2018: המדריך המהיר לחצי גמר 2

הערב, ה-10/05, ייערך חצי הגמר השני של אירוויזיון 2018. להלן המדריך המהיר, הזריז והמקוצר למי שמתכוון לצפות הערב בתחרות:

המיקום: אלטיס ארנה, ליסבון, בירת פורטוגל.
מנחות: פילומנה קאוטלה, שילביה אלברטו, דניאלה רואה ו-קטרינה פורטדו.
מה בתכנית הערב? 18 מדינות, מתוך 43 המדינות המתחרות השנה, יתמודדו הערב בחצי הגמר. בסוף הערב יוכרזו 10 המדינות אשר קיבלו את מספר הניקוד הרב ביותר, כאשר הצבעת הקהל בבית מהווה 50% מסך הניקוד. בנוסף, לכל מדינה צוות שופטים המונה 5 אנשים מתעשיית המוזיקה והבידור המקומית. הצבעת השופטים מהווה את 50% הנותרים מסך הניקוד.
מי מצביע הערב? המדינות המצביעות הן 18 המדינות המשתתפות הערב + צרפת, גרמניה ואיטליה, אשר מיקומן בגמר מובטח מאחר והן חלק מ-5 המדינות המממנות של התחרות. כל המדינות המשתתפות הערב נקבעו על פי הגרלה. נערכה גם הגרלה לקביעת מי מהמעפילות האוטומטיות תצביע הערב.
קצת טריוויה: רוב השירים יבוצעו באנגלית, למעט שיר בסרבית, שיר בגאורגית, שיר בהונגרית, שיר במונטנגרית ושיר בסלובנית. השיר הסרבי יכלול כמה שורות בניב הטרולאקי, השיר הדני כולל שורה באיסלנדית,השיר הסלובני יכלול מספר שורות בפורטוגלית. הערב יתחרו 5 זמרות, 6 זמרים ו-7 הרכבים.

המדינות המתמודדות (לפי סדר הופעתן)*:

סיכויי ההעפלה לגמר חושבו כממוצע היחס הדצימלי של 2 אתרי הימורים מובילים: William Hill ו-Paddy Power.

01. norway נורבגיה
מי? אלכסנדר ריבאק, יליד מינסק, בלרוס, אשר עבר עם משפחתו בגיל צעיר לנורבגיה. זמר, ומוזיקאי המנגן על מספר כלי נגינה, המזוהה עמו ביותר הוא הכינור. השתתף באיידול הנורבגי ב-2005 והגיע לחצי הגמר. ב-2009 ייצג את נורבגיה באירוויזיון וזכה עם השיר "Fairytale", שהפך לאחד הזוכים הגדולים בתחרות בכל הזמנים.
מהו השיר? "That's How You Write a Song" נכתב על ידי ריבאק. פופ-RnB עם השפעות Fאנק והשפעות ברורות של ברונו מארס. פופ-סקאט השואב השראה מ-"Can't Stop the Feeling!" של ג'סטין טימברלייק, ג'מיריקוואי ופארל וויליאמס. לשיר השפעות ממוזיקת Soul, דיסקו וממוזיקת המואטאון של שנות השישים. שיר מאד חנפני הנתפר לבימת האירוויזיון.
סיכויי העפלה לגמר? כרגע ממוקם במקום ה-1 בסיכויי ההעפלה לגמר. ריבאק הוא פרפורמר מאד מאד כריזמטי והשיר מאד אפקטיבי, גם אם אישית הוא מביא לי עצבים. נורבגיה עקפה את ישראל בסיכויי הזכייה בגמר והשיר ממוקם בדירוג סיכויי הזכייה בגמר במקום ה-2.

מצגת זאת דורשת JavaScript.

02. romania רומניה
מי? The Humans היא להקת פופ-רוק המונה 6 חברים. נחשבים להקה חדשה בסצינת המוזיקה הרומנית.
מהו השיר? "Goodbye" היא בלדה יפה ופשוטה. הבתים בונים אווירה דרמטית וחותרים לפזמון מאד מלודי ונעים בליווי פסנתר על רקע קולה הזועק של הזמרת. זה לא מסטרפיס, אבל בנוי על פי כל המדדים הנכונים שלפיו נכתב שיר פופ. יש כאן ניסיון ליצור שיר אדל-י או קלי קלרסונ-י.
סיכויי העפלה לגמר? השיר כרגע ממוקמם במקום ה-11 בסיכויי ההעפלה לגמר. השיר מוקם שני בסדר ההשמעה, מיקום שבאופן מסורתי ידוע כבעייתי מאד. רבים מהמרים כי זו עשויה להיות הפעם הראשונה שבה רומניה לא מעפילה לגמר.

