2020: בולגריה – Victoria היא נציגת המדינה לאירוויזיון

בולגריה חוזרת. אחרי הפרישה המפתיעה בשנה שעברה, הגיע הקאמבק המפתיע אף יותר.
בתחילת החודש פרסמתי כי ב-20/10 חשבון הטוויטר של רשות השידור הבולגרית קיבל עוקב מחברת Ostereo הבריטית. העוקב הוסר כעבור כמה שעות. ב-28/10 Ostereo הכריזו כי החתימו זמרת בולגריה. אותה זמרת החלה לעקוב בטוויטר אחר רשות השידור הבולגרית ומתאם הפרויקטים מטעמה, והוא עקב אחריה בחזרה. אותה זמרת לקחה חלק במחנה כתיבת שירים בקיץ לצד Symphonix ונציג בולגריה 2017, Kristian Kostov. הזמרת הזו הייתה לא אחרת ממי שהוכרזה היום כנציגת בולגריה לתחרות.

המבצעת
Victoria היא Victoria Georgieva, נולדה ב-1997, בוארנה, בולגריה. היא החלה לשיר בגיל 11. היא לקחה חלק בתור ילדה בפרויקט "Angel Voices". היא נבחנה לעונה השלישית של X Factor הבולגרי ב-2014, אך לא עברה את האודישן. היא התקבלה לעונה השלישית של התכנית ב-2015 וסיימה במקום השישי.
ב-2016 הצטרפה ל-Monte Music וביוני באותה שנה הוציאה את סינגל הבכורה שלה "Nishto Sluchayno" לאחר מכן שחררה את הסינגל "Nezavarshen roman".

השיר
נכון לעכשיו לא נבחר שיר. לאחר בחירתו, השיר צפוי להיחשף במהלך חודש מרץ. רבים מעריכים כי השיר ייכתב ויופק על ידי או בשיתוף Symphonix, אשר כותבים מידי שנה מספר שירים לתחרות, וכתבו מספר שירים עבור בולגריה בתחרות.

"I Wanna Know", הסינגל האחרון של Victoria:

בשנת 2018 השתתפה בולגריה לאחרונה בתחרות. ההרכב Equinox סיים במקום ה-14 עם השיר "Bones":