2021: סרביה – Hurricane חוזרות לייצג את המדינה

אתמול דיווחה התקשורת בסרביה, כי להקת הבנות Hurricane, שזכתה בקדם הסרבי ב-2020, נבחרה פנימית לייצג את המדינה ב-2021. הלהקה היא האקט ה-21, שנבחר לאירוויזיון 2021 מבין נציגי אירוויזיון 2020, שבוטל, מה שאומר שרשמית רוב נציגי 2020 ימשיכו ל-2021.

המבצעות
Hurricane היא להקת בנות, הכוללת את Sanja Vučić, Ivana Nikolić ו-Ksenija Knežević.
Sanja Vučić סיימה את לימודיה בבית הספר למוזיקה של Kruševac, במחלקת האופרה. ב-2008 נוסדה להקת ZAA, אליה הצטרפה Vučić ב-2012. הם עשו מוזיקה בסגנונות שונים, מסקא ודאבסטפ, עד פוטס-רוק, ג'אז ופאנק. היא הוציאה אלבום אחד עם הלהקה ב-2014 בשם "What About". ב-2016 נבחרה לייצג את סרביה באירוויזיון עם השיר "Goodbye (Shelter)". היא סיימה בתחרות במקום ה-18. ב-2017 הצטרפה ללהקת הבנות הפופ-R&B החדשה, Hurricane. היא לומדת היום לתואר בפילולוגיה במחלקה לערבית וספרות.
Ivana Nikolić היא זמרת ורקדנית. היא הופיעה והקליטה עם אמנים מקומיים רבים והוציאה סינגל עם Jala Brat בשם "Mlada i luda" טרם הצטרופתה ללהקה.
Ksenija Knežević היא ביתו של הזמר Knez. בתור ילדה הופיעה בפסטיבלים. ב-2013 השתתפה בקדם הסרבי כחלק משלישיית Sky. שירם "Magija" הגיע למקום החמישי. לפני שהצטרפה ל-Hurricane הייתה חברה בהרכב Sevdah Baby.
ההרכב הוציא את הסינגלים "Irma, Maria", "Feel right", "Personal", ו-"Favorito" וצבר פופולאריות במדינה בהדרגה. ב-2020 הן התמודדו בקדם הסרבי והיו לפייבוריטיות לזכייה עם השיר "Hasta La Vista". בחצי הגמר השני של הקדם, השיר קיבל 12 נקודות הן מהקהל והן מהשופטים ועלה לגמר מהמקום הראשון. המצב היה זהה בגמר והשיר זכה בגדול. אחרי ביטול אירוויזיון 2020, לא מיהרה הטלוויזיה הסרבית לאשר את הבחירה האוטומטית ב-Hurricane לאירוויזיון 2021. הבנות המשיכו להיות פעילות מוזיקלית במהלך השנה והוציאו את הסינגלים "Guallame El Pantalon", "Roll The Dice", "Tuturutu", "Folir'o", ולאחרונה גרסת קאבר לשיר "Čaje šukarije" בשלוש גרסאות. אתמול אישרה ראשת מחלקת הבידור בטלוויזיה הסרבית כי הבנות ייצגו את המדינה ברוטרדם.

השיר
עדיין לא ידוע האם השיר לאירוויזיון ייבחר פנימית או במסגרת קדם פרטי.

השיר "Hasta La Vista" בביצוע Hurricane נבחר להיות השיר הסרבי לאירוויזיון 2020, אשר לבסוף בוטל:

תגובה אחת הוסיפו את שלכם

כתיבת תגובה

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.