2018: אוסטרליה – Jessica Mauboy תייצג את המדינה בתחרות

האחות החורגת והמצליחה באופן מרגיז עשתה את בחירתה והכריזה על הזמרת Jessica Mauboy כעל נציגתה בתחרות. התגובות אצל החובבים זועמות; הם זוכרים את ג'סיקה כמי שזייפה במופע האמנותי בגמר אירוויזיון 2014 ובישרה על בואה של המדינה בשנה שאחרי. החובבים גם לא שוכחים ולא סולחים על שאירע באירוויזיון 2017, עת קיבל אייזאה האוסטרלי את המקום הרביעי מהשופטים, בעוד מהקהל קיבל את המקום ה-25 עם 2 נקודות בודדות מדנמרק. הקהל גם לא העלה אותו לגמר, אך לשופטים חוקים משלהם. השיר סיים בסופו של דבר במקום התשיעי. החובבים מאשימים את השופטים בהעדפת אוסטרליה מסיבות שאינן אובייקטיביות. האם ג'סיקה וזיופיה סוף סוף ישאירו את המדינה בחצי הגמר?

המבצעת
Jessica Mauboy נולדה ב-1989 בדרווין , אוסטרליה. היא זמרת R&B ופופ, כותבת שירים ושחקנית. ב-2006 השתתפה ב-Australian Idol והגיעה למקום השני. היא הוחתמה על חוזה הקלטות עם סוני. ב-2008 הוציאה את אלבום הבכורה שלה, "Been Waiting". מתוך האלבום הסינגל "Burn" הפך לשני הכי נמכר באוסטרליה באותה השנה, הוא גם הגיע למקום הראשון במצעד האוסטרלי וקיבל סטטוס של פלטינה כפולה. ב-2010 הוציאה את אלבומה השני, "Get 'Em Girls", אשר מתוכו 4 סינגלים הגיעו למעמד פלטינה. ב-2013 שחררה את האלבום "Beautiful", שכלל מוזיקת EDM בנוסף לסגנונה המוכר. האלבום סימן ירידה בפופולאריות של Mauboy. בנוסף, היא החלה לשחק בתפקידים שונים בסרטים וב-2012 זכתה בפרס שחקנית המשנה הטובה ביותר בטקס ה- AACTA עבור השתתפותה בסרט The Sapphires. ב-2016 החלה לשחק בתפקיד הראשי בסדרה " The Secret Daughter", אשר נכתב במיוחד עבורה. היא הקליטה את פסקול הסדרה כולו באלבום סולו, אשר היה לאלבום הראשון שלה שהגיע למקום הראשון במצעד האלבומים האוסטרלי. היא גם הייתה לילידה האוסטרלית הראשונה להגיע עם אלבום למקום הראשון במצעד האלבומים. היא נחשבת לאחת הזמרות המצליחות באוסטרליה עם חמש אלבומים שנכנסו לטופ 10 ו-16 סינגלים שנכנסו לטופ 20. היא דורגה במקום ה-24 ברשימת הזמרים האוסטרלים הגדולים בכל הזמנים של המגזין Herald Sun.
חלק מהחובבים התייחסו לעובדה כי הקריירה שלה נמצאת בירידה וכי היא נדחפה לתחרות על ידי סוני מיוזיק, אשר כל האמנים אשר השתתפו מטעם אוסטרליה בתחרות חתומים על ידה. הגדיל לעשות הבלוג הביקורתי One Europe בכתבה קצרה אך מושחזת. בפני Mauboy עומדת משימה קשה לעמוד בסטנדרט אשר הציבו קודמיה ולהשיג לפחות תוצאת טופ 10 בתחרות. כל דבר פחות מכך ייחשב לכישלון.

הסינגל האחרון של ג'סיקה, "Then I Met You", מפסקול הסדרה, "The Secret Daughter":

השיר האוסטרלי לאירוויזיון 2017, "Don't Come Easy" בביצוע Isaiah, אשר סיים במקום התשיעי:

כתיבת תגובה

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.