2019: גאורגיה – האיידול הגאורגי – רבע וחצי גמר

האיידול הגאורגי ה-საქართველოს ვარსკვლავი ממשיך בתכנית רביעית וחמישית של הופעות חיות. השופטים הם Tinatin Berdzenishvili, Natia Todua, Stephan Mghebrishvili ו-Zaza Shengelia.

תכנית 6
המתמודדת הראשונה היא Tamar Lachkepiani. היא שרה את "Serenada" של Otar Ramishvili. זו בלדת ג'אז מיושנת מעט, עם נגיעות סובייטיות קלות. זה יפהפה, אך לצערי השיר לא איפשר לתמר להראות את מלוא המנעד הקולי שלה. היא לובשת שמלה נוצצת וכעורה בשחור וסגול.

המתמודד הבא הוא Giorgi Pruidze. הוא מבצע את "Me saidumlos shenakhva vitsi" של Giorgi Tsabadz. גם כאן אנחנו מקבלים בלדת ג'אז חורפית, פיפטיזית מאד. יש לו קול נעים, אבל אפילו בשבילי זה מעט משעמם, ואפילו קצת קיטשי. הוא לובש מכופתרת שחורה פשוטה ומכנסיים אפורים לא מחמיאים.

המתמודדת הבאה היא Lisa Kalandadze. היא מבצעת את "Shemodgomis q’vavilebs" של Bidzina Kvernadze. שוב בלדת ג'אז. הפעם זה יותר דאון טמפואי, עדין מאד. היא מבצעת את השיר באופן מעורר הערכה, מעט יומרני, כמו תמיד, אבל מקצועי מאד. זה נימוח מאד, חולמני ומקסים. היא לובשת שמלה לא ברורה, שחציה בצבע זית, חציה פרחים סגולים.

המתמודד הבא הוא Giorgi Nakashidze. הוא מבצע את "Kari Kris" של Jemal Sepiashvili, שוב בלדת ג'אז-בלוז, הפעם בניחוח יום הזיכרון עם פיזמון סובייטי מעט. הוא לובש טריקו שחורה עם מחשוף, זקט ארוך מפוספס ומכנסיים משובצות בסגול, ירוק וכחול. הוא שר כמו תמיד עם המון אמוציות. קצת מתיש.

המתמודדת הבאה היא Nini Tsnobiladze. היא מבצעת את "Q’viteli potlebi" של Gia Kancheli. שוב אצלה זו בלדת פסנתר קטנה ורגשנית, שנות הארבעים-אית, נשמע כמו מה-Great American Songbook. היא לובשת שמלת סבנטיז מזמש (?) בצבע חקי עם נוצות כתומות. לא, האופנה הערב. .. זה מקסים, אבל הגיע הזמן לשנות מעט כיון.

המתמודד האחרון הוא Otto Memzadze. הוא מבצע את "Ts’elits’adis 4 dro" של Otar Ramishvili. זה יחסית קצבי למה שהלך הערב, אבל השיר לא מרשים. זו בוסה נובה, שגורמת לנדיה (שוב) לעלות לבמה ולרקוד תוך כדי ההופעה עם המנחה… מאד מכובד. הוא כנראה הפרפורמר החזק ביותר מבין אלו שנשארו בתחרות, אך השיר הזה הוא בחירה חיוורת למדי.

המנחים מכריזים כי Lisa Kalandadze קיבלה את מס' הקולות הרב ביותר, שבוע שני ברציפות. הם מכריזים על המתמודדים, אשר קיבלו את מספר הקולות נמוך ביותר:
Nini Tsnobiladze
Tamar Lachkepiani

מבין השניים, מי שקיבל את מס' הקולות הנמוך ביותר והולך הביתה הוא:
Tamar Lachkepiani

להלן התפלגות אחוזי ההצבעה לפי מתמודד:

תמונה4

5 מתמודדים נותרו במירוץ לייצוג גאורגיה באירוויזיון. ניתן לצפות בתכנית המלאה כאן:

תכנית 7 – חצי גמר
המתמודד הראשון הוא Otto Memzadze. הוא מבצע את "Come Together" של The Beatles. הוא לגמרי באלמנט שלו. מופיע לראשונה עם שיער פזור ו-4 רקדנים בגופיות. זה ביצוע רוקיסטי, אבל לטעמי הוא לא נותן את כולו בשיר, לא כמו שהוא יודע. לעיתים הוא נעלם על רקע כל מה שקורה על הבמה.

