2020: ישראל – 10 הגדולים

"הכוכב הבא לאירוויזיון" בספיישל הופעות אירוויזיון. המתמודדים הפעם צריכים להופיע בסגנון ובאופן שבו הם רוצים להופיע באירוויזיון. 5 דו קרבות יכריעו מי החמישה, שיעפילו לשלב הבא. 4 מועמדים נוספים יקבלו wildcard מהשופטים. איתי לוי חוזר לשולחן השופטים. קובי מרימי וניקי גולדשטיין מצטרפים למתמודדים בראיונות המקדימים.

דו הקרב הראשון הוא של עדן אלנה מול רביב כנר. עדן בוחרת לבצע את "Fuego" של Eleni Foureira. היא לבושה בלבן ולצידה 5 רקדנים בלבן תואם. ההעמדה הבימתית טובה, אבל היא לא מוכרת את השיר כמו שהמבצעת המקורית עשתה. ווקלית היא נשמעת נכון, אבל שם זה נשאר. עם זאת, אני לא מסכים לכל הביקורות הקשות שהיו מהחובבים עליה. היא טובה, אבל אין ספק שהשיר הזה דורש טיפה פחות ווקל ומעט יותר אטיטוד. עם "כחול" מכל השופטים, למעט איתי, עדן מסיימת עם 79%. סטטיק חושב שהיא שרפה את הבמה. איתי טוען שלא היה אש. אסף חושב שהשיר לא היה תפור למידותיה, אבל הפוטנציאל בהחלט שם.

Next_Star2020_31_03_eden_song_i

רביב מבצע את "Human" של Christina Perry. הוא לובש הפעם ז'קט/מעיל כחול וחולצה לבנה. הקסקט על הראש כמו תמיד. הוא עבד על המבטא, אבל הדיקציה לפעמים בעייתית ב-ד' וב-ט'. הופעה ווקלית מאד טובה, מרשימה ומפתיעה. הוא מאד יציב ומרגש. עם "כחול" מכל השופטים, הוא מסיים עם 85% ועולה לרבע הגמר. עדן אלנה מועמדת להדחה. סטטיק חושב שמגיע לו מקום בגמר. איתי חושב שזה היה מושלם, ומזהיר אותו בבחירת השירים. אסף חושב שהוא מיוחד ולא דומה לאף אחד.

Next_Star2020_31_04_raviv_song_i

דו הקרב הבא הוא של אוהד שרגאי מול ללי קולישקין. אוהד בוחר לבצע את "Feel" של Robbie Williams. הוא לובש בגדים שחורים מחויטים ומנגן על פסנתר על במה חשוכה. טכנית זה מושלם, אבל זה מעט מרוחק להרגשתי. הוא זמר מצוין, אבל יש בביצוע משהו חנפני. כשרובי וויליאמס ביצע את זה, זה היה ברצף של שירים בסגנונות שונים שלו, שכולם דיברו על החיים שלו. הביצוע הזה נשמע מעט קלישאתי לטעמי. שני רקדנים פורצים לבמה בפיזמון האחרון, א-לה אירלנד 2018. הוא מסיים עם 73%, ועם "אדום" מאסף בלבד. בנאל אוהב שהוא בא עם מסר. איתי חושב שהוא שופר. אסף חושב שזה היה מלוקק ומתחנף מידי, הוא מחפש קצת חספוס.

Next_Star2020_31_06_ohad_song_i

ללי בוחרת לבצע את "I Lived" של OneRepublic. מודה שאני לא מכיר את השיר. היא מופיעה עם חצאית כסופה וז'קט תואם. את השיר היא מתחילה בתוך קונסטרוקציה סימטרית מוארת, מן בית קטן כזה מניאונים. כזמרת פופ, נדמה שהיא החבילה השלמה. אין דברים רעים להגיד. היא מחוברת לשיר. היא פוסעת מחוץ לקונסטרוקציה, ואת הבמה שוטפים אורות לבנים ואדומים. יש לה הרבה runs והיא מדייקת בכולם. היא מרימה את המסך ומסיימת את הביצוע עם 80%. ללי עולה לרבע הגמר, בעוד אוהד מועמד להדחה. שירי חושבת שהיא מדויקת ברמות. בנאל מתרשם מהבגרות המוזיקלית שלה. סטטיק מתרשם מכך שהיא יודעת לכוון עצמה. אסף מחמיא לה על האותנטיות. איתי חושב שזה היה ביצוע רגיל ומחליט להצביע "אדום".

Next_Star2020_31_07_lali_song_i

דו הקרב הבא הוא של אלה-לי להב מול גאיה שאקי. אלה-לי בוחרת לשיר את "Let's Kill This Love" של Blackpink. שיר ראשון בקוריאנית בפריים טיים הישראלי? היא לבושה כמו כוכבת K-Pop ועמה 4 רקדניות, שאמורות להשלים את האשליה הויזואלית. ביצוע מצוין, פרשי, ווקלית נכון מאד ומחוץ לקופסה. יש מצב שהיא איבדה אוויר קצת לקראת סוף ההופעה. עם "אדום" מאיתי ואסף, היא מסיימת עם 59%. קרן מסכימה איתי שזה היה מחוץ לקופסה. סטטיק חושב שהיא עשתה את זה נכון. איתי חושב שבחירת השיר הייתה גרועה. שירי מעודדת אותה שתעמוד מאחורי הבחירות שלה. אסף חושב שהיא נבלעה בבמה.

