2021: אוסטרליה – Montaigne תייצג את המדינה באירוויזיון

"המדריך לאירוויזיון" השיק את עונת אירוויזיון 2021 בשישי האחרון. עכשיו הזמן לסדרת כתבות על האמנים, אשר נבחרו על ידי מדינותיהן לנסוע לאירוויזיון המתקרב, לאחר שנבחרו ב-2020, ונמנעה מהם הזכות לאחר ביטול התחרות של 2020. נתחיל עם האחות החורגת בתחרות, אוסטרליה.

כבר בתחילת אפריל הוכרז, כי Montaigne, אשר זכתה בקדם האוסטרלי, "Australia Decides" ב-2020, תהיה הנציגה האוסטרלית גם ב- 2021. האם ילידת סידני יכולה להביא את הגביע ליבשת הדרומית?

המבצעת
Montaigne נולדה ב-1995 בשם Jessica Alyssa Cerro, בסידני, אוסטרליה. היא אמנית ארטפופ, מוזיקאית וזמרת יוצרת. בשנת 2012 הגיעה לגמר התחרות Triple J Unearthed עם השיר "Anyone But Me". באותה שנה חתמה על חוזה הפצה עם Albert Music והחלה לעבוד על כישורי כתיבת המוזיקה שלה עם בעלי מקצוע. היא אימצה ב-2013 את שם הבמה Montaigne, בהשראת הפילוסוף בן המאה ה-16, Michel de Montaigne. ב-2014 הוציאה את סינגל הבכורה שלה, "I Am Not an End", וחתמה על חוזה מול Wonderlick Entertainment. היא הוציאה את EP הבכורה שלה, "Life of Montaigne EP", מתוכו "I'm a Fantastic Wreck" זכה להשמעות רבות ברדיו. בסוף השנה היא חיממה את San Cisco ו-Megan Washington. ב-2015 זכתה בפרס "הדבר הגדול הבא" ב-SMAC Awards. באותה השנה יצאה בסיבוב הופעות ראשון. אלבום הבכורה שלה "Glorious Heights" הגיע ב-2016 למקום הרביעי במצעד האלבומים. באותה שנה זכתה בפרס פריצת השנה ב-ARIA Music Awards. היא התארחה בסינגל "1955" של Hilltop Hoods, אשר הגיע למקום השני במצעד האוסטרלי. ב-2019 הוציאה את אלבומה השני, "Complex". ב-2020 זכתה בקדם האירוויזיון המקומי עם השיר "Don't Break Me".
יום לאחר ביטול אירוויזיון 2020, Montaigne כתבה בפוסט בפייסבוק כי היא בכתה אחרי שקיבלה את הודעת הביטול, אך ציינה כי הביטול היה הדבר האחראי והאתי לעשות מצד ה-EBU. ב-2/04 רשות השידור האוסטרלית הכריזה כי הזמרת תהיה נציגת המדינה לאירוויזיון 2021.

השיר
עדיין לא ידוע מה יהיה השיר האוסטרלי לתחרות הקרבה. ישנן כתבות ברשת המדברות על כך שהזמרת ציינה ב-live chat, שיש לה שיר מוכן לאירוויזיון פרי עטה בשם "JC Ultra". מקורות אחרים טוענים כי מדובר בבדיחה שהיא סיפרה בלייב.

השיר "Don't Break Me" בביצוע Montaigne נבחר להיות השיר האוסטרלי לאירוויזיון 2020, אשר לבסוף בוטל:

תגובה אחת הוסיפו את שלכם

כתיבת תגובה

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.