המתמודד הבא הוא Giorgi Pruidze. הוא מבצע את "Feeling Good" של Nina Simone האלוהית. הוא לובש אימונית כחולה, שכל כך לא מתאימה, לא לשיר ולא לבמה…. השיר הזה בוצע מכל כיוון ובכל צורה בריאליטי-שירה לדורותיו. הביצוע שלו לא מחדש דבר לצערי וייתכן שהגיע הזמן שניפרד כידידים.

המתמודדת הבאה היא Nini Tsnobiladze. היא מבצעת את "Am I the One" של Beth Hart. בחירה מעניינת של בלדת רוק, לא הכי מוכרת. מאחוריה 4 רקדניות בבגדי גוף שנעות בחושניות לאורך מעקה. היא משחקת עם הקול שלה קצת יותר מידי, יש הרבה שימוש בשטיקים קוליים. אבל אני חייב להודות שהיא חיית במה, מופיעה עם כל הנשמה. היא לובשת בגד גוף מלייקרה שחורה וז'קט סגול מנצנץ.

המתמודדת הבאה היא Lisa Kalandadze. היא מבצעת את "I Put A Spell On You" של Screamin' Jay Hawkins. היא עולה בשמלת תחרה שחורה ומבט משוגע בעיניים. היא נראית כאילו נמלטה ממוסד סגור, וזה נפלא. שוב, הביצוע מלא מעצמו ויומרני, אבל היא וירטואוזית ו"אמנותית" מאד.

המתמודד הבא הוא Giorgi Nakashidze. הוא מבצע את "Sweet Dreams" של Eurythmics. הגרסה היא גרסת מרלין מנסון… סביבו רקדנים הלבושים כנזירים ואוחזים לפידים. הוא מאמץ מבט משוגע בעיניים עוד יותר משל ליזה. הכי גרוע בביצוע זה המבטא הבלתי אפשרי והטעויות באנגלית. לא טוב.

סיבוב הופעות שני. ראשון עולה Giorgi Nakashidze. הוא מבצע את "Petkavs". זה רוק מידטמפואי שיושב עליו לא רע. השיר קצת חסר כריזמה, אבל ההופעה סבירה ושיפור גדול מההופעה הקודמת. הוא עולה בחולצה לבנה מכופתרת רפויה. הפיזמון קליט, אבל הוא חייב להוריד רגל מהגז.

המתמודדת הבאה היא Nini Tsnobiladze. היא מבצעת את "chemtan aghar khar". זה Fאנק מידטמפואי מגניב וזורם. היא עולה בחליפה סגולה נשית. זה שינוי לטובה מבחינתה, סוף סוף שיר עם מעט קצב, גם אם השיר לא הכי סוחף. ועדיין, היא חייבת ללמוד לתקשר עם המצלמה והקהל.

המתמודד הבא הוא Otto Memzadze. הוא מבצע את "Rats am kveq’nad siq’varuli mepobs". זו בלדת ג'אז עצובה ומקסימה. הוא מבצע אותה עם הרבה רגש ומעט תיאטרליות. לבוש שחורים מכף רגל ועד ראש, זה מסוג השירים שכיף לשמוע וכיף לראות את האמן מופיע. נהדר.

המתמודד הבא הוא Giorgi Pruidze. הוא מבצע את "Emotions". שוב בלדת פופ-ג'אז, הפעם באנגלית. המבטא שלו טוב והוא יודע לשיר, אבל חסר יכולת להתחבב על הצופה לטעמי. הבחירה בשיר לא הכי חכמה, זה שיר פשוט מאד, שלא מעורר עניין.

המתמודדת האחרונה היא Lisa Kalandadze. היא מבצעת את "Nu medzakhi". זה שוב ג'אז-בלוז, באווירת מועדון אפלולי. היא מגישה את השיר, כמו תמיד, עם הרבה אינטגריטי מוזיקלי, תיאטרליות, והפעם גם עם שמלה חומה-כחולה עם ציור של מלאך עליה. הגשה נהדרת.

המנחים מכריזים כי Lisa Kalandadze קיבלה את מס' הקולות הרב ביותר, שבוע שלישי ברציפות. הם מכריזים על המתמודדים, אשר קיבלו את מספר הקולות נמוך ביותר:
Nini Tsnobiladze
Giorgi Pruidze

מבין השניים, מי שקיבל את מס' הקולות הנמוך ביותר והולך הביתה הוא:
Nini Tsnobiladze

להלן התפלגות אחוזי ההצבעה לפי מתמודד:

תמונה5.png

ניתן לראות את התכנית המלאה כאן:

ביום ראשון ייערך הגמר ובו יתמודדו 4 הפיינליסטים עם 3 שירים, שאחד מהם יהיה השיר הגאורגי לאירוויזיון 2019.

כתיבת תגובה

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.