מצגת זאת דורשת JavaScript.

03. serbia סרביה
מי? סניה איליץ' ובלקניקה הם הרכב מיינסטרים-אתני ותיק. סניה הקים את להקת בלקניקה והוא המלחין של כל שיריה. זהו הרכב שמטרתו לשמר, להחיות ולהפוך למודרנית מוזיקה סרבית מסורתית מימי הביניים ומהתקופה הביזנטית. הלהקה מונה 11 אנשים, מתוכם 6 יופיעו על בימת האירוויזיון וזאת עקב הגבלת מספר האנשים המורשים להיות על הבמה. סניה עצמו ישאר בגרין רום.
מהו השיר? "Nova deca" פירושו "הילדים החדשים". זהו שיר מאד טיפוסי של ההרכב, שילוב בין אתנו-פופ מקומי עם קולות נשיים מסלסלים בהפקת אלקטרו-פופ. מלודית, זה שיר קליט, עם מעט דרמה, הפקתית זו חגיגה בלקנית מודרנית, אך מעט שמרנית. זהו המנון אירוויזיוני לכל דבר ועניין.
סיכויי העפלה לגמר? השיר כרגע ממוקמם במקום ה-14 בסיכויי ההעפלה לגמר. חצי הגמר הזה די פתוח. אם היו מוגרלים בחצי הגמר הראשון לא היה להם סיכוי, בחצי הגמר השני הם עוד יכולים לעשות זאת. עם זאת, מיקומו של השיר בתחילת הערב עשוי לפגוע בהם.

מצגת זאת דורשת JavaScript.

04. san_marino סן מרינו
מי? ג'סיקה מוסקט וג'ניפר ברנינג. ג'סיקה היא ילידת מוסטה, מלטה. זמרת ושחקנית, אשר ניסתה את מזלה בקדמים המלטיים 8 פעמים ללא הצלחה. ג'ניפר היא ילידת ברלין, גרמניה. הגיעה לעשרת הגדולים באיידול הגרמני ב-2014. נבחרו לייצג את המדינה במסגרת תכנית הריאלטי-שירה, 1in360.
מהו השיר? "Who We Are" נכתב בין היתר על ידי Zoë Straub ואביה Christof Straub. זואי ייצגה את אוסטריה באירוויזיון 2016 עם שיר שכתבה עם אביה. השיר הוא המנון פופ דלוח, לא מרשים, לא מקורי ובגדול אחד השירים העלובים שיוצגו השנה על בימת האירוויזיון. הפיזמון נשמע דומה מידי ל-"Heroes" של מונס זלמרלב, השיר הזוכה של אירוויזיון 2015, שלא לומר דומה ל-"Lovers on The Sun" של דיויד גואטה.
סיכויי העפלה לגמר? השיר ממוקם כעת במקום ה-18 והאחרון בסיכויי ההעפלה לגמר. השיר גם ממוקם אחרון בדירוג סיכויי הזכייה בתחרות. הבנות יצטרכו נס של ממש על מנת להעפיל לגמר.

מצגת זאת דורשת JavaScript.

05. denmark דנמרק
מי? רסמוסן הוא יליד ויבורג, דנמרק. זמר, שחקן, מורה למוזיקה וסולן להקת קאברים לשירי אייטיז.
מהו השיר? "Higher Ground" הוא פופ-רטרו השואב השראה מגלאם-רוק, אבל לא יותר מזה. ההפקה מאד אגרסיבית. הבתים בונים דרמה לפיזמון בביטים רפטטיבים. המוזיקה בפיזמון כבר יותר מלודית, ומזכירה מאד מוזיקת אירופופ אייטיזית או ניינטיזית מוקדמת. הפתיח מזכיר מאד את "Euphoria" של לורין, זוכה אירוויזיון 2012. הפיזמון כבר לוקח לשלאגר מידמפו סקנדינבי טיפוסי. ההפקה היא מחווה למוזיקת הנושא של "משחקי הכס". זה עושה לי אווירה ניינטיזית קשה. השיר מנותק מכל הקשר מוזיקלי רלבנטי ומחזיר אותנו להמנוני האירוויזיון מלפני 1999. השיר משתמש במוטיבים של ויקינגים ופיראטים כדי להעמיד קונטרסט בין התצוגה הויזואלית של מי ששמם נקשר באלימות לעומת המסר הפצפיסטי של השיר.
סיכויי העפלה לגמר? השיר ממוקם במקום ה-8 בסיכויי ההעפלה לגמר. מקווה מאד שמדובר בפלופ שלא נצטרך לשמוע שוב במוצ"ש.

