2019: מלטה – סיקור The X Factor, פרק 12

אנחנו מתקרבים לשלב ההופעות החיות ב-The X Factor Malta, שנבחר כפלטפורמה לבחירת הנציג המלטי לאירוויזיון 2019. בפרקים הקודמים סוננו המתמודדים בכל הקטגוריות באמצעות "שלב ששת הכיסאות". רק 6 מתמודדים מכל קטגורייה נותרו, סה"כ 24 מתמודדים. פרק זה הוא פרק ראשון בשלב בתי השופטים. כל שופט יארח בביתו את המתמודדים בקטגורייה שלו לאודישן אחרון. בסוף השלב יוותרו 3 מתמודדים מכל קטגורייה. להזכירכם, ארבעת שופטי התכנית הם Howard Keith Debono, Ira Losco, Alexandra Alden ו-Ray Mercieca.

פרק 12 – שלב בתי השופטים
מתחילים בבית של האוורד ובקטגוריית הבנות.

שש הבנות מתכוננות להופיע בפני האוורד ובפני Mike Hedges, אשר אותו הזמין לייעוץ והמלצות. הראשונה היא Michela Pace, הבוחרת לשיר את "Turning Tables" של Adele. ביצוע מצוין ומאד בוגר, ובחירה מצוינת של שיר לשלב זה. זה אינטימי ומאפשר לה להשמיע את היכולות הקוליות שלה. ניכר שהאוורד ומייק מתרשמים מאד.

המתמודדת השנייה היא Kelsey Bellante, אחת המתמודדות היותר רלבנטיות, בעלת סגנון עכשווי מאד. היא בוחרת לשיר את "What Is Love" של V Bozeman. היא מוכיחה את הרלבנטיות שלה כשהיא פוצחת בקטע הראפ. לטעמי האוורד חייב לבחור בה לשלב ההופעות החיות. היא מאד טובה ויכולה לרענן את כל הליינאפ המלטי.

המתמודדת השלישית היא Karin Duff. היא בוחרת לשיר את "Run" של Snow Patrol. היא מבצעת מעצבנת כמו תמיד, הביצוע שלה לא נקי משטיקים ומלא גניחות ומניירות מיותרות. אם זיהיתי נכון, גם השופטים לא משוכנעים ממנה עד הסוף.

המתמודדת הרביעית היא Nicole Frendo. היא בוחרת לשיר את "Strange" של Birdy. היא קצת בולעת את המילים ושרה מבוגר מכפי גילה, אבל הקול שלה טוב מאד והבחירה בשיר היא בחירה מושלמת. השופטים לא מתאפקים וקוראים "Amazing" בקול.

המתמודדת החמישית היא Danica Muscat. היא בוחרת לשיר את "Your Song" של Elton John. הביצוע הוא קלאסי, מעט טכני מידי. השופטים מתרשמים שהצליחה לשיר את השיר ללא ליווי פסנתר.

המתמודדת השישית והאחרונה היא Jade Vella. היא בוחרת לשיר את "Bang Bang" של Jessie J, Ariana Grande ו-Nicki Minaj. שיר נוראי, שבוצע לעייפה בריאליטי-השירה השונים. הביצוע עוזר לה להפגין את כל המנעד הרחב שלה, ועדיין זמרת מאד צעירה, לא נראה לי שתצליח להגיע לשלב הבא, לאור הרמה שהפגינו שאר המתחרות.

הערב יורד על האי המלטי והאוורד ומייק מוכנים להודיע לבנות על החלטתן. הם קוראים למועמדות ומבשרים להן מי עוברת להופעות החיות ומי הולכת הביתה:
Danica Muscat – סיימה את דרכה בתחרות.
Michela Pace –עוברת לשלב ההופעות החיות.
Nicole Frendo – עוברת לשלב ההופעות החיות.
Karin Duff 
– סיימה את דרכה בתחרות.
Jade Vella
 – סיימה את דרכה בתחרות.
Kelsey Bellante – עוברת לשלב ההופעות החיות.

עוברים למתמודדים בקטגוריית המעל 25 בביתו של ריי. השופט מציע קפה לכל המתמודדים, במהלך פרסומי של קידום מכונת קפה…. הוא מציג את השופט האורח והאודישנים מתחילים.

המתמודדות הראשונה היא Anna Azzopardi, פייבוריטית מוקדמת של הבלוג, שקצת איכזבה בשלבים האחרונים. היא בוחרת לשיר את "Tears Always Win" של Alicia Keys. היא חוזרת להוכיח שהיא זמרת נשמה אמיתית, עם קול גדול. זה יכול להישמע מיושן לעיתים, אבל לטעמי זה על זמני. אני חושב שזה היה אודישן מצוין.

המתמודד השני הוא Franklin Calleja הבלתי נלאה. הוא מגיע עם אאוטפיט בצהוב מזעזע ובוחר לשיר את "Somebody To Love" של Queen. כמו תמיד, כל ביצוע שלו הוא over-ביצוע, שחצני ו-over-cooked. זה די ברור שהמקום שלו בשלב הבא מובטח לצערי….

המתמודדת הבאה היא Anna Faniello, הלא היא מאמא פניילו. היא בוחרת לשיר שוב בלדה דרמטית באיטלקית, הפעם זה "Piccolo Grande Amore" של Claudio Baglioni. ביצוע מרגש ואותנטי של זמרת אמיתית ומלאת נשמה.

המתמודד הבא הוא ההיפסטר המקומי, Ben Purplle. הוא בוחר לשיר את "Iron Sky" של Paolo Nutini. הביצוע קטן מאד, יחסית לצעקות ששמענו עד כה. אנחנו צריכים סגנון כזה בשלב ההופעות החיות, אבל לא בטוח בכלל שבן הוא האדם המתאים לתפקיד…

המתמודדת הבאה היא Vanessa Sultana. היא בוחרת לשיר את "River Deep Mountain High" של Ike & Tina Turner. זה שיר מאד שאפתני וזה לא נשמע מדהים. הקול שלה רועד בקטנה, אבל זה עדיין מורגש. הביצוע הפחות טוב של הפרק לטעמי. ריי טוען שהיא צריכה עוד ניסיון.

המתמודדת השישית והאחרונה היא Petra. היא בוחרת לשיר את "Make it rain" של Ed Sheeran בגרסת נשמה. ביצוע מצוין ובחירה נכונה מאד של שיר לשלב זה. פטרה תמיד מאד מדויקת, ונראה לי שמקומה בשלב הבא מובטח.

אחרי התדיינות בגורלם, מוכנים השופטים להודיע למתמודדים על החלטתם. הם קוראים למועמדים ומבשרים להם/ן מי עובר/ת להופעות החיות ומי הולך/ת הביתה:
Ben Purplle –עובר לשלב ההופעות החיות.
Anna Azzopardi – סיימה את דרכה בתחרות.
Vanessa Sultana – סיימה את דרכה בתחרות.
Petra
עוברת לשלב ההופעות החיות.
Anna Faniello – סיימה את דרכה בתחרות.
Franklin Callejaעובר לשלב ההופעות החיות.

ניתן לצפות בפרק המלא כאן.

בשבוע הבא שלב בתי השופטים ממשיך עם השופטות אירה ואלכסנדרה, שתיבחרנה מי יהיו שלושת הזמרים ושלושת ההרכבים שיעברו לשלב ההופעות החיות.

כתיבת תגובה

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.