2019: שבדיה – טרום גמר 4

שבדיה ממשיכה במסעה למציאת השיר שלה לאירוויזיון 2019. בדרך כלל אני אומר שטרום הגמר השלישי הוא הנקודה, שבה הקדם מתחיל להשתגע מבחינת התוצאות, אבל זה כבר התחיל בשבוע שעבר…. ניתן לצפות בשידור החי כאן.

השידור מתחיל בתקציר טרום הגמר הקודם. לבמה עולים Sarah, Marika ו-Eric. קודג'ו ייעדר מההנחייה הערב וישולב בקטעים מצולמים מראש. המשתתפים מוצגים, המנחים מסבירים את החוקים, והתחרות מתחילה. נדמה כי בהצגת המתמודדים John Lundvik קיבל את התשואות הרמות ביותר.

Pagan Fury – Stormbringer – כמה דרמה בגלויה על שיר, שמגיע מלהקה שקיימת רק בזכות תמיכת חברה מסחרית… הסולנית עולה בשמלת משחקי הכס בין עמודים שחורים. זה כל כך מזוייף, שלאגר צבוע בצבעים כדי שלא נזהה שמדובר בשלאגר. ארבעה רקדנים לצידה עם תחפושות מפחידות, כאילו יצאו מסרט אימה. זו הריקנות אשר מאפיינת את הקדם השבדי. 0 אותנטיות. זה כאילו רוק, סוג של מטאל, אבל עם מלודיה של באבלגם-פופ 1/5.

Anton Hagman – Känner dig – מי שניצח את לורין ב-AC לפני שנתיים חוזר הפעם עם שיר בשבדית. הוא לובש אאוטפיט שחור שמרני למדי, עם ז'קט בעל עיטורים בכסף. זה שיר קליל וחמוד, פופ עם השפעות רגאיי, סינגר-סונגרייטרי כמעט, אקוסטי כמעט, אבל לא. זה חצי מוזיקת רחוב, וזה משהו שכמעט ולא שומעים במלודיפסטיבלן. חמוד 3/5.

Lisa Ajax – Torn – זה השיר שוויתרה עליו לורין ב-2017. האם עשתה בשכל? מדובר בבלדה לורינית מאד. מדובר בבלדה עצובה וקודרת. ההופעה נקייה, ליסה לובשת שחורים ומאחוריה פנסים. האפקט מאד חזק. השיר טוב, אבל אני בטוח שלורין הייתה עושה ממנו מטעמים. בפיזמון האחרון היא כבר זועקת. זה לא שיר שמתחברים אליו בשמיעה ראשונה, אבל שיר ראוי, שלא שומעים תכופות על בימת המלודי 3/5.

Arvingarna – I Do – למה השיר הזה נכנס לתחרות? אפטמפו שלאגר בטעם וריח של עובש. זה פיפטיזי נורא, מזכיר את השיר השבדי ב-1997, רק הרבה יותר עייף. השלישייה עומדת על בימה קטנה עם חליפות כחולות לא זהות. אני מבין שהשבדים אוהבים שלאגרים, אבל זה באמת זבל 1/5.

Bishara – On My Own – פאוור-בלאד פופ-Soul מבוססת פסנתר. זה הרבה יותר קופמטטיבי ממה שצפיתי אחרי ששמעתי את התגובות על השיר. אבל זה די מובן, מאחורי השיר עומדים כמה תותחים כבדים. זו בלדת שברון לב קלאסית, שאנו שומעים כבר כמה עשורים, וזה תמיד עובר. קיבלתי וייב של ווינר מהשיר ומההופעה. אם שבדיה בוחרת בזה, היא מגיעה מאד גבוה באירוויזיון. אישית, אני מוצא את זה קיטשי מידי ועשוי לפי נוסחה 2/5. בישארה נוטה לשירה מאד גרונית.

Ann-Louise Hanson – Kärleken finns kvar – אן לואיס היא הווטרנית של טרום הגמר הזה. האם תהיה הראשונה שתעפיל לגמר? כנראה שלא. זהו שיר עצוב על חבר שהלך לעולמו. מדובר במידטמפו קאנטרי רדיו פרנדלי. היא מתחילה את השיר על כיסא ועוברת למרכז הבמה. מאחוריה על ספה זמרות הליווי. זה נימוח, חנפני מאד, אבל היא פרפורמרית נפלאה 3/5.

John Lundvik – Too Late For Love – אז בגדול מה שהם מנסים לעשות כאן זה לשחזר את ההצלחה של סזר, נציג אוסטריה באירוויזיון 2018. זה עובד על אותו שטיק. פאוור-בלאד עם אלמנטים של Soul וגוספל. יון מגייס את כל הכריזמה הבימתית שלו, ויש לו. הוא לבדו על הבמה עם טריקו שחורה ואורות ששוטפים אותו מכל כיוון. בפיזמון השני נכנסות זמרות הגוספל. אלוהים, אין אפנה ושטיק שהם לא יפסחו עליהם 2/5.

העולים לשלב הבא הם Bishara, Arvingarna, Lisa Ajax, John Lundvik ו-Ann-Louise Hanson.

Pagan Fury סיימו במקום האחרון, בעוד Anton Hagman סיים במקום השישי. שניהם סיימו את דרכם בתחרות.

הקווים פתוחים כעת עבור חמשת השירים שעברו את הסינון הראשוני של הקהל, רק שניים מהם יעברו לגמר, בעוד שניים יעברו לשלב ההזדמנות השנייה. בינתיים, יש לכם זמן לצפות במופע האמנותי. הפעם המופע האמנותי הוא "Ljuset" בביצוע Sarah Dawn Finer ו-Eric Saade.

זמן תוצאות. הראשון שעולה לגמר הוא/היא………

John Lundvik

לשלב ההזדמנות השנייה עולים: Lisa Ajax ו-Arvingarna.

השני שעולה לגמר הוא/היא………

Bishara

מה שאומר ש-Ann-Louise Hanson סיימה במקום החמישי ומסיימת את דרכה בתחרות.

ניתן לצפות שוב בתחרות המלאה כאן.

תגובה אחת הוסיפו את שלכם

כתיבת תגובה

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.