2019: עדכון – סיכום יום החזרות השישי

היום נערך יום החזרות השישי, בו הופיעו 2 המדינות הממוקמות 16-17 בסדר ההופעות בחצי הגמר הראשון, 9 המדינות הממוקמות 1-9 בסדר ההופעות בחצי הגמר השני ו-6 המדינות שמקומן בגמר מובטח – חמשת הגדולות והמארחת (ישראל, כן?). להלן פירוט מה שנראה מחדר העיתונאים:

greece יוון – ההופעה מצליחה להלך על החבל הדק שבין קיטש לתיאטרליות, בלי לעבור אותו. עבודת מצלמה טובה, שחולפת בין זמרות הליווי, קטרין והקהל. זה עוזר להופעה לזרום, ומראה שלבמאי יש הבנה של השיר. זה נראה טוב, למרות שאני מבין את הטענות על קיטש. קתרין מצוינת ווקלית, אך צריכה לעבוד על או להיפטר מהפלצט בסוף, הוא לא עובר טוב.

san_marino סן מרינו – זה נראה הרבה יותר טוב מהחזרה הראשונה. הרקדנים עדיין לא יושבים לי בול, למרות שכל הצוות על הבמה משדר מקצועיות. הוידאוארט שודרג, עדיין בורוד בוהק, הוסיפו עוד אימג'ים וורודים ואותיות מרחפות באוויר. הארט עכשיו גם על רצפת ה-LED. כשסרחט סופר בטורקית, המילים בטורקית מופיעות על המסך וזה גורם לי להתגעגע לטורקיה, שיש לה מורשת אירוויזיון לא מבוטלת.

armenia ארמניה – ל-Srbuk יש עכשיו פיס כסוף על הכתפיים, שנותן לה מראה מייקל ג'קסוני, אה ויש לה גם ראסטות. היא התבלבלה ולא מצאה את מקומה על הבמה בשלב מסוים ופספסה כמה קיוז. האלמנט של הזכוכית המתנפצת מופיע כגרפיקה על המסך. השיר סובל מכך שהוא ראשון בסדר השירים ולא יעלה לגמר לצערי הרב.

ireland אירלנד – ההופעה מתוקתקת במידה, חשבו על כל רגע. זה טראשי, אך עובד. הוסיפו אורות וצבעים לוידאוארט, שיוצאים ממרכז התמונה החוצה. או שהבר מסתובב, או שהמצלמה מסתובבת, או שמסתובב לי הראש. זה נראה מאד כמו הופעת X Factor. ההופעה הווקלית של Sarah לא מדויקת. בנוסף, פספסה המון קיוז.

moldova מולדובה – ההופעה נקטעה באמצע, עבודת המצלמה לא עבדה והכל היה סטטי. אחרי זה הם זכו לעוד חזרה אחת בלבד. הרבה לונג שוטים כדי שיראו את העבודה בשלג של קסניה. המבטא של Anna Odobescu עדיין בלתי אפשרי. זה כל כך הזוי שהיא לא יודעת לבטא את המילה "STAY", שהיא כותרת השיר.

switzerland שווייץ – ההעמדה כל כך חלקלקה ומדוקדקת, שאני לא מבין למה מתלהבים מאזרבייג'ן ולא משווייץ. זה נראה כמו קליפ, כל כך אלגנטי ונקי. הרקדנים מושלמים, הוידאוארט האדום תזזיתי ותורם לתנועה שלהם. Luca Hänni שר טוב יחסית למי שצריך להתמודד עם הכוראוגרפיה, ולמי שכרגע החלים ממחלה. בכל מקרה זה לא שיר שדורש הרבה ווקלית.

latvia לטביה – הופעה שמשדרת חום, שמדגישה את הוייב הדרום ארה"בי של השיר. Sabīne Žuga הסולנית עכשיו חובשת כובע ירוק, שאמור לבלוט עם כל השחור-לבן על הבמה. הם נפטרו מהצהוב בוידאוארט ועכשיו משתמשים בזהב עדין וחם. בסוף השיר עולה שמש בוידאוארט, שמתחבר לנרטיב של השיר, על אישה הממתינה כל הלילה לאהובה עד הזריחה.

romania רומניה – ההופעה הרומנית עמוסה מידי. הרקדנים מתחילים ב-catwalks ורוקדים את דרכם לבמה. המלוות לבושות בחולצות נפוחות, סטייל רנסאנס. אסתר עם שמלה שחורה מנצנצת, עדיין עושה פרצופים קשים. יש אלמנטים שטובעים בוידאוארט ואפקטים של מים ברצפת ה-LED. לבסוף האש מנצחת, עם פירוטכניקה, גשם של זיקוקים ווידאוארט של להבות.

denmark דנמרק – לא השתנה הרבה, זו אותה הופעה מהחזרה הראשונה. המלוות והרקדנים החליפו בגדים לדעתי, ועכשיו כולם בשחור לבן; המלוות בחולצות שחורות, צאוורונים לבנים ושרוולים בשחור-שקוף. זה נראה יפה וידבר להרבה אנשים, לצערי.

sweden שבדיה – אני עדיין משוכנע שעשו מיקסינג ושהשבדים הביאו איתם פלייבק שונה מהמקורי, עם יותר oomph. הבלאנס של המלוות לא היה במקום ולקראת סוף השיר John Lundvik נראה מוסח דעת. המצלמה מקפידה להתמקד בפניו, ובצדק, בחור יפה. הניסיון השני היה כבר יותר טוב, למרות שהבלאנס לא מושלם. בשלב מסוים הבמה אפופת עשן. עם האור מהפרוג'קטור LED גורם לזה להיראות כאילו יון נמצא בתוך סופת חול עשויית זהב.

