2024: עדכון – טבלאות ההימורים רגע לפני הגמר (11/05)

בכל שנותיי כחובב, מאז שאני ילד, לא חווייתי אירוויזיון כזה. ובכל זאת, הפוסט הזה יעסוק רק בעניין טבלאות ההימורים. כמו תמיד, לאחר שני חצאי הגמר יש תזוזה מעניינת בטבלאות. בימים שלפני הגמר יש תנועה דינמית; שירים עולים ויורדים, סיכויים מתקצרים ומתארכים, שירים שהיו בטופ נעלמים מהטבלה בעוד שירים אחרים עולים מהמקום האחרון למרכז הטבלה ולפעמים אפילו לטופ 10. הגיע הזמן למבט אחרון על המובילים בטבלאות ההימורים. להלן עשרת השירים המובילים לפי ממוצע סיכויי הזכייה של 2 אתרי הימורים מובילים: Ladbrokes-Coral ו-William Hill, נכון להיום בבוקר.

1.  קרואטיה – יחס דצימלי של 1.72, 1.8
רגע לפני הגמר, קרואטיה החלה לצמצם יחסים. Baby Lasagna נמצא במקום מאד טוב בטבלאות ההימורים אחרי הופעה נהדרת בחצי הגמר הראשון. הוא מגיע לשיא עונתי, שזה אומר שאין לו באמת מתחרה, למרות שבשנה כמו זו באמת שהכל יכול לקרות. המיקום ה-23 בסדר ההופעות גם אמור לעזור לו, וזאת למרות שהקווים נפתחים היום עם ההופעה הראשונה. זכייה של "Rim Tim Tagi Dim" תהיה סיום טוב לעונה איומה ונוראה. לשנה הבאה בזאגרב. עוד על השיר הקרואטי.

2.  ישראל – יחס דצימלי של 4, 4
אחרי הופעה נהדרת של ישראל בחצי הגמר, ישראל קופצת למקום השני בטבלאות ההימורים. אבל זה לא רק ההופעה, אלו 12 הנקודות שנחשפו שכנראה קיבלנו מאיטליה, והמחשבה של האירופאים שקיבלנו הרבה מאד נקודות מהצבעת הקהל. עכשיו בואו נודה על האמת, אנחנו המדינה השנואה באירופה, אולי בעולם כעת. הסיכוי לזכות בתחרות נראה לי תלוש מהמציאות. תרחיש כזה הוא תרחיש בלהות, שכן יגרור פרישה המונית מן התחרות. נתפשר על מקום שני או כל מקום אחר בטופ 10. בהצלחה עדן, את גיבורה אמיתית. עוד על השיר הישראלי.

3.  שווייץ – יחס דצימלי של 6, 5
למרות הופעה נהדרת לשווייץ בחצי הגמר ובחזרות הגמר, שווייץ במגמה מעורבת ויורדת מקום אחד אל המקום השלישי. אני בהחלט רואה אפשרות ש-Nemo ייקח את התחרות. זו גם תהיה הצהרה לבחור בזוכה ה-א-בינארי הראשון. האם אירופה תבחר בנייטרליות כדרך חיים. המדינה היחידה שאין לה באמת אויבות יכולה להביא אותנו בשנה הבאה לבאזל או ברן. "The Code" יכול לפצח את לבבות האירופאים. עוד על השיר השווייצרי.

4. צרפת – יחס דצימלי של 11, 13
אחרי הופעה מופלאה של Slimane בחצי הגמר, צרפת מתחזקת בכל האתרים וקופצת אל המקום הרביעי. "Mon amour" מדובר כעת כזוכה שופטים פוטנציאלים, ואי אפשר לצפות אפשרות שגם הקהל יריע לון. ההופעה הווקאלית שלו היא מהטובות שראינו השנה, והשיר מאד רגשני. גם המיקום המפנק בסדר השירים, הופעה אחת לפני אחרונה, תסייע לו קצת. מצד שני, פריז 2025 יהיה שחזור קצת של מאלמו 2024. עוד על השיר הצרפתי.

5.  איטליה – יחס דצימלי של 7, 23
איטליה במגמה מעורבת. החזרות הראשונות היו קצת חלשות, אבל בחזרת השופטים Angelina Mango הפציצה. איטליה יכולה לאחד שוב את אירופה עם "La noia", וגם לשםר לכולנו את מצב הרוח שנמצא בקרשים. ההופעה של איטליה סקסית ואורבנית, וזרקה אותי משום מה להופעה ההיא של מאמוד ב-20191, שהביאה לו את המקום השני באירוויזיון. עוד על השיר האיטלקי.

