2020: גאורגיה – האיידול הגאורגי – 7 הגדולים

האיידול הגאורגי, ה-საქართველოს ვარსკვლავი, ממשיך. המנחה Ruska Makashvili פותחת את הערב בצעקות ומציגה את ארבעת השופטים: Tinatin Berdzenishvili, David Evgenidze, Natia Todua, ו-David Aladashvili. התחרות מתחילה. הערב הוא בסימן שירי Andrew Lloyd Webber, שיבדל"א. את מרבית המתמודדים ילוו מקהלת ילדים, שעליהם מנצחת המנחה Makashvili, זה נורא מוזר.

המתמודדת הראשונה היא שוב Barbara Samxaradze. היא מבצעת את "Jesus Christ Superstar" מתוך המחזמר הנושא את אותו השם. היא זזה מצד לצד וההרגשה היא שהיא לא בפוקוס. היא לובשת שמלה סגולה לא מחמיאה, אבל סבנטיזית, ולכן אני מניח שראויה להופעה של שיר זה. ווקלית היא נשמעת מצוין, אבל משהו בהופעה מאד לא אסוף.

המתמודד השני הוא David Rusadze. הוא בוחר לבצע את "Any Dream Will Do" מתוך "יוסף וכותונת הפסים המשגעת". שיר מצוין. העיבוד הוא קצת של "מלך האריות", משהו אפריקאי. הקול המעושן שלו יושב יפה על השיר והוא עושה את המרב עמו ומצליח להתאים קול רוקיסטי לביצוע יחסית פופי ומחזמרי מאד. חמוד מאד, גם אם לא פורץ דרך. הוא מביא אותה בפלצט בוסף השיר.

המתמודדת השלישית היא Tamar Kakalashvili. היא מבצעת את "As If We Never Said Goodbye" מתוך "שדרות סאנסט". Kakalashvili התחילה חזק מבחינת הצופים, אך הולכת ומאבדת את אחיזתה בצמרת. זה שוב, ביצוע דודתי, עם שמלה חומה מנצנצת ומיושנת שמתאימה לאפיל. יש לה אינטיליגנציה מוזיקלית, אבל בעיני זה לא מתחבר למשהו משכנע. לפרקים המוזיקה מאפילה על הקול שלה.

המתמודד הרביעי הוא Anri Guchmanidze. הוא מבצע את "Close Every Door" שוב מתוך "יוסף וכותונת הפסים המשגעת". זה שיר אפל, הוא מאד עצוב וקודר והוא דורש הופעה תיאטרלית ומשהו ב-Guchmanidze לא מתחבר ולא מחובר. הוא מבצע את זה בסדר, אבל זה נשמע כמו ביצוע בטקס יום הזיכרון, ולא שיר כאב אישי. כן, ברור שהוא לא מתחבר לז'אנר, אבל הוא צריך להתאמץ קצת יותר. הוא מסיים את השיר ב-big note, האם זה מעט מידי ומאוחר מידי?

המתמודדת הבאה היא Mariam Gogoberidze. היא מבצעת את "I Don't Know How to Love Him" שוב מתוך "ישו כוכב עליון". היא ויתרה על התלתלים לטובת פנפון ולובשת שמלה תכולה. אני חושב שהיא מבצעת את השיר מבוגר מכפי גילה, אבל ניכר שהיא מבינה על מה היא שרה והיא מתעלת את הדרמה הנדרשת לשיר מסוג זה. אולי זה השיר שקצת חלש ביחס לאחרים, אולי זה אני, אבל ההופעה ממצה עצמה מהר מאד.

המתמודדת הבאה היא Mariam Shengelia. היא מבצעת את "Memory" הקלאסי מתוך "Cats". זה להיט כזה גדול, שזה עשוי להיות מסוכן לבצע אותו. היא לובשת שמלה סגולה מטאלית ונראית כמו חצי בת ים, חצי בלרינה. איפשהו בפיזמון השני היא משתחררת קצת וקל יותר להתחבר אליה, אפילו ניתן להבחין בעיניים דומעות. הביצוע קצת צעקני מידי, והיא חייבת להתרחק משירים כאלה כמו מאש, או לבחור שירים בהם לא תצטרך לשיר כל כך גבוה. התו האחרון מושלם והיא זוכה ל-standing ovation וחיבוק מ-Natia.

המתמודד האחרון הוא Tornike Kipani. הוא מבצע את "Gethsemane" שוב מתוך "ישו כוכב עליון". מה לעזאזל? הוא קורה את המילים מתוך הטלפון שלו? זה אמיתי? השופטות לא מאמינות. אם לא הייתי צופה בזה, אלא מקשיב לאודיו בלבד, הייתי אומר שזה הביצוע הטוב של הערב, אבל זה זלזול לא להכיר את המילים של השיר, ומדוע לא סופק לו טלפרומטר? זה שיר רוק, שתפור למידותיו. ווקלית, כאמור, הוא מבצע את זה בצורה מושלמת. שני אנשים רנדומלים ו-Natia עולים לבמה באמצע ההופעה שלו. שכונה. למרות כל האמור לעיל, הוא נותן הופעה ווקלית מדהימה!

המנחה מכריזה על המתמודד שקיבל את מספר הקולות הרב ביותר: Tornike Kipani. שבוע שלישי ברציפות! לאחר מכן היא מכריזה על שני המתמודדים, שקיבלו את מספר הקולות הנמוך ביותר:
David Rusadze
Anri Guchmanidze

מבין השניים, זה שקיבל את מס' הקולות הנמוך ביותר והולך הביתה, הוא:
Anri Guchmanidze

להלן התוצאות המלאות:

Annotation 2019-12-08 220053

ניתן לראות את התכנית המלאה כאן:

כתיבת תגובה

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.