2022: ישראל – אקס פקטור לאירוויזיון – תכניות 9, 10 ו-11

ממשיכים באודישנים ב"אקס פקטור לאירוויזיון". אולי זה הזמן הנכון להתעכב ולדבר על השופטים השנה, ויש מה לדבר. נתחיל לפי הגיל. מרגול היא קלף מנצח. היא סיפקה את הסחורה לפני עשור כשופטת ב"כוכב נולד". היא הייתה אז חריפה מאד, בעלת ביקורת מנומקת, וביטויים שהמצאה בעצמה ונכנסו לשפה (עשית לי שליכטה בלב, אני גסוסה, אתה זמר פלילי וכו'). טלוויזיונית היא הייתה הימור מוצלח מאד של "כוכב", והייתה גם ייצוג ראוי לזמר המזרחי. ה"קאמבק" שלה מוצלח ומיקומה בתכנית ראוי, אבל ניכר שהיא עייפה, וזה מובן. היא אישה בת 72 ואין לה את הדרייב, שהיה לה בעבר. זה לא נאמר לרעתה, אלא כעובדה. זה ניכר רבות בחוסר סבלנותה או ברגעים שרואים שהיא לא מרוכזת. עם זאת, מידי פעם מבליחה מרגול של פעם, הדעתנית ובעלת יכולת הביטוי המגוונת והמדויקת. לפעמים זה נראה כאילו היא לא רוצה להיות שם. אביב גפן, מכונת יחסי הציבור היעילה ביותר במוזיקה הישראלית, בנה עצמו בתור "הילד הרע" של עולם המוזיקה. התואר הזה היה נכון עבורו אי שם בין 91' ל-92', וכבר מזמן לא רלבנטי. ב-"The Voice" וב-"אביב נגד אייל" הוא סיפק את ה"סחורה" וסיפק הצהרות שנויות במחלוקת ובוטות על חלק מהמתמודדים ועל מוזיקה מזרחית. הפעם הוא בתפקיד המאמי הלאומית, כי אביב פשוט כבר לא צריך, וגם הוא עייף מכדי לקיים את התדמית שאימץ לעצמו לפני שנים. אביב הוא בעיקר ביזנסמן, ורואים את זה בתכנית. נכון לעכשיו הנוכחות שלו לא תורמת במאום. מירי מסיקה תורמת את הנוכחות הבעייתית ביותר בשולחן השופטים, ממש כמו אחותה התאומה, קרן פלס בתכנית "הכוכב הבא". סופרלטיבים שלא קשורים למציאות, רגשנות לא אותנטית והרבה מכירת חלומות למתמודדים התמימים, והכל כדי להתחבב על הקהל בבית, שהרי ידוע שהישראלים לא אוהבים את הסימון קאוולים של העולם, הם אוהבים את השופטים החנפנים והמתוקים. מבחינת עשייה מוזיקלית, ייאמר לזכותה של מסיקה שהיא עשתה חריש עמוק מאז שפרצה לחיינו ב-2004-5. אפשר להתווכח על איכות החומרים שלה, והיא בהחלט לא הוציאה להיטים כבר הרבה שנים, אבל היא ווקליסטית מיוחדת והיא כן יודעת לזהות ניואנסים בשירתם של המתמודדים. שוב יצוין כי היא בעיקר מיצבה את עצמה בשנים האחרונות כשופטת בריאליטי-שירה למיניהם ופחות כאמנית. רן דנקר הוא סיפור קצת שונה. נדמה שמערך יח"צ מוצלח מאד הביא אותו לשולחן השופטים, אחרי שבמשך שנים לא היה באור הזרקורים. אני כן אציין, שהוא מאד נעים לצפייה ושמיעה, נוהג לרוב בנימוס, וזה די מרענן לאור ההתבהמות שעברה הטלוויזיה הישראלית בשנים האחרונות. זה משמח אותי לראות, שעדיין יש מקום לדרך ארץ גם בפריים טיים הישראלי. מה הערך המוסף שהוא מביא לתכנית חוץ מנועם הליכותיו? אני עדיין לא יודע. אחרונה חביבה היא נטע ברזילי, זוכת אירוויזיון 2018, והשופטת היחידה שמתחת לגיל 30. ככזו נטע היא Gen Z על כל המשתמע מכך. היא בדור שנולד לתוך המדיום הטלוויזיוני של ערוץ 2 ותרבות הרייטינג, והיא בנתה את אישיותה על הרבה מאד תדמית חיצונית, שמשתקפת ברשתות החברתיות. היא עמוק בתוך פוליטיקת הזהויות, מאמצת אלמנטים של תרבות הלהט"ב, ובמיוחד השפעות של Drag Race, ובחיים לא תתפסו אותה אומרת משהו לא במקום או כזה שהיא לא חשבה עליו מראש. היא לא צריכה יח"צנים, היא היח"צנית של עצמה. הקטע שבו היא נעלבה מדבריו על אביב לפי מספר תכניות היה מקומם, כי היה מחושב כדי להיות חלק מהפרומו של התכנית. נטע יודעת שאם היא לא תספק רגעים מסוג זה, היא לא תקבל את הזרקור שלה. וזו בעצם מהות התכנית, קרב בין השופטים על זמן מסך ורגעים בפרומואים של רשת. וכרגע נטע מנצחת בגדול. מרגול ואביב עייפים ולא צריכים את זה, רן לא יודע איך לעשות את זה, ומירי חושבת שהיא עושה את זה, אבל לא מבינה שהשיטות שלה מתאימות לתקופה שנגמרה. המפסידים הם המתמודדים, והצופים, שכרגע מצביעים ברגליים ובשלט. בסופו של דבר, אם ישראל תצליח באירוויזיון 2022, לאיש, כמו תמיד, לא יהיה אכפת. אם תיכשל, מסופקני אם "אקס" תחזור לעונה נוספת. ובכישלון כוונתי לאי העפלה לגמר.

