2019: גאורגיה – האיידול הגאורגי – הגמר

האיידול הגאורגי ה-საქართველოს ვარსკვლავი הגיע אל הגמר הגדול. מדוע גדול? כי אמנם יש רק 3 שירים, אך השידור בוודאי יתארך ל-4 שעות… השופטים הם Tinatin Berdzenishvili, Natia Todua, Stephan Mghebrishvili ו-Zaza Shengelia.

הערב מתחיל במנחה הגרין רום מבצע את "Don't Stop Me Now" של Queen.

המנחים מציגים את מתמודדי הערב והשופטים. לאחר מכן מוצגים שלושת כותבי השירים. אנו עוברים למאחורי הקלעים, שם קיבלו המתמודדים את השירים אותם יבצעו הערב, מהם ייבחר השיר שייצג את גאורגיה באירוויזיון.

על הבמה המתמודדים מגרילים את סדר ההופעות הערב. Lisa מופיעה שנייה, Giorgi Nakashidze מופיע ראשון, Otto מופיע שלישי, Giorgi Pruidze מופיע רביעי ואחרון.

Giorgi Nakashidze – Sul Tsin Iare – השיר זו בלדה שמתחילה בביט אלקטרוני קל, קודרת ודרמטית עם מארש צבאי. הפיזמון נשמע כמו גשר שמגביר את הדרמה, אך לא מגיע אליו. זו בלדת רוק עם השפעות אתניות. זה לא הכי מתאים לאזניים מערביות, ולטעמי זה מעט דרמטי מידי, גם אם זה סביר 3/5.

Lisa Kalandadze – Sevdisperi Zgva – השיר מתחיל בנגינת פסנתר נוגה, בעוד ליסה עומדת על במה מוארת ואפופת עשן. בפיזמון נגינת הכינור נמהלת בקולת הסופרן של ליסה. זו בלדה תזמורתית, שוב דרמטית, אבל מלודית יותר מהשיר של גיורגי נ.. בפיזמון השני היא מעלה הילוך, אך השיר מסתיים שקט. זה כנראה הזוכה שלנו 3/5.

Otto Memzadze – Sul Tsin Iare – אז זה אותו השיר שכבר שמענו. אוטו צפוי להיפגע מהאפקט הזה, מה שייתן את הניצחון לליסה על מגש. כמובן, שהביצוע שלו מעט יותר כאסח. העיבוד עוד יותר קודר, עם ביט חזק יותר כשלתופים מקום נכבד יותר. זה גם נשמע מלודי יותר סוף סוף 3/5.

Giorgi Pruidze – Me Mjera – גיורגי עולה בממה שנראה כמו לבוש גאורגי מסורתי, אך אפנתי. זה כנראה השיר הכי מערבי מבין כל שירי הערב, זה פופ-רוק קצבי א-לה Coldplay. הבתים מעט יותר אינדי, הפיזמון הוא כבר ממש להיט רדיו עם גיטרות חשמליות. ווקלית הוא נשמע מצוין. זה יכול להיות ההימור הכי טוב של גאורגיה להערב, למרות שזה השיר הכי פחות אהוב עליי 3/5. להפתעתי ולהפתעתו התשואות מהקהל לא נגמרות.

עוברים למופעי הביניים, הכולל גם ביצועים של Nina Sublati, Stephan Mghebrishvili ו-Natia Todua.

יש תוצאות! נציג/ת גאורגיה לאירוויזיון 2019 בתל אביב הוא/היא….

Otto Memzadze

בהצלחה ל-Otto ולגאורגיה באירוויזיון בתל-אביב!

ניתן לראות את התכנית המלאה כאן:

כתיבת תגובה

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.