2020: קפריסין – Sandro Nicolas יניף את הדגל ברוטרדם

אחרי ששמו עלה לפני למעלה מחודש, אתמול אישרה רשות השידור של קפריסין באופן רשמי. Sandro Nicolas הצעיר ייצג את המדינה באירוויזיון הקרוב. קצת על הכיוון של קפריסין לאירוויזיון המתקרב, מהם השירים אשר הגיעו לישורת האחרונה ומיהם כותבי השירים, המוכרים לחובבים, שככל הנראה מאחורי אותם שירים?

המבצע
Sandro Nicolas הוא שם הבמה של Alessandro Rütten, נולד ב-1996 בגרמניה לאב אמריקאי ואם יוונייה. ב-2018 השתתף ב-"The Voice" הגרמני וסיים בשלב חצי הגמר. ב-2019 השתתף בפסטיבל New Wave, בו ייצג את ארה"ב. על פי השמועות, הוא היה ברשימת האמנים המועמדים לייצג את גרמניה ב-2020 ומן הסתם העדיף ללכת על בטוח ולקחת את הייצוג הקפריסאי. רשות השידור הקפריסאית כיוונה לזמר, לאחר שנתיים ברצף בהם יוצגה המדינה על ידי זמרת בשיר פופ קצבי. עם זאת, גם השנה הולכת רשות השידור על קו קומפטטיבי ועל שיר מודרני דוגמת "Fuego", "Replay" ו-"She Got Me".

השיר
השיר טרם נבחר, אבל יש כמה רמזים לגבי כותבי השירים שהגיעו לישורת האחרונה. באוקטובר Nicolas צילם עצמו באולפן ותייג את Linnea Deb, Costa Leon ו-Anderz Wrethov, כותבי השירים השבדים. עוד פירסם בעמוד אינטסגרם שלו, כי הוא בהקלטות באולפן של כותב להיטי האירוויזיון היווני, Dimitris Kontopoulos. לאחר מכן, פורסם כי 120 שירים התקבלו לרשות השידור וכי הרשימה צומצמה ל-3 שירים: Mucho Calor (דאנס), Can't Look Away (מידטמפו) ו-Never Let You Down (פופ). לעומת זאת, OGAE Greece טענו כי ישנם חמישה שירים שהגיעו לשלב האחרון, כאשר כותבי השירים הם משבדיה, בריטניה, יוון, גרמניה וקנדה. עקב אי הסכמה בין כותבי השירים לבין Nicolas, פרשו מן המירוץ השירים "Mucho Calor" ו-"Can't Look Away". במקומם נכנסו השירים "My Getaway" ו-"Falling to Pieces".

אחת ההופעות של Sandro Nicolas בפסטיבל New Wave ברוסיה:

השיר הקפרסיאי לאירוויזיון 2019, "Replay" של Tamta, אשר סיים במקום ה-13:

תגובה אחת הוסיפו את שלכם

כתיבת תגובה

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.