תכנית 9:
המתמודד הראשון הוא איתיאל זינו, בן 26 מבאר שבע. עובד כמנהל מחלקה בסופר, ומתעסק במוזיקה כשיש לו זמן לכך. יש לו זמן חיבוקים עם מירי לפני הבמה, ואחר כך מתחיל האודישן. מתחילה שיחה בשולחן השופטים על גילו של המתמודד, מה שנותן לשופטים, שוב, את הזדמנות לדבר על עצמם. המתמודד בוחר לשיר את "את חרותי" של חווה אלברשטיין. יש לו קול גברי, נמוך ונעים. הוא לא ווקליסט מדהים, אבל יש לו את הלוק, הקול הנכון, ועם הניהול הנכון יוכלו לעשות איתו משהו. זה לא רע בכלל. מרגול חושבת שחלק מהשירה היה סתם קריוקי, וחלקים אחרים היו מוזהבים. רן רואה בו משהו גולמי ובוסרי, אך מרגש. נטע אומרת, שלא ברור לה מי הוא ולמה הוא בחר לשיר את השיר הזה. למה לא לשאול אותו? מירי חושבת שהרגעים הטובים היו מאד מוזיקליים. אביב אומר, שהוא לא יגיע לאירוויזיון, ושהטייק היה חובבני, למרות שהוא מקסים. אביב ומרגול מצביעים "לא", נטע מצביעה "כן", אבל זה לא מספיק עבורו. חבל. איתיאל מסיים את דרכו בתחרות.

