2019: עדכון – 25 ימים לאירוויזיון

eurovision_heart אירועי השבוע הקרוב (21-27/04/19):
* 23/04 – התחלת חזרות ה-Stand in.
* 26/04 – Moscow Eurovision Party, מוסקבה, רוסיה.

eurovision_heart כללי
* השבוע נחשפו במסיבת עיתונאים התכניות של "כאן" לאירוויזיון המתקרב. המפיקה הראשית של האירוויזיון, זיוית דוידוביץ, חשפה כי "האולם למעשה מחבר את ביתן 2 הגדול עם ביתן 1. מאחורי הבמה המרכזית יוקמו 12 מסכי לד מסתובבים, באופן המסמל את 12 שבטי ישראל. הליך הקמת מתחם מופעי האירוויזיון נמשך 54 יום ונדרשו לו 450 קונטיינרים ומשאיות המנוהלים ומתופעלים על ידי כ-300 טכנאים מחו"ל, מכלל הספקים אשר עובדים על פני 3,000 משמרות של עובדי במה… בהפקת האירוויזיון יעבוד צוות של כ-1,600 איש, מתוכם כ- 500 מתנדבים שיתפרסו על פני 15 עמדות מידע ברחבי תל אביב." נחשף גם סרטון הדמיית האולם:

נחשפו התכניות למופעי הביניים והמעבר בתחרות: "בין היתר, להקת "שלוה" תופיע בחצי הגמר השני עם השיר "Million Dreams", עידן רייכל יבצע את השיר "בואי" עם 24 משתתפים וכל 26 הנציגים שיופיעו בגמר הגדול, דנה אינטרנשיונל תחזור לתחרות עם הופעות מיוחדות בחצי הגמר ובגמר, ונטע ברזילי גם כן תפציע עם שיר חדש, שישוחרר בסוף החודש." וואלה מוסיפים כי הזמר לואי עלי ישתתף בגמר גם כן.
הגלויות צולמו באתרים שונים במדינה, כאשר לכל נציג התלוו רקדנים, טעימה מהגלויות לפניכם:

בנוסף להופעות של משתתפי וזוכי העבר מונס סלמרלוב, אלני פוריירה, קונצ'יטה וורסט וגלי עטרי, גם השחקנית והדוגמנית גל גדות תופיע על הבמה, בקטע מיוחד שלא נמסרו לגביו פרטים. ההופעה של מדונה בגמר עדיין בשלב המגעים, למרות שכלי תקשורת כבר מיהרו להכריז על השתתפותה. הודעה רשמית צפויה על כך להתפרסם בקרוב.
שדרני הרדיו שרון טייכר וערן זרחוביץ' יפרשנו את שלושת מופעי התחרות. יזהר כהן, זוכה אירוויזיון 1978, יהיה זה שיעניק את הנקודות מטעם ישראל בגמר.
ה-EuroVillage, שיוקם בפארק צ'ארלס קלור, יהיה לדברי המארגנים הגדול אי פעם. "לאורך אירועי התחרות יתקיימו מסיבות אל תוך הלילה, פסטיבל אוכל חגיגי בשם "תל אביב EAT" שיוקם סמוך למתחם, הקרנות חיות של חצאי והגמר והגמר של האירוויזיון, והופעות חיות של כוכבי אירוויזיון וכן גם של  אתניקס, עברי לידר, שפיטה, הרכבי קאברים בינלאומיים שינחתו בתל אביב ועוד."
ראש העיר, רון חולדאי, הכריז כי "העירייה תפעיל מערך הסעה מיוחד של 50 אוטובוסים במהלך ימי שישי-שבת של שבוע האירוויזיון". הסרטון של עיריית תל אביב לכבוד האירוויזיון בהשתתפות דנה אינטרנשיונל, יצא במקביל למסיבת העיתונאים:

* העבודות על הבמה הסתיימו:

* המנחים ערכו את החזרה הראשונה על במת התחרות. מקור.
* השבוע נפתח ונסגר גל מכירת הכרטיסים השלישי והאחרון. נמסר כי כל הכרטיסים לגמר נמכרו.
* על פי חדשות 12, "חמאס פרסם סרטון בו הוא מאיים להרוס את החגיגות בתל אביב. בצה"ל לא לקחו סיכון והורו בימים אלה לפרוס בפריסה רחבה סוללות כיפת ברזל במרכז הארץ ולהיערך לכך שאחד מארגוני הטרור ברצועה ינסה לשבש את האירוע".
* עיריית הרצליה עובדת על אירוע מיוחד עבור המשלחות, אשר ישהו במלונות בעיר.

