2024: שבדיה – סיקור Melodifestivalen – טרום קדם 4

שבדיה ממשיכה במסעה לאירוויזיון. שישה שירים נוספים יתמודדו על שני מקומות בגמר. שני שירים נוספים יעפילו לשלב הראש בראש בתום טרום הגמר החמישי. ניתן לצפות בשידור החי כאן. פרטים על כותבי השירים והמבצעים ניתן לקרוא כאן.

הערב נפתח בהופעה של Björn Gustafsson.

אשתו, המנחה Carina Berg, מקבלת את פנינו. מתמודדי הערב מוצגים.

התחרות מתחילה.

Albin Tingwall – Done Getting Over You – הזמר סיים מקום שני באיידול השבדי. פופ דוגמת The Monkeys ואפילו Harry Styles. הוא קצת מגושם בתנועות שלו. צורות ודמויות בצבעי ניאון בוידאוארט מעניקים הרגשה אייטיזית לשיר. זה קליל, מחויך ואופטימי, אבל לא מאתגר בשום צורה. אל הזמר מצטרפים שני רקדנים במעילי עור וחולצות לבנות. לקראת סוף השיר יש מודולציה, כאילו כדי להזכיר שאנחנו במלודיפסטיבלן. 3/5.

Lia Larsson – 30 km/h – כוכבת טיקטוק מקומית. השיר מזכיר את "Lipstik" של Jedward מאירוויזיון 2011. היא לובשת אאוטפיט ורוד מסטיק, וסביבה ארבעה רקדנים ורקדניות בחליפות כתומות. היא לא זמרת וזה ניכר, בעיקר כי היא מדקלמת את השיר. הצבעים השולטים הם ורוד, כתום וצהוב. זה שיר מסיבות קרחניסטי. לא מדהים מוזיקלית, אבל פחות נורא ממה שחשבתי. 3/5.

Dotter – It's Not Easy to Write a Love Song – שיר טוב, אבל לא מיידי כמו שני להיטיה הקודמים במלודיפסטיבלן. על הבמה פסנתר כנף, שהיא שכובה עליו ואף אחד לא מנגן עליו. היא לבושה מה שנראה כמו סמרטוטים קרועים. השיר מתחיל בנגינת פסנתר, כאשר שאר כלי הנגינה נכנסים מאוחר יותר. זה חמוד מאד, אבל לוקח לשיר זמן להתניע, וגם כשהוא מתניע, הוא לא מיידי. אני בספק אם זה הולך לעלות לגמר. 3/5.

Scarlet – Circus X – לשיר שמונה כותבים, הכי הרבה כותבים בהיסטוריה של המלודיפסטיבלן, לצד "Outtrigger" ממלודיפסטיבלן 2014 ו-"Where You Are (Sávežan)" מהשנה שעברה. הצמד מלבוש ומאופר כאילו היו בחג המתים המקסיקני. התמה של המכשפות, המתים והשדים מאד חזק השנה. לפזמון יש לופ אפקטיבי, אבל מוכר. שאר השיר אפל וקודר, מושר בקצב מידטמפו. זה השיר הכי גרוע עד כה, וקשה לי להבין את זה שאמר שזה יכול לנצח אירוויזיון. הרבה הפקה ודרמה על קצת שיר. זה על גבול הבלתי נסבל. 2/5.

Lasse Stefanz – En sång on sommaren – המשתתף המבוגר ביותר השנה במלודיפסטיבלן הוא Christer Ericsson, חבר ההרכב. ההרכב עומד ושר על גשר, שהוקם על הבמה, וזה מתכתב עם הגשר המוזכר בשיר. מדובר בדנסבנד, שתמיד מפציע כמה פעמים בשנה במלודיפסטיבלן. אם מישהו רוצה לדעת מאיפה נולד השלאגר, שיאזין קצת למוזיקת הדנסבנד ויבין. זה מלוקק ושיכור ואני מניח שבהיעדר להיטים הערב, זה עוד עשוי לעשות משהו משמעותי. 2/5.

Danny Saucedo – Happy That You Found Me – רטרו-פופ-האוס, שמתאים יותר לשנת 2012 מאשר לשנת 2024. הלופ של השיר לקוח מ-"When Love Takes Over". הוא לובש אאוטפיט אפור ואלומת אור חלושה מאירה אותו. הוידאוארט ברצפת ה-LED יוצר צורות שונות, וקיר ה-LED מציג קשתות ומדרגות. יש כאן את כל האפנות המוזיקליות שהיו רלבנטיות לפני 10+ שנים. אני לא בטוח מה לחשוב על זה, זה נורא לא פרשי. 2/5.

להלן דירוגי לשירי טרום הגמר:

  1. Dotter – It's Not Easy to Write a Love Song
  2. Lia Larsson – 30 km/h
  3. Albin Tingwall – Done Getting Over You
  4. Danny Saucedo – Happy That You Found Me
  5. Lasse Stefanz – En sång on sommaren
  6. Scarlet – Circus X

ועכשיו, הגיע זמן תוצאות!
הזוכה של הערב הוא/היא/הם…

Danny Saucedo

הקווים פתוחים כעת עבור חמשת השירים הנותרים. במופע הביניים, Björn Gustafsson במופע היתולי.

לאחר מכן, היכל התהילה של המלודיפסטיבלן.

זמן תוצאות. בקרב הגילאים 3-9 אלו היו התוצאות:

בקרב הגילאים 30-44:

בקרב מצביעי הטלפון זכה/זכתה:

בקרב הגילאים 75+:

בקרב הגילאים 45-59:

בקרב הגילאים 16-29:

בקרב הגילאים 10-15:

בקרב הגילאים 60-74:

השני/יה שעולה לגמר הוא/היא…..

Dotter

העולים לשלב הראש בראש הם Albin Tingwall ו-Scarlet.

ניתן לצפות שוב בתחרות המלאה כאן.

כתיבת תגובה

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.