6. אירלנד – יחס דצימלי של 17, 15
המומנטום של אירלנד מעט אבד. Bambie Thug מאחדת סביבה את שונאי ישראל, ועכשיו עוד יותר אחרי שציינה שהיא והמשלחת כולה בכו כשהודיעו על ההעפלה של ישראל לגמר. "Doomsday Blue" היה יכול להיות הפייבוריט שלי, אבל אני פשוט לא יכול לתמוך במישהי שנושאת עמה מסרים של שנאה כלפי המדינה שלי. בוא נקווה שאירלנד לא תיקח בחזרה את שיא הזכיות באירוויזיון, לא השנה לפחות. עוד על השיר האירי.

7.  אוקראינה – 21, 15
אוקראינה נחלשת בכל האתרים. למרות ההופעה בחצי הגמר, ולמרות חזרות מעולות, ולמרות השמועות שאולי זכו בחצי הגמר שלהן. אולי זה המיקום השני בסדר ההופעות שקבר להן את סיכויי הזכייה, אבל אוקראינה כמו אוקראינה תמיד מפתיעה. אם אוקראינה כן תעשה את הבלתי ייאמן ותזכה בפעם הרביעית בתולדותיה, אני מניח שגרמניה תיקח את המפתחות ותארח את האירוויזיון הבא. עוד על השיר האוקראיני.

08. בריטניה – יחס דצימלי של 126, 67
טוב, אז כאן הייתה אמורה להיות הולנד, אבל קרה מה שקרה. בריטניה נתנה הופעה סליזית, שבאה בניגוד לשיר הוונילי הזה. אני חושב, שכמו שנה, יש הטייה לטובה באתרי ההימורים לטובת בריטניה, מאחר ומדובר באתרים בריטיים. Olly Alexander ו-"Dizzy" לא צפויים להחזיר את האירוויזיון לבריטניה. למרות שאני קצת מתגעגע לליברפול עם כל מה שקורה השנה. עוד על השיר הבריטי.

09.  יוון – יחס דצימלי של 126, 81
עוד שיר שאני מאד מאד אוהב, ושהמבצעת שלו שברה לי את הלב לאחר האופן שבו התנהגה במסיבת העיתונאים כאשר עדן גולן דיברה. Marina Satti נחלשת בכל האתרים, אבל אני חושב ש-"Zari" יסיים במקום מכובד בטופ 10 עם ניקוד יפה מהקהל וגם קצת מהשופטים. עוד על השיר היווני.

10 פינלנד – 126, 101
נו באמת. מישהו באמת מאמין שלשיר הגרוע ביותר בליינאפ השנה יש סיכוי לזכות בתחרות. עם הופעה עמוסת גימיקים, חוטיני ושר בדיחות נמוכות, Windows95man נכנס לראשונה לטופ 10 של המדינות בעלות הסיכוי הרב ביותר לזכות באירוויזיון. הוא צריך להודות לזמר ההולנדי על כך. "No Rules!" הוא המנון אירופופ ניינטיזי, ממש, אבל ממש גרוע. עוד על השיר הפיני.

מתחזקים בסיכויי הזכייה:
קרואטיה, ישראל, שווייץ, צרפת, איטליה, אירלנד, ספרד וגרמניה.

נחלשים בסיכויי הזכייה:
אוקראינה, הולנד, בריטניה, יוון, פינלנד, נורבגיה, סלובניה, שבדיה, ליטא, אוסטריה, גאורגיה, ארמניה, קפריסין, לטביה, פורטוגל, אסטוניה, לוקסמבורג וסרביה.

להלן הדירוג של סיכויי הזכייה בתחרות הערב לפי ממוצע יחס דצימלי:

  1. קרואטיה – 1.76
  2. ישראל – 4
  3. switzerland שווייץ – 5.5
  4. france צרפת – 12
  5. italy איטליה – 15
  6. אירלנד – 16
  7. אוקראינה – 18
  8. united_kingdom בריטניה – 96.5
  9. יוון – 103.5
  10. פינלנד – 113.5
  11. norway נורבגיה – 126
  12. סלובניה – 134.5
  13. sweden שבדיה – 141
  14. ליטא – 151
  15. אוסטריה – 151
  16. גאורגיה – 151
  17. ארמניה – 151
  18. spain ספרד – 188.5
  19.  קפריסין – 251
  20. germany גרמניה – 251
  21. לטביה – 276
  22. פורטוגל – 301
  23. אסטוניה – 326
  24. לוקסמבורג – 326
  25. serbia סרביה – 326

כתיבת תגובה

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.