2018: עדכון – 31 ימים לאירוויזיון

eurovision_heart אירועי השבוע הקרוב (08-14/04/18)
10/04/18 –  Israel Calling, Tel Aviv
14/04/18 –  Eurovision in Concert, Amsterdam

eurovision_heart כללי
* פורסם סדר השירים בחצאי הגמר, כפי שנקבע על ידי הפקת התחרות:

DZ2mxORW0AAzyHb.jpg

אזרבייג'ן ונורבגיה יפתחו את חצאי הגמר, בעוד קפריסין ואוקראינה יסגרו אותם. ישראל תשיר שביעית בחצי הגמר הראשון.
* החלה העבודה על בימת התחרות ב-Altice Arena:

* בנוסף, נחשפו התרשימים והמודל של הבמה והאולם:

* מועדוני OGAE ברחבי היבשת והעולם ממשיכים להצביע לשירי אירוויזיון 2018. בלרוס הצביעה והעניקה את 12 הנקודות לישראל. אחריה ניקדה את צרפת ובלגיה. ספרד נתנה 12 נקודות לישראל, 10 לצרפת ו-8 לפינלנד. צ'כיה הצביעה ונתנה 12 נקודות לישראל, 10 לקפריסין ו-8 לצרפת. להלן מצב הנקודות כרגע:

Table-as-at-04-April-2018.jpg* במקביל נערכת גם הצבעת מועדוני INFE. 9 מדינות הצביעו, ולהלן הטופ 10 עד כה:

  1. ישראל – 76
  2. בולגריה – 57
  3. צרפת – 46
  4. יוון – 34
  5. דנמרק – 28
  6. אסטוניה – 26
  7. אוקראינה – 24
  8. קפריסין – 23
  9. בלגיה – 22
  10. צ'כיה – 17

* השבוע הסתיימה מכירת הכרטיסים. טרם גל המכירה האחרון, פורסם כי 82% מרוכשי הכרטיסים מגיעים מאחת המדינות הבאות: פורטוגל, ספרד, בריטניה, גרמניה, אוסטרליה, הולנד, צרפת, שבדיה, פינלנד, אוקראינה ושווייץ. 27% מרוכשי הכרטיסים הם מפורטוגל ו-17% מספרד.
* האלבום הרשמי של האירוויזיון שוחרר דיגיטלית והוא זמין לרכישה אונליין. מקור. האלבום כולל את גרסת האירוויזיון של השיר הפורטוגלי, שלא פורסמה עד כה.

italy איטליה
אולי זה הסקת מסקנות מהשנה שעברה, אולי זו פשוט חשיבה חכמה, אבל בהופעה האיטלקית השנה יוקרנו מילות השיר על מסכים אשר תביא עמה המשלחת האיטלקית (כי אין לדים, honey). מקור.

estonia אסטוניה
האם אסטוניה בדרכה ליפול בטבלאות ההימורים? אחת הפייבוריטיות לניצחון עומדת בפני מכשול והוא היעדר תקציב נאות להרמת ההפקה שהביאה לה את הניצחון בקדם האסטוני. מסתבר כי השמלה ועליה מוקרנים האפקטים השונים יעלו לרשות השידור האסטונית 65,000 אירו. סכום שאין לה להשקיע בהופעה. מקור.
בניסיון לייצר באז ו/או סרטוני וידאו ויראליים, יצאה רשות השידור האסטונית ב-La Forza Challenge #1 ובו הם מבקשת אלינה מהגולשים להעלות גרסאות שלהם לשיר. מאחר ומדובר בשיר פופרה, סביר להניח שמדובר בניסיון להביא לכמות גדולה של סרטונים משעשעים…

greece יוון
על בימוי ההופעה תהיה אחראית Chali Jennings, אשר ביצעה את הכוראוגרפיה לקפריסין ב-2012 ובנוסף תבצע את הכוראוגרפיה לקפריסין גם השנה.

israel ישראל
בנוסף למליוני הצפיות ביוטיוב, נטע מקבלת את הזכות גם להיות הפייבוריטית של JOWST, נציג נורבגיה מהשנה שעברה:

norway נורבגיה
אחרי חשיפת סדר השירים, התברר כי שירו של אלכסנדר רייבאק, אשר ייפתח את חצי הגמר השני, יהיה השיר ה-1500 שיופיע על בימת האירוויזיון. קראו על כך עוד כאן.

czech_republic צ'כיה
ככל הנראה בעקבות ההצלחה בהימורים, אשר חוזה הצלחה באירוויזיון עצמו, Mikolas Josef, נציג המדינה לאירוויזיון חתם על חוזה הקלטות בינלאומי עם Sony Germany/RCA. מקור.

france צרפת
השיר הצרפתי נכנס למקום ה-37 במצעד של וולוניה (החלק הצרפתי של בלגיה). שירי האירוויזיון האחרונים מצרפת שנכנסו למצעד הוולוני היו השירים מ2017, 2016 ומ-2010.

cyprus קפריסין
נחשפו 29 שניות מהדמו, שהקליטה הלנה פפריצו לשיר. ניתן לשמוע את הדוגמית כאן.

croatia קרואטיה
בהמשך לחשיפה בשבוע שעבר בדבר שיר רומני זהה אשר שוחרר שבועיים לפני "Crazy", כותבי השיר Branimir Mihaljević ו-Denis Mevlja יצאו בהצהרה. Mevlja מציין כי העלה בטעות לאתרו את החלק האינסטרומנטלי של "Crazy", במקום קטע אחר שהתכוון אליו. לאחר מכן הזמר הרומני Guez רכש את הקטע. האחרון עבר על חוקי החוזה בין הצדדים, ולכן הם עכשיו פועלים לבטל את החוזה עמו לגמרי.

כתיבת תגובה

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.