2021: שבדיה – סיקור Melodifestivalen – טרום קדם 1

זה רק הקדם הגדול ביותר ביבשת! ניתן לצפות בשידור החי כאן. פרטים על כותבי השירים והמבצעים ניתן לקרוא כאן.

את הערב פותחת Lena Philipsson בשירה "Lära så länge man lever". היא מנחת הערב, והיא מזמנת לבמה את המנחה שלצידה, ומי שינחה את כל המקצים של המלודיפסטיבלן השנה, Christer Björkman. התחרות מתחילה!

 Kadiatou – One Touch – היו שהשוו את השיר לסגנון של Ariana Grande. פופ מודרני בהפקה אלקטרונית. Kadiatou עולה באאוטפיט לבן חושף בטן ורגליים, ולצידה ארבע רקדניות בלבוש לבן-כסף תואם ופשוט למדי. ווקלית היא נשמעת לא טוב בכלל. לא שהשיר הזה דורש יותר מידי, אבל גם המינימום הנדרש ממנה לא שם. יש דרופ מדבק של "na na na", אבל חוץ מזה זה נעדר אנרגיות. חלש ביותר. 2/5.

Lillasyster – Pretender – השיר מתחיל כרוק-רך חלבי ובינוני ביותר. הסולן עומד בחליפה שחורה וחולצה לבנה ולפניו להבות. ואז, בפזמון מתחיל הגראולינג, שהגיח משום מקום. משם השיר ממשיך לרוק אצטדיונים, ובאמת לא ברור למי השיר הזה פונה, כזה שעטנז של סגנונות לא זכור גם לזקני המלודיפסטיבלן. ההופעה מלאה באורות מרצדים וטלוויזיות עם פני אנשים שונים בוידאוארט. 2/5.

Jessica Andersson – Horizon – היא עולה בשמלת טורקיז עם עליונית אפורה ושיער גולש. פופ בלדה עד מידטמפו עם אלמנטים של קאנטרי ופזמון המנוני, ששוב מזכיר להיטי אצטדיונים. לשיר אין הוק חזק מספיק, אבל לטעמי הוא טוב משני השירים שראינו עד כה. בפזמון הרקדנים מושכים את שובלי השמלה הארוכים שלה ונותנים תחושה של תנועה. בסדר. 3/5.

Paul Rey – The Missing Piece – בלדת Ed Sheeran חסרת עוקץ, המדברת על חוויותיו של הדובר בתור אב טרי. Rey עומד על בימה כתומה קטנה וסביבו שני קירות כתומים גדולים נעים, עמם הוא משחק לאורך השיר. הוא לובש ז'קט אפור וחולצה ומכנסיים לבנים. זה חלבי לחלוטין, דביק, ולא משהו שהייתי מקדיש לו האזנה שנייה. 2/5.

Arvingarna – Tänker inte alls gå hem – "היורשים" עולים בחליפות שחורות שונות ונותנים בראש (סוג של) בהמנון שלאגר-דאנסבנד, שהשבדים אוהבים לאהוב והחובבים אוהבים לשנוא. על הבמה פרופס שמדמים תאורת רחוב ווידואארט של עיר בלילה. זה נראה ממש כמו הבמה של השיר האוסטרלי לאירוויזיון 2015. שלאגר של פעם, ואני לא שונא את זה. לעומת רוב השירים ששמענו עד כה, לפחות הבנים נשארים אותנטיים למה ולמי שהם. 3/5.

Nathalie Brydolf – Fingerprints – בלדת פסנתר קטנה ומקסימה, חסרת סיכוי לחלוטין להעפיל לאחד השלבים הבאים. Brydolf לובשת שמלה לבנה שקופה ונוצצת, שניכר שזו האפנה השנה בקרב זמרות בקדמים. Dotter ניסתה ללכת עם שיר כזה לפני שלוש שנים למלודיפסטיבלן וכשלה, אני בספק אם זה יצליח. ההופעה מאד stripped down והאורות נדלקים רק בפזמון האחרון. ווקלית היא לא מדהימה. 3/5.

Danny Saucedo – Dandi dansa – את ההופעה הוא מתחיל בחדר שבנוי מארגזים, ולמעשה נשאר שם לאורך כל ההופעה, כאשר החדר זז איתו ועם הרקדנים. הוא לובש ז'קט ומכנסיים סגולים-לבנים וחולצה לבנה. זה פופ-RnB-ו-Fאנק, מאד Justin Timberlake או Bruno Mars. המצלמה נשארת מקובעת עליו ונותנת להופעה תחושה של קליפ דל תקציב, או הופעה בבית בזמן הסגר. לקראת הפזמון האחרון הוא יוצא מ"החדר" ופוסע לכיוון הבמה, שם הוא נותן הופעה א-לה מועדון ריקודים. חמוד מאד, ולא מתאמץ. 3/5.

ועכשיו, הגיע זמן תוצאות!
העולים לשלב הבא הם Arvingarna, Jessica Andersson, Paul Rey, Danny Saucedo ו-Lillasyster.

Nathalie Brydolf ו-Kadiatou סיימו במקומות האחרונים, ולפיכך סיימו את דרכן בתחרות.

הקווים פתוחים כעת עבור חמשת השירים שעברו את הסינון הראשוני של הקהל, רק שניים מהם יעברו לגמר, בעוד שניים יעברו לשלב ההזדמנות השנייה. בינתיים, יש לכם זמן לצפות במופע הביניים, שכולל רגעים נוסטלגיים של Christer Björkman בתחרות.

זמן תוצאות. הראשון שעולה לגמר הוא/היא………

Danny Saucedo

לשלב ההזדמנות השנייה עולים: Paul Rey ו-Lillasyster.

השני שעולה לגמר הם/היא………

Arvingarna

מה שאומר ש-Jessica Andersson סיימה במקום החמישי, ומסיימת את דרכה בתחרות.

ניתן לצפות שוב בתחרות המלאה כאן.

תגובה אחת הוסיפו את שלכם

כתיבת תגובה

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.