2020: עדכון – 130 ימים לאירוויזיון

אירועי השבוע הקרוב (05-11/01/20)
* 05/01 – israel ישראל: הכוכב הבא לאירוויזיון – תכנית 22.
* 06/01 – norway נורבגיה: חשיפת מתמודדי הקדם.
* 09/01 – israel ישראל: הכוכב הבא לאירוויזיון – תכנית 23.
* 10/01 – ukraine אוקראינה: חשיפת מתמודדי הקדם.
* 11/01 – israel ישראל: הכוכב הבא לאירוויזיון – תכנית 24.
* 11/01 – norway נורבגיה: טרום גמר 1.
* 11/01 – lithuania ליטא: טרום גמר 1.

כללי
* האם שוב משנים את האופן שבו מוצגות התוצאות? כך לפי הציוץ הבא:

ukraine אוקראינה
לפי חברת התקליטים שלהם, Kazka לא ישתתפו השנה בקדם. Khayat לעומת זאת, בפנים.
שירים נוספים שנשלחו לקדם הם "FIREFLY" של AVA:

"Break Away" של RUBTSOVA:

"Nich" של TYMPACHE:

ו-"Okean" של KETA RINA:

Jerry Heil גם שלחה שיר, לאחר שנדחתה בשנה שעברה.

italy איטליה
לפי השמועות, רולא ג'בריל, סופרת ועיתונאית פלשתינאית-איטלקית, ילידת חיפה, צפויה להנחות את פסטיבל סנרמו לצד Amadeus. מקור.
פורסמו שמות משתתפי פסטיבל סנרמו 2020, והם: Anastasio, Giordana Angi, Bugo feat. Morgan
Diodato, Elodie, Irene Grandi, Paolo Jannacci, Junior Cally, Elettra Lamborghini, Achille Lauro, Levante, Le Vibrazioni, Marco Masini, Enrico Nigiotti, Piero Pelù, Pinguini Tattici Nucleari, Rancore, Riccardo “Riki” Marcuzzo, Alberto Urso, Michele Zarrillo, נציג 2011, Raphael Gualazzi, ונציג 2017, Francesco Gabbani. מקור.
שמם של נציגי 1976 ו-1985, Al Bano and Romina Power, עולה כעת כאורחים בפסטיבל ולא כמתמודדים, כמו גם הזמר הסקוטי Lewis Capaldi.
להלן טבלת ההימורים הנוכחית לניצחון בפסטיבל סנרמו 2020:

Annotation 2020-01-03 081939

ireland אירלנד
הכרזה על הנציג ואולי גם השיר, צפויה בעוד שבוע-שבועיים.

bulgaria בולגריה
לפי הפוסט הבא של Victoria, השיר שלה לאירוויזיון מוכן:

belarus בלרוס
המדינה חוזרת בה ותערוך קדם כהלכתו. האודישנים ייערכו ב-27/01. לא יותר מ-12 שירים יעפילו לקדם, אשר ייערך ב-6/03 לכל המאוחר. ההצבעה בו תהיה 50% הצבעת שופטים, 50% הצבעת קהל. מקור.
לפי Dmitriy Koldun, נציג 2007, אחיו Georgiy Koldun, שסיים במקום השני ב-X Factor האוקראיני, יתמודד בקדם.

united_kingdom בריטניה
נמסר כי Ronan Parke, נמצא ברשימת המועמדים הסופית לייצוג בריטניה באירוויזיון. Parke סיים במקום השני ב-Britain's Got Talent.

germany גרמניה
לפי השמועות, היום יפורסמו חדשות לגבי הקדם המקומי. בינתיים באינסטגרם – הכותב Anders Wrethov החל לעקוב אחר הזמר Nico Santos, בעוד הכותבת Linnea Deb החלה לעקוב אחר הזמר Daniel Schuhmacher, שעקב אחריה בחזרה ואחרי Michelle Leonard ו-Thomas Stengaard, שהם הכותבים של "Wear Your Love" שביצעה Aly Ryan בקדם הגרמני אשתקד.

greece יוון
OGAE Greece הודיע כי Stefania נבחרה להיות נציגת יוון. לדבריהם, מדובר בעניין של מספר ימים עד להכרזה הרשמית. מקור. לפי Eurovisionfun, מנהליה של Stefania שלחו 3 שירים שיבחרו לאחר הערכה בקבוצת פוקוס. אחד השירים הוא של Dimitris Kontopoulos, שיר אחר של צוות יווני בשם ARCADE, שיר שלישי של כותב הולנדי. מקור.