austria אוסטריה – ההופעה היחידה שחיכיתי לה היום, למעט ההופעות של הפיינליסטים שטרם ראינו. כל כך נהניתי מההופעה הראשונה שלה שפשוט רציתי עוד. היא מתחילה את ההופעה שוב בישיבה, לובשת סטרפלס ומכנסיים שחורים. עמודי ה-LED נדלקים אחר אחד ונותנים לבמה מראה מיוחד. זה נראה כאילו היא יושבת באוויר. הבמה החשוכה עם אורות ה-LED והוידאוארט גורמים לך לא להבין איפה הבמה מתחילה ונגמרת. עשתה לי שוב עור ברווז!

israel ישראל – קובי לובש חליפה שחורה, סביבו מספר מסכים שמשדרים את דמותו מהקליפ. חמשת המלווים פוסעים קדימה ונעמדים מאחוריו בפיזמון הראשון, משל היינו ישראל באייטיז. הוא נוטש אותם, ופוסע על ה-catwalk. המלווים הולכים אחורה וכל אחד עומד מול מסך אחר. הצבעים השולטים הם שחור ולבן, עם דגש על שחור. זה נתן לי וייב חזק מאד של נורבגיה 2010. ברמת הזמר, הוא ללא רבב, ברמה של סטודיו, אבל זה לא זה. ה-note האחרון של קובי הוא מהאוול. הוא מוחה דמעה.

france צרפת – ההופעה זכתה לתשואות מטורפות בחדר העיתונאים. Bilal Hassani עומד עם מכסה מוזהבת על פניו. מקרינים פנים שונות על המסכה וזה יפה מאד על המסך. הוא מוריד אוה ופוסע למרכז הבמה, לבוש בחולצת בטן לבנה ומכנסיים תואמות. שיערו בלונדיני וארוך. ממתינה לו על הבמה רקדנית כבדת משקל, שנותנת בפירואטים. הם רוקדים. לאחר מכן הוא רוקד עם רקדנית שנייה, ואז שלושתם ביחד. הצבעים השולטים הם זהב, סגול ולבן. ברמה האתסטית זה יפה, וגם להופעה יש אמירה. ווקלית, היא פקשש פה ושם, אבל בחלקים אחרים נשמע מצוין.

spain ספרד – הופעה צבעונית מאד. Miki נראה יפהפה. עולה בכחול כהה צמוד, עם ארבעה רקדנים בבגדים צבעוניים. יש קונסטרוקציה דמוית בית על הבמה, של שתי קומות ו-6 חדרים. הוא והרקדנים מסתובבים בתוכהה. יש רובוט גדול שמנסה להפיל את הבית. זה קצת הופעת תכנית ילדים. הוידאוארט מלא צבעים, לא ברמת דגל הגאווה. יש צורות שונות בצבעים שונים, כמו טביעות אצבע למשל. זה מאד אנרגטי. הם מסיימים את ההופעה על ה-Catwalk.

italy איטליה – Mahmood עולה בגולף ומכופתרת בצבע nude. הצבעים של האורות והוידאוארט הם כחול ואדום. הוא מופיע טוב, תופס את העין, יש לו נוכחות. יש משפטים מהשיר בתרגום לאנגלית על המסך, יש צלליות של האנשים שראינו בקליפ המקדים, יש וידאוארט של שטרות נשרפים. אני לא יודע מה אני חושב עדיין על הצבע הכחול הכהה, אבל אני מאד אוהב את מחמוד והשיר אחרי ההופעה. יש עמו 3 רקדנים, שנותנים בריקוד אורבני, והוא זז איתם יפה, אבל אפשר לשפר את עבודת המצלמות להימנע מרגעים מתים.

united_kingdom בריטניה – Michael Rice עולה בז'קט עור שחור. הוא לבד על הבמה, התמונה היא במונוכרום. הוידאוארט מראה כוכבים נופלים. הצבע נכנס, ובוידאוארט רואים גלקסיות כוכבים, ממש כמו בהופעות של אוסטרליה וסלובניה. בסוף השיר נכנסים זמרי הליווי, הלבושים בלבן, ויחד עם מייקל יוצרים מעגל, שמסומן גם ברצפת ה-LED. הופעה מאד צפויהף אתה יודע מה הולך לקרות. זה עייף וחיוור. ההעמדה הכי מאכזבת ל-2019.

germany גרמניה – ה-S!sters עומדות כל אחת בקצה אחר של ה-Catwalk ומתקרבות זו אל זו. על הוידאוארט וידאו שלהן שרות, לאחר מכן זה משתנה למילים כמו "Sorry" ו-"Respect". הן מתאחדות והמצלמה סובבת סביבן, בשלב מסוים גם נופלת. אחרי זה המצלמה עושה זום אין מרחוק וגם מצלמת את הקהל. הכל נראה מאד לא מהודק. בסוף ההופעה יש וידאוארט של אחיות, שזה מוסיף לקיטש. ההופעה חייבת לעבור שדרוג והידוק.

היכונו ליום שבת, לחזרות השניות של קרואטיה, מלטה, ליטא, רוסיה, אלבניה, נורבגיה, הולנד, מקדוניה ואזרבייג'ן.

התמונות מתוך אתר האירוויזיון הרשמי וצולמו על ידי Andres Putting.

כתיבת תגובה

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.