2018: עדכון – 193 ימים לאירוויזיון

eurovision_heart אירועי השבוע הקרוב (29/10-4/11/17)
29/10 – ישראל: בכורת "הכוכב הבא לאירוויזיון 2018".
31/10 – ישראל: תכנית אודישנים שנייה.

italy איטליה
למסלול הצעירים של פסטיבל סנרמו הוגשו 570 שירים של זמרים (305 גברים ו-265 נשים) ועוד 76 של להקות. אלו יצומצמו ל-60 שירים שתיבחר וועדה מצומצמת. ה-60 יעברו אודישנים ויצומצמו ל-12 אשר יתחרו בתכנית שבסופה ייבחרו 6 האמנים/שירים שיתחרו במסלול הצעירים של פסטיבל סנרמו.

armenia ארמניה
בניגוד לשמועות הראשוניות, תחרות הכשרונות "Depi Evrastil" (עד האירוויזיון) חוזרת. המתכונת בעונה הנוכחית תהיה שונה, והזמרים יוכלו לבצע את שיריהם המקוריים אותם הם מייעדים לאירוויזיון. השיר חייב להיות כזה שלא נחשף קודם לכן. מועמדויות ניתן לשלוח עד ה-15 בדצמבר. מקור.

netherlands הולנד
השמועות מדברות על כך שכבר נבחר אמן וכי הוא ייחשף באמצע נובמבר, עם זאת נמסר כי לא מדובר באמן מהשורה הראשונה. מסתבר כי היה משבר מאחורי הקלעים סביב בחירת השיר לאירוויזיון 2017. שלישיית OG3NE התבקשו להקליט שיר שבדי קצבי ולהשוותו עם השיר שלהם, אך הן סירבו בכל תוקף והתעקשו על "Lights and Shadows". התוצאה הסופית באירוויזיון הייתה מאכזבת עבור הטלוויזיה ההולנדית, שמבקשת השנה להתמקד קודם כל בבחירת השיר.

fyr_macedonia מקדוניה
רשות השידור המקדונית, MRTV, צפויה לעמוד בפני סנקציות עקב חוב שלה ל-EBU. במקרה שכזה, MRTV לא תורשה לשדר את התכניות של ה-EBU. לפי מקורות החוב עומד על למעלה מחצי מיליון אירו. לפי מנכ"ל הרשות החוב כוסה לאחר שרשויות המדינה ממנו את רשות השידור מתקציב המדינה. מקור.

slovenia סלובניה
המדינה נערכת לקדם המקומי, ה-EMA. נאמר כי 3 נציגי אירוויזיון הגישו את מועמדותם. לפי השמועות אחת מהן היא Eva Boto. ההערכות מדברות כי השניים האחרים הם Rebeka Dremelj ו-Maraaya.

portugal פורטוגל
נקבעה החלוקה לחצאי הגמר של השירים הקדם המקומי. עדיין לא פורסמו שמות השירים, החלוקה שהוגרלה היא לפי יוצרי השירים. ניתן לראות את ההגרלה ותוצאותיה כאן.

finland פינלנד
ב-7 לנובמבר צפויה להיערך מסיבת עיתונאים בנושא הקדם. הציפייה היא שתיחשף רשימת השירים באותו מעמד. את הקדם ינחו Krista Siegfrids, נציגת 2013 ולצידה Mikko Silvennoinen.

romania רומניה
המדינה תערוך את הקדם המקומי, אך עם טוויסט שבדי: 4 רבעי גמר, שלב הזדמנות נוספת (או 5 חמישיות גמר) וגמר. מקור.

כתיבת תגובה

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.