2021: עדכון – 53 ימים לאירוויזיון

אירועי סוף השבוע (26-27/03/21)
אין אירועים בשבוע הקרוב

אירועי השבוע הקרוב (28/03-3/04/21)
אין אירועים בשבוע הקרוב

eurovision_heart כללי
* ככל הנראה בשבוע הבא ייחשף סדר השירים בחצאי הגמר. מקור.
* נוכחות קהל באירוויזיון היא עדיין אפשרית, אך אם הגבלות הקורונה בהולנד יוחמרו, הדבר יעמיד את האפשרות בסכנה. מקור. במהלך מסיבת עיתונאים של ממשלת הולנד בנוגע לקורונה, ציינו גורמים בממשלה, שהן מעוניינים לאפשר נוכחות קהל באירועים במאי, עבור אנשים, שיצאו שליליים בבדיקת קורונה, ובהנחה שקצב ההדבקה לא יעלה יותר מידי.
* Escxtra מדווח כי למעלה מ-75% מהמדינות כבר צילמו את הופעות הגיבוי שלהן. לפירוט.
* מופע הביניים בגמר אירוויזיון 2021 ייקרא "Rock the Roof". שישה זוכי עבר יופיעו במסגרתו: Lenny Kuhr, זוכת 1969 מטעם הולנד, Teach-In בהובלת Getty Kaspers, זוכי 1975 מטעם הולנד, Sandra Kim, זוכת 1986 מטעם בלגיה, Helena Paparizou, זוכת 2005 מטעם יוון, Lordi, זוכי 2006 מטעם פינלנד ו-Måns Zelmerlöw, זוכה 2015 מטעם שבדיה. ההופעות יהיו בשלושה גגות של אולמות שונים: Maassilo, Hotel New York, ומוזיאון Boijmans Van Beuningen Depot, שיהפכו לבימות.
מנהל ההופעה Gerben Bakker הסביר כי המטרה היא להפתיע את אירופה ויזואלית וקריאטיבית. Bakker הדגיש כי ההרכב ההרכב Teach-In יתאחד במיוחד בליינאפ המקורי שלו, אחרי זמן רב, עבור המאורע. מקור.
* האם האירוויזיון גרסת ארה"ב קורם עור וגידים? Christer Björkman סיפר בראיון לפודקאסט The Euro Trip כי קיום התחרות מתקרב, והוא יהיה שילוב של האירוויזיון והמלודיפסטיבלן. הערים המועמדות לאירוח התחרות הם לדבריו Las Vegas, Tampa ו-Orlando. ניתן להאזין לראיון המלא כאן.
* ספרד תערוך קונצרט וירטואלי לכבוד האירוויזיון ב-24/04. עדיין לא ברור מי צפוי להשתתף:

azerbaijan אזרבייג'ן
ההופעה האזרבייג'נית לאירוויזיון תבוים על ידי Mads Enggaard, אשר היה עוזר מפיק חדר בקרה בתחרות בין השנים 2014-2016 ומפיק באירוויזיון 2017 ובג'וניור 2018. הוא היה מפיק ההופעות בקדם הדני ב-2018-2019 וההופעות הדניות באירוויזיון באותן שנים, כמו גם מפיק ההופעה האזרבייג'נית ב-2019. 

איטליה
הופעת הגיבוי של איטליה לאירוויזיון צולמה השבוע במילאנו.

איסלנד
חשיפת הקליפ הרשמי של השיר נדחתה ליום שני:

belarus בלרוס
להקת Galasy ZMesta, שתייצג את המדינה באירוויזיון, שלחה שני שירים לבחירת הטלוויזיה הבלרוסית. מקור.

germany גרמניה
הליך הבחירה ל-2022 יישמר כפי שהיה ב-2020-21. הטלוויזיה הגרמנית פתחה את מועד הגשת המועמדות לחברי פאנל ה-100. מקור.

israel ישראל
נחשפה הגרסה הסופית לשיר הישראלי לאירוויזיון, "Set Me Free":

פורסמו תנאי המכרז של תאגיד השידור עבור מיקור החוץ לבחירת הנציג והשיר ל-2022:

עד כה התקבלו שתי הצעות:

latvia לטביה
המוזיקאי הלטבי Kaspars Pudniks מבקש את פרישת המדינה מהתחרות, מאחר ולדבריו "The Moon is Rising" לא מייצג את התרבות הלטבית ואת ערכי המשפחה. ציין כי השיר הוא "יריקה בנשמת העם". מקור.

moldova מולדובה
בהופעת הגיבוי שלה Natalia Gordienko השתמשה באותם רקדנים של Stefania, נציגת יוון. זמרת הליווי הייתה Victoria Halkiti. מקור. Natalia Gordienko הופיעה השבוע בתכנית טלוויזיה בפריים טיים בבולגריה עם שירה "Sugar". מקור.

fyr_macedonia מקדוניה
Vasil אושר כנציג המדינה, על ידי וועדה של הטלוויזיה המקדונית, אשר הוקמה לאחר מחאות שקראו לבטל את השתתפותו בתחרות.

san_marino סן מרינו
Senhit צילמה את הופעת הגיבוי שלה ברומא, איטליה. מקור.
אושר כי Flo Rida יופיע על הבמה ברוטרדם כנציג סן מרינו. הופעת הגיבוי, עם זאת, צולמה בלעדיו. מקור.

spain ספרד
פרסם דגימה משירו באנגלית, לא בביצועו, אלא בביצוע אחד מכותבי השיר. לא ברור האם ייבחר לבצע ברוטרדם גרסה דו לדונית של שירו.

סרביה
הכוראוגרף Alen Sesartić, שהופיע עם Lady Gaga היה אמור לעשות את הכוראוגרפיה של Hurricane לאירוויזיון, אך לאחר שהגיע לבלגרד עבור מטרה זו, נפצע בתאונת דרכים. מקור.

finland פינלנד
לפי Timo Pennanen, אשר כתב ספר על להיטי המצעדים בפינלנד לאורך השנים, ושמתחזק בלוג בו הוא מנתח את הדאטה של המצעדים בפינלנד, "Dark Side" צפוי להפוך ללהיט הפיני באנגלית הגדול במדינה בחמש השנים האחרונות. מקור. האם זה מעיד משהו על הצלחת השיר באירוויזיון הקרב? 

צרפת
Barbara Pravi צילמה בשבוע שעבר את הופעת הגיבוי שלה לאירוויזיון 2021. מקור.
Barbara Pravi זנחה את Jean Paul Gaultier כמעצב השמלה שלה, ובמקום זאת תלבש שמלה של מעצב של Dior, אשר עיצב לה את השמלה לקדם:

רוסיה
נציגת רוסיה, Manizha, מספרת בראיון ל-BBC מדברת על הביקורת מבית על השיר שלה לאירוויזיון. בין היתר, מספרת כי קיבלה הודעה מאישה שכתבה לה "אני מתפללת לאלוהים שהמטוס שלך יתרסק בדרך לרוטרדם" הודעה נוספת: "אם תשירי ככה על נשים רוסיות, לא תחיי יותר".

אמה של Manizha ציינה כי התלבושת של ביתה באירוויזיון תיוצר מבדים מכל רחבי רוסיה, על מנת לייצג את הנשים באזורים השונים של המדינה.

Manizha הגיעה לחדשות גם בברזיל.

שווייץ
נציג שווייץ, Gjon's Tears, ביצע את שירו לאירוויזיון בערוץ הספרדי Mediaset – España, לאחר ששירו זכה לפופולריות מסוימת במדינה.

כתיבת תגובה

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.