מצגת זאת דורשת JavaScript.

06. russia רוסיה
מי? יוליה סמוילובה, ילידת אוחטה, רוסיה. סובלת ממחלת ניוון שרירים, ולכן נעזרת בכיסא גלגלים. הגיע למקום השני ב-"X Factor" הרוסי ב-2014. הוכרזה כנציגת רוסיה ב-2017, אך כניסתה נמנעה לאוקראינה המארחת, מאחר ונכנסה לחצי האי קרים דרך רוסיה, בניגוד לחוק האוקראיני. בשל כך, פרשה רוסיה מן התחרות בשנה שעברה והבטיחה שתישלח את יוליה השנה. רבים טענו כי הבחירה בה בשנה שעברה הייתה פרובוקציה רוסית, שמטרתה להביך את אוקראינה.
מהו השיר? "I Won't Break" הוא בלדת פופ, שמילותיו נכתבו על ידי צמד ישראלים, נטע נמרודי ואריה בורשטיין. בלדת אלקטרו-פופ עם הרגשה ניינטיזית מובהקת. ההרגשה הוא שהפקת השיר לא עדכנית כל כך, ואף גנרית. ה-C Part חלש ומשתמש בשטיקים שכבר חלפו מן העולם. המבטא והטונציה הכבדים של סמוילובה מסיחים את דעת. מלודיית השיר מתקתקה, אך מעט עצלה וחסרת השראה.
סיכויי העפלה לגמר? השיר ממוקם כעת במקום ה-12 בסיכויי ההעפלה לגמר. ההופעה המתלווה לשיר די מגוכחת, ובה הלבישו את יוליה בתור הר…. אם זו לא הייתה רוסיה, לא היה לשיר שום סיכוי לעלות לגמר, ככל הנראה נצטרך לשמוע את השיר גם במוצ"ש.

מצגת זאת דורשת JavaScript.

07. moldova מולדובה
מי? שלישיית דורהדוס מגיעה מרייבניטה, מולדובה. שרים מוזיקת פופ ואתנו-פופ. התמודדו פעמיים בעבר בקדם המקומי ללא הצלחה.
מהו השיר? "My Lucky Day" הולחן על ידי פיליפ קירקורוב. השיר מתחיל כאתנו-פופ עם מנגינה בלקנית שמחה, אך עם תחילת הבית הראשון עובר לפופ יורוטראשי, ולמעט חזרתו של קישוט האתנו בפיזמון ובברייק שבין הפיזמון לבית אין כל קשר בין השיר לבין האווירה הרומנית-מולדבית-בלקנית שהוא מנסה להעביר. זוהי עבודה של מפיק מוזיקלי שמנסה לקשור את הפיזמון הקירקורובי למשהו עדכני, אך יוצא שהוא הופך אותו לרלבנטי ל-2007 עם מלודיה שהיא יותר 2001.
סיכויי העפלה לגמר? גבוהים. השיר ממוקם כעת במקום ה-3 סיכויי ההעפלה לגמר. השיר אולי עלוב, אבל ההופעה מאד מהוקצעת, צבעונית ואפילו אלגנטית.

מצגת זאת דורשת JavaScript.

08. netherlands הולנד
מי? ויילון הוא יליד אפלדורן, הולנד. זמר קאנטרי אשר התפרסם לראשונה בגיל 15. נחשב אמן מצליח במולדתו. ב-2014 ייצג את הולנד כחלק מהרכב The Common Linnets, אשר הפתיע את אירופה והביא את הולנד למקום השני.
מהו השיר? "Outlaw in 'Em" הוא שיר קאנטרי-רוק טיפוסי, אמריקאי מאד וחסר כל צליל אירופאי. השיר מזכיר את "Paradise City" של Guns N' Roses ובשל כך יש בו קצוות של גלאם-רוק. כל שנייה בשיר הזה, נדמה שכבר שמענו אותה בעבר, עם צלילי גיטרה חשמלית וטוואנג שנשמע בגיטרות החשמליות ובקולו של ויילון.
סיכויי העפלה לגמר? השיר ממוקם כעת במקום ה-7 בסיכויי ההעפלה לגמר. אני חושב שהשיר יתקשה לעלות לגמר, ואם יעלה זה יהיה מתחתית הטופ 10.