המתמודדת הבאה היא גאיידה אבו עוואד, בת 24 מבוקעתא. גאיידה הופיעה בטקס הדלקת המשואות האחרון, והופיעה שם עם עברי לידר ומרגול. היא מספרת סיפור מעניין. היא באה מכפר, שבו לא מכירים בריבונות הישראלית על רמת הגולן, שבו הדרוזים שומרים על הנאמנות לסוריה. היא בחרה לקבל את האזרחות הישראלית, ללמוד עברית ולהזדהות כישראלית. היא מתחננת לשיר, וניכר שנמאס לה מהשיח עם השופטים. היא בוחרת לשיר את "Baadak Ala Bali" של שירין עבד אל-נור. ביצוע מושלם, קול חם ומלטף. היא נראית נהדר ויש לה נוכחות בימתית כובשת. הייתי מהופנט. מרגול אומרת לה שהיא פנטסטית ועולמית. אביב מכניס פוליטיקה, ולא ממש מדבר על הביצוע. מירי ראתה אלגנטיות, עדינות ואינטליגנציה. נטע רוצה לשמוע אותה בסגנונות אחרים. רן אומר שהוא לא הבין את המילים, אבל הבין את הרגש. כל השופטים מצביעים "כן", וגאיידה עוברת לשלב הבא.

המתמודדת הבאה היא צליל חלף, בת 27 מקריית עקרון. היא מספרת, שאביה, שהצטרף אליה לאודישן, הוא זמר, שהופיע עם מרגול, עפרה חזרה ועוד. היא שירתה עם נטע בלהקת חיל הים והייתה המפקדת שלה, ואנחנו אפילו רואים קטע מצולם של שתיהן מהופעה במסגרת הצבא. הקטע הופך עצוב, כשמסתבר שאחד המופיעים בקטע נפטר לפני חודשיים. היא בוחרת לשיר את "ילדים כאלה" של עדן חסון, שיר שייצג את ישראל באירוויזיון ג'וניור 2018. אני לא מת על השיר הזה. זה ביצוע שמתחיל נחמד. אין לצליל קול ייחודי, אבל ניכר שהיא מאד מחוברת לשיר, והיא מבצעת אותו ממקום מאד רגשי. אודישן טוב, קצת מוזר, שכן היא בוחרת לבצע את כולו בכריעה ובעיניים עצומות. היא מגישה מאד אינטליגנטית. מירי חושבת שהיא מתוקה וחיננית, אבל הייתה לחוצה, ושהשיר לא החזיק. מרגול אומרת, שהיו בביצוע יותר מידי טעויות. אביב לא אהב, ומצביע "לא", וכך גם רן. צליל מסיימת, שלא בצדק, את דרכה בתחרות. נטע הולכת לנחמה מאחורי הקלעים.

המתמודד הבא הוא אודי צברי, בן 29 מתל אביב. עובד בסלון יופי לנשים. הגיע לתל אביב מעיר חרדית, מודיעין עלית. יש לו אישיות מאד טלוויזיונית והוא מאד קומוניקטיבי, על גבול ההיפראקטיבי. מרגול מגיעה לפגוש אותו מאחורי הקלעים, וניכר שהיא לא מתלהבת מהקונספט. אודי מדלג לבמה וקופץ בלי סוף. הוא מבצע את "המענטזת" של ג'קי מקייטן, בליווי גיטרה אקוסטית. זה התחיל קצת יומרני לדעתי, אבל הוא מאד מיוחד ובהחלט שובה. הוא יודע לשיר, למרות שהוא לא הראה את זה באודישן, הוא השקיע את מיטב מרצו בלהרשים את השופטים. נטע חושבת שהוא חריף ואינטיליגנטי. אביב חושב שזה היה גרוע ונוראי, בין מטריד למגוחך. רן חושב שזה היה קצת משוחק. רן מצביע "לא", נטע, מרגול ומירי מצביעות "כן". מרגול ומירי מנסות לשכנע את אביב, אך הוא לא משתכנע. ניר שהוא היה פתוח להצביע "כן", וניסה לשחק עם מירי את המשחק, אבל כמו תמיד, היא נמצאת בעולם אחר ולא שיחקה את מה שמצופה ממנה. אודי לא עובר לשלב הבא, ושוב ה"אקס" הפסיד מועמד ראוי.

