחר לשיר שיר מקורי שלו, "הסטיגמה של הגיל". אסף חוזר… אני לא אוהב את הסגנון ומתקשה להתחבר אליו, אבל אין ספק שהוא טוב במה שהוא עושה. ושוב, כמו שציינתי באודישן שהיה לפניו, יש אלפים באירופה ששרים דומה ואף טוב יותר. זה לא בולט לי לטובה. האודישן מסתיים עם "כחול" מסטטיק ובן אל והראל, בעוד קרן ואסף מצביעים "אדום". שירי מצביעה "אדום" ומסיימת את המסע של אופק בתחרות.

the_next_star6_20_18_ofek_flow_i.jpg

אנו מתבשרים כי המתמודדים אבי אשור, ברי בראון, גלעד טנצר, שרה מושיוף, שחר עדוי, לימור עובד, ניב ינקו, איהב עטילה, רועי סנדלר ועוד לא עברו את השלב הנוכחי.

המתמודד האחרון להערב הוא נווה מדמון. הוא בוחר לשיר את "Pillowtalk" של Zayn Malik. איזה שיר סתמי. הביצוע טוב והביטחון שלו עובד טוב, הוא יודע להופיע מול המצלמה. ווקלית זה בסדר גמור, אבל לא מטלטל, לא מספיק. הוא צובר "כחולים" מהשופטים מהר מאד ומרים את המסך בקלות. כל השופטים מצביעים בעדו והוא עובר לשלב הבא.

the_next_star6_20_21_neve_song_i.jpg

המתמודדים הבאים עברו לשלב הבא:

  1. ניתאי טויטו – 100%
  2. נווה מדמון – 100%
  3. דניאל מזוז – 80%
  4. אברהם דה קרבליו – 80%
  5. תכלת פרלמוטר – 60%
  6. כיתריה – 60%

the_next_star6_20_22_mi_i.jpg

המנחים מכריזים על חמשת המתמודדים מבין השישייה שהתקבלו לנבחרת:

  • נווה מדמון
  • דניאל מזוז
  • כיתריה
  • ניתאי טויטו
  • אברהם דה קרבליו

ניתן לצפות בתכנית המלאה כאן.

קבלו את נבחרת ה-20, אשר אחד מהם יהיה נציג ישראל לאירוויזיון 2019 בתל-אביב:
collage (2).jpg
בתכנית הבאה 20 המתמודדים יתמודדו בדו-קרבות, 10 יעלו לשלב הבא מהדו-קרב ושניים נוספים יקבלו Wildcard מהשופטים.

כתיבת תגובה

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.