2024: הולנד – Joost Klein הוא נציג המדינה לאירוויזיון

רשות השידור של הולנד הכריזה על נציג המדינה לאירוויזיון. אפשר כבר להכריז על אפקט Käärijä?

המבצע
Joost Klein, נולד ב-1997, בבריטסום, הולנד. הוא ראפר, זמר ויוטיובר. למרות שסגנונו העיקרי הוא היפ הופ, השירים וההופעות שלו כוללים לרוב השפעות של מוזיקה אלקטרונית, כמו דראם אנד בס, הארד סטייל ו-gabber.
בשנת 2008, הקים ערוץ יוטיוב תחת השם EenhoornJoost. בתיכון הוא למד בגימנסיה Stedelijk בליוורדן, אך בסופו של דבר נשר. עד 2016, יצר סרטוני יוטיוב תחת השם EenhoornJoost. הסרטונים שלו נעו בין מערכונים למיני סרטים תיעודיים.כיום מעלה רק קטעי מוזיקה ליוטיוב. רוב הסרטונים הישנים שלו נמחקו מאז. לקליין יש כיום למעלה מ-225,000 מנויים, והסרטונים שלו נצפו יותר מ-23 מיליון פעמים בסך הכל. "Bitches" היה הסינגל הראשון של קליין שיגיע למיליון צפיות ביוטיוב. הוא הוחתם לזמן קצר ב-TopNotch ב-2017 וב-2018, אך החליט בסופו של דבר להקים חברת תקליטים משלו, Albino Records. הזמר כתב ספר שירים קטן בשם Albino, שיצא לאור ב-2018. Klein הזכיר שכתב את הספר בגלל אביו, שגם כתב ספר ועודד את קליין לעשות זאת. כדי לקדם את אלבומו בעל השם Albino, קליין ארגן את סיבוב ההופעות Het gaat niet zo goed ('זה לא הולך טוב מדי') ב-25 בינואר 2019. בקיץ שלאחר מכן, קליין הופיע בפסטיבלים גדולים במדינות האזור, כמו Pukkelpop, Pinkpop, Lowlands ו- Zwarte Cross. עד כה הוציא 8 אלבומים, לא כולל EP. הסינגלים המצליחים שלו הם "Scandinavian Boy", "Wachtmuziek", ו-"Friesenjung", בעוד מבין אלבומיו ניתן למנות את "M Van Marketing", "Albino", ו-"1983".
ב-2023, Klein כבש את הלהיט הראשון שלו בגרמניה עם הסינגל "Friesenjung", שיתוף פעולה עם הראפר הגרמני Ski Aggu. השיר הגיע למקום הראשון במצעד הסינגלים הגרמני. באותה שנה, Klein הביע את רצונו לייצג את הולנד באירוויזיון 2024 במאלמו, שבדיה. עצומה הושקה על ידי תוכנית הרדיו NPO 3FM VoorAan מ-PowNed בניסיון לממש מטרה זו. מקור.

השיר
עדיין לא ידוע מה יהיה השיר אותו ישיר Joost Klein באירוויזיון. ככל הנראה השיר יהיה בהולנדית. אחד הכותבים הוא הראפר השבדי-הולנדי Donnie.

על הבחירה בו אמר Twan van de Nieuwenhuijzen, יו"ר ועדת הבחירה ההולנדית: "בעקבות תהליך קפדני ורב-שלבי, ועדת הבחירה בחרה בסופו של דבר ב-Joost Klein. התקבלו הרבה שירים ממגוון רחב של ז'אנרים, אבל לדעתנו היה לו הכי הרבה פוטנציאל להיטי. בשיר שומעים את השילוב המוכר שלו של מסיבה ונוסטלגיה. עם היצירתיות העצומה שלו, אנחנו חושבים שהוא יכול להציג הופעה נהדרת בצורה מקורית, ושהולנד ואירופה צפויות להפתעה חיובית. אנחנו ממש מצפים לעבוד איתו".

הסינגל האחרון של Joost Klein, שיצא ביוני, "Friesenjung", ביחד עם Ski Aggu ו-Otto Waalkes:

בשנה שעברה, נציגי הולנד Mia Nicolai ו-Dion Cooper, לא הצליחו להעפיל לחצי הגמר, עם השיר "Burning Daylight":

כתיבת תגובה

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.