2021: עדכון – 186 ימים לאירוויזיון

אירועי סוף השבוע (13-14/11/20)
אין אירועים בסוף השבוע.

אירועי השבוע הקרוב (15-21/11/20)
אין אירועים בשבוע הקרוב.

eurovision_heart כללי
* על פי RTL Nieuws, ממשלת הולנד שוקלת לאשר אירועים מרובי משתתפים כניסוי להתמודדות עם הקורונה. הרעיון הוא לאשר שני משחקי כדורגל, אירוע באולם סגור, ועידת עסקים, הופעת תיאטרון ושני פסטיבלים תחת כיפת השמיים. ההחלטה תתקבל ביום שישי הבא. אם האירועים יוכתרו בהצלחה, יתירו לקיים אירועים עם יותר משתתפים ממה שמותר כעת. המטרה היא לאפשר אירועים עם תפוסת קהל של עד 60%-70%. עבור האירוע באולם סגור, תתקיים הופעה ב-Ahoy או ב-Ziggo Dome. הקהל יחולק לקפסולות של עד 250 אנשים בכל אחת. לכל קפסולה יהיו בר ושירותים נפרדים. הרעיון הוא להתיר ריחוק חברתי של פחות ממטר וחצי בין האנשים בתוך הקפסולה עצמה. המשתתפים יתבקשו לא להיות בקרבת אוכלוסיות בסיכון להידבקות ב-14 הימים שלאחר האירוע. המשתתפים ימלאו שאלונים, תהיה מדידת חום בכניסה לאירוע ובדיקות קורונה רנדומליות. באירוע מחויבת ונטילציה של אוויר. המשתתפים יכנסו לאירוע במועדים שונים ויינתנו להם מקומות רשומים לישיבה. המארגנים ידאגו לניקיון וחיטוי של משטחים לפני ובמהלך האירוע ולאורחים יינתן אלכוג'ל על מנת לחטא את הידיים. אנשים מעל גיל 55 לא יורשו להשתתף באירוע. מקור.

albania אלבניה
בניקוד לציפייה (האישית שלי), הביטול של הפסטיבל המתחרה Kënga Magjike, לא הוביל לעלייה בכמות השירים שנשלחה לקדם האלבני השנה… רק 47 שירים נשלחו. מתוכם 26 התקבלו.

FIK

משתתפי Festivali i Këngës הצטלמו השבוע לתמונות פרומו:

estonia אסטוניה
פורסמו שמות 24 משתתפי הקדם, שמות שיריהם וזהות הכותבים. בין המתמודדים ניתן למצוא את נציג 2020, Uku Suviste, נציג 1998 ו-2017, Koit Toome, נציג 2016, Jüri Pootsmann, נציגת 2014, Tanja ו-Ivo Linna, נציג 1996. ניתן לצפות ברשימה המלאה כאן. השירים עצמם יפורסמו ב-5/12.
לפי Eurovision Fun, נציג 2020 Uku Suvistes, החליט לא להשתמש במקום שניתן לו בקדם האסטוני ולשלוח את השיר שלו לוועדה, כך שלמעשה הוא יכל להפסיד את מקומו בקדם. הוא כנראה מאמין מאד בשיר. לפי הכתבה, הוא חושב שזה לא הגיוני להשתתף עם שיר שהוועדה לא קבעה שהוא קומפטטיבי מספיק (לא מצליח להבין למה הוא צריך את החותמת של הוועדה. אם נתנו לך – תיקח.) השיר הולחן על ידי Dimitris Kontopoulos למילים של Sharon Vaughn. את הקליפ יביים Jaagup Tuisk, שלפני שהיה הפייבוריט בקדם האסטוני ב-2020, הוא במאי הקליפים המוערך ביותר במדינה. השיר לבסוף התקבל לתחרות, אך שמו של Kontopoulos כמלחין הושמט ממנו.

belgium1 בלגיה
להקת Hooverphonic נפרדה ממי שהייתה הסולנית שלה מ-2018, Luka Cruysberghs, והחזירה את הסולנית הקודמת Geike Arnaert, אשר שרה בלהקה בשנים 1997-2008. מקור.

denmark דנמרק
רשות השידור הדנית טרם החליטה האם לקיים את הקדם בנוכחות קהל. אושר כי לא תהיה מכירת כרטיסים. אם תהיה תחרות עם קהל, רשות השידור תעניק כרטיסים בחינם.

israel ישראל
הקדם הטלוויזיוני בוטל, ובמקום זה ייבחר השיר הישראלי ברשת. עשרה שירים יעלו לפלטפורמות הדיגיטליות, מתוכם יצביעו הגולשים לשיר החביב עליהם. שני השירים עם מספר הקולות הרב ביותר ושיר נוסף, שייבחר על ידי הוועדה, יעלו לשלב הסופי. הקהל יצביע שוב לשיר האהוב עליו דרך פלטפורמות הדיגיטליות. ההכרזה על השיר הזוכה תיערך בסוף ינואר או בתחילת פברואר בתכנית מיוחדת של תאגיד השידור. מקור.
לפי ערן סוויסה, בחמישי שעבר קיבלו היוצרים, ששיריהם לא התקבלו לקדם, הודעה מתאגיד השידור. ביום ראשון קיבלו היוצרים, ששיריהם התקבלו לקדם, את ההודעה.

swi

לפי הסטוריז באינסטגרם של עדן אלנה, ניתן להניח שהשירים של אסתר ראדה וינון יהל בפנים:

portugal פורטוגל
השמועות אומרות כי פיינליסט The Voice המקומי, Gabriel Gomes, צפוי להשתתף בקדם המתקרב.

croatia קרואטיה
נציגת קרואטיה 2016, Nina Kraljić, מנסה לחזור ל-Dora ועובדת על שיר לקדם המקומי.

Screenshot-20201107-113949

זמר נוסף, שרמז על כך שישלח שיר, הוא Filip Rudan:

וגם הזמרת Antonija Šola תישלח שיר לתחרות:

Capture

sweden שבדיה
החוק, שתוכנן למלודיפסטיבלן 2022, לפי כל שיר חייב לערב לפחות כותבת אחד ברשימת הכותבים, בוטל. הפקת המלודיפסטיבלן תנסה להגביר את כמות כותבות השירים בתחרות בדרכים אחרים.
הצהובון Aftobladet מוסיף לבורסת שמות משתתפי מלודיפסטיבלן 2021 את Paul Rey ו-Arvingarna. לעומתם, Eric Saade עדיין מתלבט.

כתיבת תגובה

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.