Next_Star2020_31_09_ella_li_song_i

גאיה בוחרת לבצע את "Girls Just Wanna Have Fun" של Cyndi Lauper. היא מבצעת את השיר בגרסת בלדה, שוב על פסנתר. זה נשמע כמו שהייתם מצפים שזה יישמע. היא נשמעת כמו מלאך, אבל כן, זה טיפה יומרני. ווקלית היא מצליחה לגעת ולרגש, בפשטות שלה, בקול העמוק והנשבר שלה. עם "כחול" מכל השופטים, היא מרימה מהר מאד את המסך עם 83%. ועוברת לרבע הגמר. אלה-לי מועמדת לראשונה להדחה. שירי חושבת שזה שונה ושלם. קרן חושבת שהיא הראתה כמה היא אינטיליגנטית. בנאל הרגיש שהיא שרה רק לו. איתי מאמין בשקט הפנימי שלה ומציין שהיא הפייבוריטית שלו לזכייה. אסף חושב שיש לה center מאד חזק.

Next_Star2020_31_10_gaya_song_i

דו הקרב הבא הוא של עדן זהר מול אור עמרמי-ברוקמן.עדן בוחרת לשיר את "Shape of You" של Ed Sheeran. כמו תמיד, זה קטן עליה. היא מופיעה ורוקדת עם כל הנשמה. עם שתי רקדניות ו-8 (!) זמרי ליווי, שכנראה עושים בכאילו… ווקלית זה טוב, אבל לא מדהים. השופטים מתמהמהים. ההופעה מסתיימת עם 44% עם "כחול" מקרן בלבד. שירי בוחרת להצביע "אדום", וחושבת שהנאמבר היה סטטי, ובחירת השיר הייתה לא טובה. סטטיק חושב שלדחוף את הדאנסהול לשיר לא התחבר. אסף מסכים, שזה לא זז לשום מקום. קרן רואה בה ייצוג נכון למין הנשי.

Next_Star2020_31_13_eden_song_i

אור בחר לבצע את "שער הרחמים" של מאיר בנאי. זה אמור לשבת מאד טוב על הקול שלו. ואכן זה כך. ביצוע ישראלי מאד, מדויק, מכבד את המילים ואת המשמעות של השיר. עם תחילת הפיזמון הוא מצליח להרים את המסך. הוא מצליח להפוך את השיר לשלו, גם אם זה בדברים הקטנים, בדקויות. זה מאד קל להפוך את השיר הזה למדלודרמה קיטשית, אבל הוא מצליח לעשות כבוד לשיר. עם "אדום" מאיתי, אסף ומסטטיק ובנאל, ואי הצבעה משירי, הוא מסיים עם 61%. אור עולה לרבע הגמר, בעוד עדן זהר מועמדת להדחה. קרן רואה בו משהו ייחודי ואלגנטי. שירי מאוכזבת, שככה הוא רואה את עצמו באירוויזיון. לדבריה זה החזיר אותה ל"כוכב נולד". אסף חושב שמבחינת המשימה מגיע לו "אדום", אבל העקשנות שלו הופכת אותו לאמן בעל פוטנציאל.

Next_Star7_32_01_or_i

דו הקרב האחרון לשלב זה הוא של לואי עלי מול מורן אהרוני. לואי בוחר לבצע את "שני משוגעים" של עומר אדם. הוא שר גם בעברית וגם בערבית, ולצידו רקדני דבקה. זה בטח מגניב מאד בסטודיו, כי העיבוד כיפי ממש, אבל הביצוע שלו לא מדהים. האקט עצמו על הבמה עובד מצוין, למרות העשן הכבד. הוא עצמו לא ממש יודע לרקוד, וזה קצת נראה מגוחך. הוא מסיים עם 61%, עם "אדום" מקרן, שירי ואסף. קרן מרגישה שהוא היה עצלן. שירי חושבת שהרעיון הכללי היה טוב, למרות הריקוד העצלני. אסף חושב שהנאמבר היה חסר ברק. איתי חושב שזה היה כיפי.

Next_Star7_32_03_luay_i

מורן בוחרת לבצע את "Take Me to Church" של Hozier. שיר שכבר בוצע בתכנית, לדעתי פעמיים. היא עולה בסטרפלס לבן ומכנסיים תואמים ונראית צעירה מאי פעם. ווקלית היא נשמעת נהדר, אבל יש מצב שהיא הוציאה את העוקץ מהשיר. היא מבצעת אינטיליגנטית, ולכן אני מסכים עם איתי, שציפה ממנה ליותר. עם "אדום" מאיתי ומאסף, היא מסיימת עם 64% ועם מקום ברבע הגמר. קרן חושבת שזה היה לא היה הביצוע החזק שלה, אבל שהיא הייתה יציבה. שירי חושבת שהיא ראויה לגמר. אסף חושב שזה היה הביצוע הפחות טוב שלה העונה.

Next_Star7_32_04_moran_i

להלן תוצאות דו הקרב הרביעי:

  1. רביב כנר – 85%
  2. גאיה שאקי – 83%
  3. ללי קולישקין – 80%
  4. מורן אהרוני – 64%
  5. אור עמרמי-ברוקמן – 61%
    עדן אלנה – 79%
    אוהד שרגאי – 73%
    לואי עלי – 61%
    אלה-לי להב – 59%
    עדן זהר – 44%

עדן אלנה, אוהד שרגאי, לואי עלי, אלה-לי להב ועדן זוהר מועמדים להדחה. השופטים מחליטים להציל את אוהד שרגאי, עדן אלנה, אלה-לי להב ולואי עלי. השופטים מחליטים להיפרד מעדן זהר סיוון.

ניתן לצפות בפרקים המלאים כאן וכאן.

קבלו את 9 הגדולים, אשר אחד מהם יהיה לנציג ישראל באירוויזיון 2020 ברוטרדם:

collage (3)

כתיבת תגובה

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.