2018: ישראל – שלב האודישן המכריע, חלק 2

7 מתמודדים נכנסו עד כה לנבחרת. עוד 13 מקומות נותרו. המתמודדים נכנסים בזה אחר זה להופעה אישית ואינטימית מול חמשת השופטים, כאשר צמד המנחים נמצאים בחדר צדדי לצרכי comic relief. אין בזה צורך, תנו למוזיקה לעשות את העבודה, השטיקים של המנחים רק גורמים לדחייה, הם אינם מושכי רייטינג.

הראשון לשיר הוא עדן מאירי. הוא בוחר לשיר את "אם יש גן עדן" של אייל גולן. האם זהו קריסטיאן קוסטוב הישראלי? ביצוע ווקלי מושלם, בחירה מדויקת של שיר. הוא לא מנסה לחקות זמרים אחרים, נשמע מצוין. מדובר באחד מסיפורי הסינדרלה של העונה וכל ארבעת השופטים מסכימים, למרות הסתייגות מסוימת של הראל. עדן נכנס לנבחרת.

המתמודד הבא הוא בר גרוצקי. הוא בוחר לשיר את "Free Fallin'" של טום פטי. הוא טוען שהוא בא באנרגיות אחרות, אבל זה בדיוק כמו באודישן הראשון שלו. הוא לא פותח את הפה, ומשדר משהו מאד מנותק וקר. למעט קרן, השופטים לא חושבים שהוא מוכן לאתגר או אפילו בשל להיות זמר. בר מסיים את דרכו בתחרות.

המתמודדים הבאים הם שי וגלעד, שקראו להם "היאמנז" באישהו סיבוב בתכנית. בשיחה עם השופטים הם מתגלים כדיפלומטים גדולים ובעלי קסם אישי. הם בוחרים לשיר את "כשאת הלכת" של משה פרץ. כמו באודישן הראשון, גם כאן הם מפגינים הרמוניות קוליות נהדרות. זה כנראה לא יגיע לאירוויזיון, אבל יש לזה יותר ממקום מוצדק בסצינת המוזיקה המקומית. גם אסף נשבר, והצמד נכנס לנבחרת.

ויקי קלייכמן, זוהר רזיאל, סתיו וקנין, עודד וצחי, שיר מזרחי, מאי תור, האוסטרי, קארין מרי סולימאן, אור אברמוב, קשת בן זאב, ודורי הלוי מתבשרים כי לא עברו לשלב הבא.

המתמודדת הבאה היא שרית חטיבה. היא לא עברה את האודישן בתחילה, אך זכתה לסייב מהמנחים, אשר בזכותו עלתה לשלב הבא. שרית מאד חמודה בראיון עם המנחים, למרות שהם עושים העל על מנת לגנוב ממנה את הפוקוס… היא בוחרת לשיר עם "בוא ניסע לים" של עדן בן זקן. יש לה קול מצוין והיא בונה את השיר נכון עד לשיא של השיר. היא מצליחה לעשות את הכל בקור רוח ובמקצועיות. היא עוברת ל-20 הגדולים.

המתמודד הבא הוא ג'קי גפורוב. אסי ורותם עושים חוכא ואיטלולא עם חברו הטוב בחדר ההמתנה. ג'קי בוחר לשיר שיר מקורי שלו "Leave Your Pain". ג'קי קל בקול מעושן, גברי ונשמע כאילו הוא בסטודיו. הוא מאד מיוחד, ומוזיקאי מוכשר. השיר מאד טוב והוא עושה אותו בצורה מופלאה. אסף בונה מתח, אבל מבשר לו שהוא נכנס לנבחרת.

אופיר הרוש, The Choice, גל יעקבי, אקסום, שיר גדסי וטל מזרחי מתבשרים כי הם נכנסים לנבחרת ה-20.

נותרו רק 3 מקומות פנויים בנבחרת. המתמודד הבא הוא האווי דאנאו. הוא בוחר לשיר את "Lay Me Down" של סם סמית', כאשר הוא מוכיח את יכולתו כפסנתרן בנוסף ליכולת השירה שלו. האווי נכנס לנבחרת וזוכה למחמאות מהשופטים.

המתמודדת הבאה הוא רוית בטיאשווילי. היא בוחרת לשיר את "בדידותי הנהדרת" של דיקלה, עוד זמרת שזוכה להרבה ביצועים בעונה זו. הסטייל של רוית מצוין ולא מתאמץ, וכך גם האודישן, בניגוד לאודישן הראשון. היא מתבשרת על ידי הראל כי התקבלה לנבחרת, וניכר כי היא לוקחת את העניין מאד ברצינות.

המתמודדת הבאה היא ליאור חן. היא בוחרת לשיר את "כשהלב בוכה" של שרית חדד. אסף מתעקש שהיא תשיר משהו שאינו בלדה, אך מאחר והיא לא הכינה משהו אחר היא ממשיכה בתכניתה המקורית. הביצוע טוב, אך מעט גנרי. זה נשמע כמו זמרת לא מזרחית שמנסה לשיר שיר מזרחי. קצת משעמם ולא מותיר הרבה רושם. השופטים ברובם לא חושבים שהיא צריכה להמשיך לשלב הבא, למעט סטטיק ובן אל, שמגבים את החלטת השופטים. ליאור לא ממשיכה לשלב הבא. היא מתעקשת לשיר שיר נוסף ושרה את "אין גבולות" של סיוון. בחורה מאד עקשנית ומתמידנית, אבל הפעם זה לא עובד לה.

 

המתמודדת האחרונה היא רינת בר. רינת משדרת משהו מוזר, היא מתנצלת בפני אסף על כך שאמרה שהיא תגרום לו לרקוד על השולחן. המשהו המוזר הזה, הנזהר הזה, שבו היא לא מוכנה לצאת מתדמית הבת של השכנים שכולם חייבים לאהוב, ייצא בעוד כמה פרקים בדרמה גדולה ומפתיעה שתסוב סביבה. הערב היא בוחרת לשיר את "חלומות של אחרים" של עידן רייכל. ביצוע שנשמע כמו ג'ינגל לפרסמות. השופטים עפים עליה משום מה. הראל היחיד שמבין שיש שם משהו באנרגיות שלא מתאים לתחרות. בסופו של אודישן, היא מתבשרת שהיא נכנסת לנבחרת.

להלן הטופ 20:

TOP20.png

ניתן לצפות בפרק המלא כאן.

כתיבת תגובה

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.