המתמודדת הבאה היא חן חזות, בת 18 מטירת הכרמל. היא מספרת שיש לה 10 אחים ואחיות מאבות ואימהות שונים. היא מספרת לשופטים שהיא לא מאמינה בעצמה עדיין כזמרת, ושהיא לומדת עיצוב שיער בבית ספר מקצועי. רן לוקח את ההזדמנות ומספר על עצמו. חן בוחרת לשיר את "בנאדיק" של נסרין קדרי. בשיר עצמו, היא פורצת רק בפזמון, שאר השיר נשמע פחות טוב. כמובן שזה טוב נכון לשלב זה, אבל חייבים לעבוד עמה המון, כדי להביא אותה למקום של זמרת אמיתית, שמקליטה חומרים, ולא רק מעלה שירים ליוטיוב. מירי חושבת שהיא זמרת, והיא מדייקת. מרגול חושבת שהיו לה פאלטות, למרות שהיא זמרת מצוינת. רן טוען, שהיו רגעים לא מדויקים. נטע מציינת שיש בה משהו שמעורר רגש, ושלמרות שהיו לה אי דיוקים, היו לה גם רגעים של הברקה. אביב חושב שיש לה שליטה נפלאה בקול שלה. כל השופטים מצביעים "כן", וחן עוברת לשלב הבא.

לפני האודישן הבא, אביב מביא לבמה את הילד שלו, דילן, לשיח קצר ומיותר עם שאר השופטים. דילן בן ה-14 מצטרף לשולחן. המתמודדת הבאה היא רעות ליבי נפתלי, בת 16 מהושעיה. היא מספרת שהיא לומדת בבית ספר דתי לבנות בלבד. לומדת מוזיקה בקונסרבטוריון. היא בוחרת לשיר את "Don't Start Now" של Dua Lipa. אני מתנצל, אבל היא נשמעת כמו עשרות, אם לא מאות זמרות אחרות. הביצוע נכון, אבל לא עושה לי כלום. לאורך כל השיר, גם היא, עם עיניים עצומות. אני לא בטוח שהיא מבינה על מה היא שרה. היא מאד עשויה, זמרת אולפנים. לא מוכנה בכלל לבמה גדולה. מירי חושבת שהיא נורא מוכשרת ושיש בה משהו מאד פרשי. אביב אוהב את הקלילות והכנות שלה. דילן חושב שזה היה ביצוע עדין ויפה, שמתאים לאירוויזיון. הוא מזכיר את "Viola", השיר הצרפתי לאירוויזיון. רן חושב שהיא שרה יפה, אבל היא צריכה לעבוד מאד קשה. לנטע חסר חספוס ואדג' ממנה. נטע מצביעה "לא". כל שאר השופטים מצביעים "כן", וליבי עוברת לשלב הבא. דילן מציין, שהיא מייצגת את כל הטרנדים הלוהטים ברשת בעיניו.

בתכנית זו עלו לשלב הבא:

  1. גאיידה אבו עוואד
  2. חן חזות
  3. רעות ליבי נפתלי

ניתן לצפות בפרק המלא כאן.

תכנית 10:
המתמודדים הראשונים להערב הם האחים חתומה, רות ואברהם מאשקלון. אברהם אומר שהוא לא ראה באירוויזיון משהו מזרחי, וזה מה שהוא רוצה להביא. הם מודיעים, שהם יופיעו בנפרד, אז למה הוצגו כצמד? הם עולים לבמה ביחד, אך ישירו בנפרד. בשולחן השופטים מדברים על ההבדל בין חפלה למועבט.

הראשונה להתמודד היא רות חתומה, בת 20 מאשקלון. היא מבצעת את "סיפור מכור" של מאיה בוסקילה. מרגול מעירה שיש בה עדינות. רות שרה ברג'יסטר נמוך, ועושה מהשיר שיר נשמה. הביצוע הווקלי מאד חזק, דרמטי, מדויק. אבל זה היא לא מוכנה לבמה גדולה. מרגול חושבת שהיא נהדרת עם לב ענק. אביב חושב שזה נשמע לו מיושן. רן חושב שאולי אם בחירת שיר אחרת, היה יוצא ממנה משהו יותר עדכני. מירי מחמיאה לה, שהיא ביצעה שיר של מ. בוסקילה מבלי לחקות אותה. נטע חושבת שהיא מקסימה, אך מעירה לה על בחירת השיר. מרגול, מירי, נטע ורן מצביעים "כן", אביב מצביע "לא". רות עוברת לשלב הבא.