* כאן השיקו משחק תחזיות חדש. ניתן לחזות את הטופ 10 בגמר כאן. יצוין כי השאלה באתר מנוסחת בצורה שגויה, ומתייחסת למדינות שיגיעו לגמר, כאשר למעשה חלקן כבר בגמר אוטומטית.
* "הסטארט-אפ הישראלי Sisense, שעוסק בבינה עסקית ובאנליטיקה, פיתח מערכת שמנגישה לגולשים נתונים מעניינים על האירוויזיון, מתוך דאטה רב שנאסף לאורך שנות התחרות." מקור.
* מדונה צפויה לשיר במסגרת מופע הביניים את להיטה מלפני 30 שנים, "Like a Prayer". בנוסף, הזמרת מתלבטת בין השירים "Future" ו-"Dark Ballet" כשיר החדש אותו תבצע. מקור.
* גם את מדונה מנסה רוג'ר ווטרס לשכנע להחרים את התחרות בישראל. מקור.
* הצבעת מועדוני ה-OGAE ברחבי היבשת והעולם ממשיכה. השבוע נחשפו ההצבעות של סלובקיה, בולגריה, הונגריה, אירלנד, איטליה והולנד. ניתן לראות את ההצבעות השונות כאן.
להלן הטופ 5 עד כה:

  1. איטליה – 131
  2. שווייץ – 128
  3. הולנד – 112
  4. נורבגיה – 69
  5. שבדיה – 67

* גם הצבעת מועדוני INFE ממשיכה. השבוע נחשפו ההצבעות של יוון, צ'כיה, אוקראינה, קפריסין, סלובקיה, ארמניה וטורקיה. להלן הטופ 5 עד כה:

  1. הולנד – 99
  2. שווייץ – 88
  3. איטליה – 76
  4. רוסיה – 54
  5. קפריסין – 50

au אוסטרליה
ההופעה האוסטרלית המתוכננת קיבלה אישור מההפקה. הקונספט החדש לא פורט, אך נמסר שהוא כולל הפתעות ואינו דומה להופעה מהקדם. מקור.

iceland איסלנד
קבלו את גרסת הילדים לשיר האיסלנדי:

albania אלבניה
אל יונידה יתלוו שלושה זמרי ליווי, שניים מתוכם מוכרים כמשתתפי הקדם האלבני בשנים עברו: Artemisa Mithi ו-Tiri Gjoci.
קיבלנו מבט חטוף על העבודות על ההופעה האלבנית:

united_kingdom בריטניה
הקליפ הרשמי צפוי להיחשף מחר:

netherlands הולנד
ערים שונות במדינה כבר מתכננות להציע את אירוח התחרות של 2020. מקור.
AVROTROS ו-NOS, שתי הרשויות השונות האחראיות על השידור הציבורי במדינה, כבר רבות ביניהם על התקציב לאירוח אירוויזיון 2020, כמו גם על הקרדיט והנראות של כל אחת מהן באירוח. מקור.

greece יוון
התכנון המקורי להופעה היוונית השתנה. לפי התכנית החדשה ההופעה תהיה יותר אווירתית ותתבסס על אורות וגרפיקה, בדומה למה שרואים בקליפ.

fyr_macedonia מקדוניה
תמרה תופיע לבדה על הבמה באירוויזיון, כאשר שלושת זמרי הליווי יהיו מוסתרים מעין הקהל. מקור. בנוסף, הבימוי הבימתי יכלול משחקים באור ומראות.

san_marino סן מרינו
המדינה חשפה את הצוות המקצועי, שיעמוד מאחורי הופעת האירוויזיון. בין אנשי הצוות הרקדן והווקליסט השבדי Johan D. Seil, אשר עבד על ההופעות של אזרבייג'ן ב-2017 ושל רוסיה ב-2016.

serbia סרביה
יצא הקליפ הרשמי לשיר:

cyprus קפריסין
לפי הוידאו הבא,  Tamta מתכננת שתי כוראוגרפיות שונות לאירוויזיון: אחת עם עקבים ואחת בלי…

כתיבת תגובה

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.