lithuania ליטא
הזמר Andy Vaic צפוי להתמודד בקדם עם השיר הבא:

עדכון: פורסמה רשימת המשתתפים בקדם הליטאי. ניתן לצפות בה כאן. Aistė Pilvelytė ו-Monika Marija חוזרות. אין משתתפי אירוויזיון ברשימה.

moldova מולדובה

רשות השידור יצאה בקריאה לשיחת שירים עד ה-17/01. מקור. ב-Wiwibloggs ציינו כי שיטת ניפוי השירים תהיה זהה לשנים עברו וגם שם ייערכו אודישנים שיועברו בלייב, אך במקום לנפות שירים לקדם יבחרו 3 שירים, שלאחר מכן יעברו הערכה נוספת ולבסוף ייבחר השיר והנציג באופן פנימי. מקור.

norway נורבגיה
פרסום האמנים המשתתפים בקדם נדחה, עקב ההלוויה המתוכננת של Ari Behn, מה-3/01 ל-6/01.
מספר חובבים הוזמנו לשמוע ולפרסם את רשמיהם לגבי שירי הקדם. נכון לעכשיו הושמעו להם 9 מתוך 25 המשתתפים. התשעה הם משתתפי טרום הגמר הראשון והפיינליסטים האוטומטיים. אחד החובבים פרסם את רשמיו כאן. הוא מציין מספר דברים: יש מספר אמנים מוכרים, יש שיר אלקטרו-פופ אחד ושלאגר אחד. ההרגשה הייתה שדווקא השירים מטרום הגמר היו חזקים מהשירים שניתן להם כרטיס ישירות לגמר. מצד שני, הוא מציין, כי כל השירים נשמעו כאילו כבר שמעו אותם בעבר. הוא מציין כי השירים מזכירים ברוחם את המלודיפסטיבלן.
האם Elin & The Woods חוזרים לקדם או שהם סתם מנצלים אותו כמנוף לקידום אלבומם החדש?

serbia סרביה
לפי הציוץ הבא, של עמוד לא רשמי, Sara Milutinović ו-Tijana Bogićević שלחו לקדם המקומי את "Širina", הלהיט המשותף שלהן.

עוד מדווח העמוד על השתתפות אפשרית של Milica Pavlović, DJ Niko Bravo ו-Ivan Kurtić, שאם יחזור זו תהיה לו ההשתתפות השלישית ברציפות בקדם.

poland פולין
השנה ישמש הפורמט Szansa na sukces לבחירת הנציג והשיר לאירוויזיון 2020. מדובר בתכנית כשרונות המשודרת בפולין מ-1993, אשר במסגרתה מבצעים המתמודדים גרסאות כיסוי. ב-2019 שימש הפורמט לבחירת הנציגה והשיר לאירוויזיון ג'וניור, אשר לבסוף ניצחה גם בו. החוקים מתירים לכל מי שגילו 9 (!) להשתתף בתחרות, מה שכידוע נוגד את חוקי האירוויזיון. להלן החוקים (בפולנית):

האודישנים לתחרות יתקיימו ב-4/01, 11/01, 18/01 וב-25/01. לאחר מכן ייערכו שלושה Heats, בהם ישירו גרסאות כיסוי. מכל Heat יעפיל מתמודד אחד לגמר. בגמר יבוצעו שירים מקוריים המיועדים לאירוויזיון. הטלוויזיה הפולנית תכניס לגמר ככל הנראה גם Wildcard, מתמודדים שיעפילו אוטומטית לגמר. השירים עצמם ייבחרו מראש, בשיתוף Universal Music.

portugal פורטוגל
António Avelar Pinho, שהוזמן להיות אחד המלחינים בקדם השנה, לא ילחין את השיר שהוא שולח, אלא יהיה אחראי רק על המילים. הוא בחר ב-Luiz Caracol להלחין את שירו. האחרון השתתף פעמיים בקדם כמבצע, כחלק מההרכב Tribo Urbana ב-2001 ומהצמד Luíz & A Lata ב-2007.

כתיבת תגובה

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.