המתמודד הבא הוא אברהם חתומה, בן 23 מאשקלון. הוא מבצע את "דברים שרציתי לומר" של יהודה פוליקר. הביצוע מאד מאנפף בבתים. אבל הוא מצליח להוציא צרחות ממרגול ומנטע בפזמון. יש הרבה משחק ומעט מלודיה לטעמי. יש לו קול מצוין, אבל הוא חייב לקבל הכוונה וניהול מוזיקלי. רן חושב שהוא זמר מפחיד, אבל הוא לא חושב שצריך להראות כל כך הרבה. נטע מתרשמת שהוא שר כמו גבר. מירי מנסה להגיד משהו על מינונים של סלסולים, אבל מרגול לא נותנת לה. אביב חושב שהוא שר יפה, אבל זה באזניו מיושן. לדעתו זה לא מתאים לאירוויזיון. מרגול, נטע, מירי ורן מצביעים "כן". אביב מצביע "לא". אברהם עובר לשלב הבא.

המתמודדת הבאה היא דגנית דדו, בת 44 מתל אביב. מספרת שהיא שרה לדינו. היא מספרת לבריסטה לפני האודישן, שהיא שרה את "Toy" בלדינו. אני כבר רואה איך זה הולך להיות אסון. היא ווקליסטית טובה, מקדישה זמן להברות השונות, אבל לא שרה מלודית לפי הז'אנר. יותר זמרת של אולפנים, הרבה פחות זמרת של במה גדולה. די ברור שמישהו הביא אותה בשביל נטע, ואין לה רצון אמיתי להתמודד בתחרות. נטע מודה לה על המחווה. מירי חושבת שזה חמוד ומרנין, אבל לא מעבר. רן חושב שזה היה פאן, אבל לא מספיק. דגנית מסיימת את דרכה בתחרות.

המתמודדת הבאה היא עתליה פירס, בת 25 מדימונה. מתמודדת The Voice לשעבר. השופטים מחמיאים לה על יופייה. היא בוחרת לבצע את "Versace on the Floor" של Bruno Mars. היא נותנת אינרו מלא נשמה, ובהמשך היא מוכיחה שיש לה גם מלא גרוב. היא גם יודעת להופיע על הבמה, בניגוד להרבה זמרים אחרים לפניה. האודישן נשאר לא ממומש ועם הרבה הבטחה להמשך. אביב מקנא בה על הנשמה האמיתית שלה. מרגול מחמיאה לה על הקול הגבוה והעמוק שלה. מירי נזכרת ב-Diana Ross. כל השופטים מצביעים "כן", ועתליה עוברת לשלב הבא.

המתמודדים הבאים הם Beast Crew. צמד הכולל את אוהד שמואל, בן 21 מחולון, ואת איתן שמשון, בן 20 מאשדוד. הצמד הכיר בצבא, בשק"ם… הם מבצעים שיר מקורי שלהם, "אמאל'ה". מירי נראית מזועזעת, אביב בהלם תרבות. השאר נהנים. ברגע שהם נכנסים לקצב, הם מוכיחים שהם טובים, יש להם קצב וזרימה מרשימים. זה הרבה יותר טוב ממה שחשבתי שזה יהיה. לא, זה לא מתאים לאירוויזיון, אבל מבין ההרכבים שראינו עד כה, זה ממש טוב. נטע מתלהבת, ומציינת שיש להם גרוב בלתי נשלט. היא רוצה יותר תנועות מתואמות. מירי מציינת שזה עבר על הקהל, אבל חזרה לה האמירה. מרגול שואלת מה ההיגיון החברתי שלהם? קצת לא הוגן. מרגול טוענת שלא היה גרוב בשיט. רן מציין שהיה גרוב בטונות, והוא הרגיש מהם אותנטיות. אביב חשב, שהטקסט היה יכול להיות יותר טוב, אבל הוא הרגיש אותנטיות. כל השופטים מצביעים "כן", למעט מרגול. הביסטים עוברים לשלב הבא.