מצגת זאת דורשת JavaScript.

09. au אוסטרליה
מי? ג'סיקה מאובוי, ילידת דרווין, אוסטרליה. זמרת R&B ופופ, כותבת שירים ושחקנית. ב-2006 השתתפה ב-Australian Idol והגיעה למקום השני. הייתה במשך תקופה זמרת מצליחה במדינה, אך בשנים האחרונות מתקשה לשחזר את הצלחותיה מתחילת הדרך.
מהו השיר? "We Got Love" נכתב על ידי הצוות שכתב את שני השירים האחרונים של אוסטרליה לאירוויזיון. השיר הוא פופ-דאנס, הנח בקלות על הקול מלאה הנשמה של ג'סיקה. נפתח בהפקה שקטה, ובבית נבנית הדרמה, עם הפקה אלקטרונית, אשר מגיעה לפיזמון שנשמע כמו להיט אצטדיונים. הפיזמון קליט ברמה קיצונית והאווירה כולה מזכירה הרבה מאד שירים ששמענו במלודיפסטיבלן בשנים האחרונות, אלקטרו-פופ אמוציונלי, המנוני מאד, אשר נבנה לבימת האירוויזיון. אווירת השיר אופטימית מאד ומלאת אנרגיה.
סיכויי העפלה לגמר? השיר ממוקם כעת במקום ה-5 בסיכויי ההעפלה לגמר. השיר היה אחד הפייבוריטים לזכייה בתחרות כולה לאחר חשיפתו. בשיאו הגיע בתחילת החודש למקום השלישי בסיכויי הזכייה. לאחר החזרות התדרדר השיר והוא כעת ממוקם במקום ה-12. יש סיכוי שממש כמו בשנה שעברה אוסטרליה תעלה לגמר בזכות השופטים בלבד.

מצגת זאת דורשת JavaScript.

10. georgia גאורגיה
מי? להקת Iriao היא להקת ג'אז ופולקלור-אתני, שנוסדה ב-2013.
מהו השיר? "For You" למרות שמו הוא בגאורגית מלאה והשיר הראשון אי פעם בתחרות המושר בגאורגית מלאה. השיר מתחיל כבלדה קלאסית, בלדת פופ Adult contemporary, עם השפעות של פופרה ומוזיקת ג'אז. ההפקה תזמורתית, כאשר ברקע מכונת תופים וביטים אלקטרוניים, להוסיף לאווירה האקלקטית. ההרמוניות הקוליות מושלמות והשפה הגאורגית נשמעת נפלא, שפה עדינה וקשה בו זמנית. המוזיקה המנונית מאד, מלכותית, חצי סובייטית, נוסטלגית. השיר הושווה לבלדות דיסני ולהמנונים לאומיים.
סיכויי העפלה לגמר? השיר ממוקם כעת במקום ה-15 בסיכויי ההעפלה לגמר. ככל הנראה גם השנה לא נזכה לשיר גאורגי בגמר.

מצגת זאת דורשת JavaScript.

11. poland פולין
מי? גורמי ולוקאס מחייר הם נציגי המדינה, כאשר גרומי הוא DJ, מפיק מוזיקלי, כותב שירים וצייר פולני. הוא מצליח מאד בתור מפיק מוזיקלי במדינה. לוקאס הוא מוזיקאי רוק, גיטריסט, זמר וכותב שירים שבדי. הוא גם הווקליסט של הלהקה השבדית No Sleep For Lucy.
מהו השיר? "Light Me Up" הוא אלקטרו-פופ, המתחיל בקצב בלדה עד מיטמפו. הפיזמון תופס קצב, אבל לא ממש לוחץ על הדוושה עד הסוף. נראה שדחפו לשלוש דקות את כל אופנות הפופ העכשוויות; מלודיה עצלה, פיזמון רזה, דרופ אלקטרוני, שילוב של אקוסטי ואלקטרוני, Millennial Woop ועוד. התוצאה היא הדבר הכי נשכח ששמעתי השנה מבין שירי האירוויזיון.
סיכויי העפלה לגמר? השיר ממוקם כעת במקום ה-6 בסיכויי ההעפלה לגמר. לטעמי יעלה לגמר בזכות השופטים וחיבוק מהתפוצה הפולנית באירופה.

