2021: ספרד – סיקור ה-Destino Eurovisión

ספרד בוחרת! שני שירים מתמודדים על ייצוג ספרד בתחרות, אותו יבצע Blas Cantó.
הערב נפתח במחרוזת שירי אירוויזיון, הכוללת את "La La La", "Soldi", "Arcade" ועוד "Euphoria", ואלו רק השירים שמבצע Blas Cantó, חצי פזמון כל אחד, בעוד המלווים מבצעים שירים אחרים לגמרי. Cantó מסיים בשורה מתוך "Universo", שירו הסתמי מהשנה שעברה.

המנחים הם Tony Aguilar ו-Julia Varela. האולם הוא למעשה אולפן זנוח, ובו קהל מצומצם עטוי מסכות. אל השניים מצטרפים המנחה Víctor Escudero, הנמצא בקונטרול ו-Laila Oliver ו-Sergio Recio, נמצאים מאחורי הקלעים. יותר מנחים משירים. ללא שהות מתחילים בתחרות…

Voy a quedarme – בגרסת הסטודיו: משהו בשיר הזה נשמע יותר אירופאי, יותר ספרדי, לעומת הסאונד האמריקאי של "Memoria". זה רחוק מלהיות מאסטרפיס. בלדה אמוציונלית וצפויה, אבל יש בה אלמנט יותר אותנטי, יותר מקומי, ולא לחינם מדובר בשיר המועדף מבין השניים. יש כאן מסורת אירוויזניות לצד מסורת ספרדית מקומית, כולל משהו שמזכיר את זוכה אירוויזיון 2019, "Arcade" של Duncan Laurance. מבחינתי ברור שזה צריך לקחת. 3/5.
בהופעה החיה: השיר מתחיל באקפלה. Cantó עומד לבדו על במה אפופת עשן, לבוש בחליפה שחורה עם אבנים משובצות בכתפיו. מאחורי ליקוי חמה. זו בלדה קלישאתית למדי, אבל הוא מבצע אותה כהלכה. כמו שחששתי, הוא מתקשה לעורר סימפתטיה, ואיזה שיר שלא ייבחר, הוא הולך לסיים בתחתית גמר אירוויזיון 2021.

Memoria – בגרסת הסטודיו: בלדת פופ מודרנית, אשר מתפתחת למידטמפו. לשיר אלמנטים של מוזיקה אורבנית. השיר הושווה ל-"One Last Time" של Ariana Grande ו-"This is Me" של Keala Settle. זה נשמע כמו משהו, שהיה יכול להיות אפקטיבי לפני 8 שנים. התוצאה היא שיר חיוור, שמותיר אותך עם תאוותך בידך. יש משהו נורא עצל בהלחנה ואפילו בביצוע הווקלי. 2/5.
בהופעה החיה: אה… הוא אפילו לא החליף בגדים עבור ההופעה השנייה. גם הופעה זו חשוכה. בוידאוארט התפרצות געשית של צבעים בוהקים. אורות מרצדים שוטפים את הבמה בעודו עולה לפלצטים ומסדר את האזנייה, שממשיכה ליפול לו מהאוזן. השיר הזה הוא פשוט יותר מידי, כולל פיזמון שנכנס ממש מוקדם במהלך השיר, אבל האפקט בו הוא מכני, זה פשוט לא שיר טוב.

במהלך הראיון עם המנחים, צילומי ארכיון של חתן הערב מקדם אירוויזיון ג'וניור של 2004, שבו הפסיד, וגם הוא הונחה בין היתר על ידי Tony Aguilar. הגיע זמן למופעי הבניים. ראשית, השיר "Complicado" לצד Vanesa Martín.

אחרי סרטון על ההיסטוריה של התחרות, ההופעה הכי לא קשורה בעולם: Cantó מבצע בדואט עם Edurne את "Somebody to Love" של Queen.

דעות שונות לכאן ולכאן על שני השירים המתמודדים מצד מה שנראה כמו אנשים בתעשייה ו/או חובבים. לאחר מכן, קריאת ציוצים מהטוויטר על Cantó והשירים. בינתיים, מאחורי הקלעים, מתמודדות הקדם ג'וניור אי שם ב-2004 מתכננות הפתעה ל-Cantó ומופיעות עם השיר שביצעו ביחד אז לפני 17 שנים. ממש "חיים שכאלה"…
לאחר מכן, השיר "Lucia" אותו מבצע Cantó בדואט עם Andrés Suárez.

עוד סרטון על ההיסטוריה של התחרות, ולאחר מכן "Cúrame", אותו Cantó מבצע בדואט עם NIA.

ממשיכים ב"חיים שכאלה", כולל שיחת וידאו עם חברה במיאמי, קריאת פוסטים מהסושיאל ובזבוז זמן כללי.
הופעה נוספת. הפעם Cantó מבצע את "In Your Bed" לצד Cepeda ו-Roi. בהמשך, Pastoa Solar, נציגת 2012, מוזמנת לראיון, ולאחר מכן מבצעת את "El No Soy Yo" עם Cantó.

Cantó עולה לבצע את זוכה אירוויזיון 2017, "Amar pelos dois", אך בגרסתו הספרדית.

הגיע זמן תוצאות:

RES

אך מי מהשירים קיבל 58%? מדובר ב-"Voy a quedarme". סוף סוף יש לנו שיר ספרדי לאירוויזיון.

בהצלחה לספרד ול-Blas Cantó ברוטרדם! ניתן לצפות בתחרות שוב כאן.

כתיבת תגובה

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.