2019: אוסטריה – Paenda תייצג את המדינה בתל אביב עם השיר "Limits"

עוד מדינה חושפת את הנציגה שלה לאירוויזיון 2019. הזמרת Paenda תייצג את המדינה ותנסה לשמור על ההצלחה שהביא Cesár Sampson לאוסטריה בשנה שעברה.

המבצע
Paenda ידועה גם בתור Pænda, נולדה בינואר 1989, ב-Deutschlandsberg, שטיריה, אוסטריה, תחת השם Gabriela Horn. היא החלה לשיר במקהלה בגיל 6. בגיל 14 כבר החלה לכתוב את שיריה והחלה ללמוד נגינה על גיטרה ופסנתר. בגיל 20 עברה לוינה, שם למדה ג'אז ופופ ב-Vienna Music Institute. היא סיימה לימודיה בהצטיינות ב-2013. בהופעותיה החיות מנגנות עמה אחותה וזוגתה. בנוסף לקריירת השירה שלה היא גם מלמדת פיתוח קול בבית ספר למוזיקה Leobersdorf. ב-2015 השתתפה בתכנית הריאליטי-שירה הגרמנית Popstars. היא הוציאה עד כה אלבום אחד.

השיר
"Limits" טרם נחשף ולא הרבה ידוע עליו. מה שאנו יודעים הוא, שמדובר בשיר פרי עטה, וכי ככל הנראה בבלדת אלקטרופופ. פרטים נוספים ייחשפו בהמשך. השיר עצמו ייחשף במהלך פברואר.
אוסטריה, אשר סיימה במקום השלישי באירוויזיון 2018, אחד המקומות הגבוהים שאי פעם הגיעה אליהם בתחרות, מגיעה ל-2019 עם ציפיות גבוהות ממנה. האם Paenda תעמוד בציפיות? נותר רק לחכות ולקוות. אוסטריה הוגרלה להופיע בחצי הגמר השני, הלא הוא סמי המוות, של אירוויזיון 2019 ב-16/05.

הסינגל האחרון של Paenda נקרא "Paper-thin" והוא יצא במאי האחרון:

השיר האוסטרי לאירוויזיון 2018, "Nobody But You" בביצוע Cesár Sampson, אשר עלה לגמר וסיים במקום ה-3 הכללי ובמקום ה-1 בשופטים:

כתיבת תגובה

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.