מצגת זאת דורשת JavaScript.

12. malta מלטה
מי? כריסטבל, ילידת מגאר, מלטה. זמרת, מנחת טלוויזיה ורואת חשבון. היא ניסתה את מזלה בקדם המלטי שלוש פעמים בעבר עד שזכתה השנה.
מהו השיר? "Tabboo" נכתב בין היתר על ידי תומס גיסון השבדי, אשר כתב מספר שירים שהתחרו באירוויזיון, המצליח מכולם הוא "Euphoria", שזכה באירוויזיון 2012. השיר הוא פופ-דאנס EDMי לא אפקטיבי במיוחד, אשר מזכיר לפרקים את "One Last Time" של אריאנה גרנדה. חביב, אך סתמי.
סיכויי העפלה לגמר? השיר ממוקם כעת במקום ה-13 בסיכויי ההעפלה לגמר. לטעמי השיר יתקשה להעפיל לגמר.

מצגת זאת דורשת JavaScript.

13. hungary הונגריה
מי? AWS היא להקת פוסט-הארדקור אשר הוקמה ב-2006 ומאז הספיקה לשנות את הרכבה. המוזיקה שלהם מתאפיינת בגיוון, הופעות כובשות ושינויים פתאומיים בשירים.
מהו השיר? "Viszlát nyár" מושר בהונגרית מלאה. שיר רוק פוסט-הארדקור עם אלמנטים של מוזיקת פאנק ומטאלקור. מזכיר מאד את מוזיקת מטאל הנעורים האמריקאית של הניינטיז. הסולן Örs נכנס לתפקיד הטינאייג'ר הזועם במלואו בצרחות שיוצאות מהריאות ומתפוצצות על הבמה. הוא באקסטזה מלאה, והשיר מצליח להעביר את האווירה הקודרת והזועמת האותנטית ביותר של רוח נעורים מערבית. הונגריה היא מעצמת מטאל, וככזו השיר מייצג נאמנה את מעמדה ואת סצינת המוזיקה המקומית. השיר נפתח בצלילי גיטרה חשמלית דוגמת אליס קופר, ובבית עובר לרוק רך ומלודי, אשר שומר על דרמה ומתח שנבנה עד לפיזמון חורך האזניים והרמקולים.
סיכויי העפלה לגמר? השיר ממוקם כעת במקום ה-9 בסיכויי ההעפלה. לטעמי השיר יעפיל בקלות לגמר וממקום גבוה יותר ממה שחוזים לו.

מצגת זאת דורשת JavaScript.

14. latvia לטביה
מי? לאורה ריזוטו, ילידת ריו דה ז'ניירו, ברזיל. לאורה היא ברזילאית, לטבית ופורטוגלית במוצאה. זמרת, מוזיקאית, כותבת שירים, גיטריסטית ופסנתרנית. פעילה בעיקר בברזיל, שם כבר הספיקה להוציא מספר אלבומים.
מהו השיר? "Funny Girl", אשר כתבה ריזוטו בעצמה, הוא בלדת Pop-RnB קברטית עם הפקה אלקטרונית עדינה, אך דרמטית. השיר נגיש, אך גם מעניין. בעוד ההפקה שומרת על אחידות של פופ קודר לכל אורכו, הבתים יותר אינד-יים בעוד הפיזמון הזה יותר פופי, קליט ומשתפך. לאורה שרה בהרבה התכוונות ועצב בקולה.
סיכויי העפלה לגמר? השיר ממוקם במקום ה-10 בסיכויי ההעפלה לגמר. לטעמי המיקום של השיר לקראת סוף הערב יכול לעזור לו ולאורה יכולה להיות הסינדרלה של הערב. זה אמנם שיר שאף אחד לא שם לב אליו, אבל הוא יכול להפתיע הערב.

מצגת זאת דורשת JavaScript.

15. sweden שבדיה
מי? בנימין אינגרוסו, יליד דנדריד, שבדיה. בנה של הזמרת פרנילה וולגרן. עד 2014 הופיע בעיקר במחזות זמר, אך מאז החליט להתמקד בקריירה מוזיקלית.
מהו השיר? "Dance You Off" הוא פופ-Soul גרובי ו-Fאנקי מאד, מידטמפו דיסקו אלקטרוני שנשמע בעיקר מגניב ולא מתאמץ. השיר עצמו הוא כנראה לא כל כך מקורי ומזכיר כמה שירים של התקופה. הבשורה הגדולה של השיר היא ההופעה החיה, בה אינגרוסו עומד על מבנה שכולו מסכי לד, המשדרים את הגרפיקה המועדונית מאחוריו ומתחתיו. וכך זה נראה כאילו אנו צופים בקליפ ולא בהופעה. מבחינת אפקט ראשוני, האפקט הוא אדיר, וזה מה שחשוב באירווזייון.
סיכויי העפלה לגמר? השיר ממוקם כעת במקום ה-1 בסיכויי ההעפלה לגמר, בשיוויון עם נורבגיה. אינגרוסו מתגבר על כמה מהבעיות שיש לחלק מהתמודדים עם הבמה על ידי כך שהוא הביא במה משלו מהבית. זה יעלה לגמר בלי שום בעיה.

מצגת זאת דורשת JavaScript.

16. montenegro מונטנגרו
מי? ונייה רדוואנווויץ', יליד בלגרד, סרביה. זמר וכותב שירים.
מהו השיר? "Inje", כפור בעברית, מושר במונטנגרית מלאה. השיר הוא בלדה בלקנית דרמטית, שלא לומר מלודרמטית. מוזיקלית, מדובר בשיר שהוא מנותק לחלוטין מהמוזיקה העכשווית, העיבוד הוא תזמורתי מלא, שופע כלי מיתר ופסנתר. במובן הזה השיר עשוי לבלוט על רקע האלקטרו-פופ הנשמע מכל עבר. אם זאת, מסופקני אם השיר יצליח לבלוט מספיק.
סיכויי העפלה לגמר? השיר ממוקם כעת במקום ה-17 בסיכויי ההעפלה לגמר. השיר נחשב אנדרדוג וההעפלה שלו לגמר תהיה בגדר הפתעה.

מצגת זאת דורשת JavaScript.

17. slovenia סלובניה
מי? לאה סירק, ילידת קופר, סלובניה. זמרת ומוזיקאית סלובנית, בוגרת קונסרבטיון המוזיקה בז'נבה. ניסתה לייצג את מדינתה מספר פעמים בתחרות ללא הצלחה.
מהו השיר? "Hvala, ne!" נכתב בין היתר על ידי סירק עצמה. מדובר ככל הנראה באחד מהשירים הגרועים ביותר השנה בתחרות. השיר מנסה להיות פופ אדג'י ואורבני, אבל יוצא פתטי עד מביך להאזנה. הוא שואל הרבה מ-"No" של מייגן טריינר. הוא הדבר הכי לא פרשי והכי לא צעיר ורלבנטי שאפשר חשוב עליו. לזכותה של ליאה אומר כי היא ווקליסטית טובה, אך נעדרת ה-x factor, שמפריד בין זמרים לכוכבים. המלודיה רזה, הביטים הרפטטיביים, המילים האליפטיות וההפקה כבדה ומיושנת.
סיכויי העפלה לגמר? השיר ממוקם כעת במקום ה-16 בסיכויי ההעפלה לגמר.

מצגת זאת דורשת JavaScript.

18. ukraine אוקראינה
מי? מלובין, יליד אודסה, אוקראינה. בעל השכלה במוזיקה ותיאטרון. 3 פעמים לא התקבל ל-X Factor האוקראיני, עד שהתקבל ב-2015 וזכה בתחרות כולה. שנה שעברה התחרה בקדם האוקראיני וזכה בקבל, אך הפסיד עקב אי תמיכת השופטים.
מהו השיר? "Under the Ladder" נכתב בין היתר גם על ידי מלובין. השיר הוא פופ OneRepublic סטייל, מאד קליט, מוכר, פריך, מלודיה עגולה והפקה מחניפה ורדיו פרנדלית. השיר מאד בסדר, מאד נכון, עשוי לפי מתכון, אבל יכל להיות יותר לעניין לפני 5 שנים, ולא היום. זה אלקטרו-פופ מלודי בהפקה מהוקצעת, עם Millennial Woop מרגיז ודרופ אלקטרוני מפתיע ומגניב יחסית באמצע ובסוף השיר. הסאונד של השיר קצבי, אך מעט אפל. שומעים שהייתה חשיבה מאחורי הפקת השיר והשקעה בכתיבתו.
סיכויי העפלה לגמר? השיר ממוקם כעת במקום ה-4 בסיכויי ההעפלה לגמר. לפי דעתי יעלה מאד בהימורים אחרי ההעפלה הערב.

מצגת זאת דורשת JavaScript.

כתיבת תגובה

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.