המתמודדת הבאה היא אגם אבוחצירה, בת 16 מנהריה. תלמידת י"א. לפני האודישן מראים לנו את הקשר הקרוב בין אגם לבין אימה. היא מספרת לשופטים שהיא שומעת הרבה רוק של פעם. היא בוחרת לבצע את "אולי" של אביב גפן. עוד פעם?? הביצוע מאד מתנחמד. היא טובה, יש לה קול צרוד ומתוק, אבל היא חייבת לצבור ניסיון. ניכר שהיא משתדלת יותר מידי. מבחינת כישרון בוסרי, הוא בהחלט שם. השופטים מתלהבים. רן אומר שיש לה גוון קול מיוחד וזה עבד עליו. נטע חושבת שיש לה הרבה דרך לעשות עם השירה עצמה. מירי מחמיאה לה על הצרידות, אבל חוששת שיקרה לה משהו בתחרות. אביב מחמיא לה ומציין שהביצוע היה מקסים. השופטים כולם מצביעים "כן". אגם עולה לשלב הבא.

בתכנית זו עלו לשלב הבא:

  1. רות חתומה
  2. אברהם חתומה
  3. עתליה פירס
  4. Beast Crew
  5. אגם אבוחצירה

ניתן לצפות בפרק המלא כאן.

תכנית 11:
התכנית מתחילה בלי יותר מידי בזבוזי זמן. המתמודד הראשון הוא דן ביטון, בן 18 מאשדוד. לשופטים הוא מספר שהוא מופיע מגיל 9. הוא בוחר לשיר את "כשאת עצובה" של עמיר בניון. דן מתחיל את השירה מאד טוב, יש קצת בעיה של דיקציה, אבל זה לא פוגם בביצוע יותר מידי. גם הוא, כמו הרבה זמרים אחרים העונה, לא ייחודי, אבל הוא ווקליסט טוב. בניגוד להרבה אחרים באודישנים, הוא פוקח עיניים, לפחות זה ייאמר לזכותו. האודישן לא היה מיוחד, אבל מספיק כדי להעביר אותו לשלב הבא. מירי חושבת שהוא הגיש את המילים עם שבר ומינונים (מה זה אומר?). מרגול חושבת שהוא פתח צילינדרים, אבל גם איפק אותם. רן לא נסחף עד הסוף בביצוע. אביב חושב, שלמרות שהסיפור מדהים, אבל הביצוע לא מספיק. מרגול, מירי ורן מצביעות "כן". אביב מצביע "כן" אחרי מסע לחצים, ודן עובר לשלב הבא. נטע ברגע האחרון גם מצביעה "כן".

המתמודדת הבאה היא פזי, בת 22 מתל אביב. מורה לפיתוח קול. היא מספרת על אביה, שהלך לעולמו כשהיא הייתה בת 10. היא מציגה עצמה מול השופטים כמוזיקאית, כותבת ומלחינה. היא מבצעת את "רואה לך בעיניים" של אתי אנקרי. זה אחד השירים היפים! יש לה קול בוגר מאד, כמו זמרת של פעם, לא קשורה לדור הנוכחי. היא מחייכת הרבה במהלך השיר, שזה לא כל כך קשור לתמה של השיר, אבל אולי זה קשור למבוכה. בהמשך, היא מתחברת יותר לשיר ומתעלת הרבה רגש. זמרת נהדרת. רן חושב, שהיא חתכה את האוויר, ושהיא נתנה ביצוע מרטיט. נטע אומרת, שהיא יכולה להעביר עומק במתיחה של צליל אחד. מירי אומרת שהיא עמדה בגבורה בשיר הזה, שהוא אתגר. מרגול חושבת, שהמעקף בשיר לא היה טוב, אלא היה נביחתי. היא אהבה את הצד האפל, שהיא הביאה בתחילת השיר. אביב לא אהב את הביצוע, לדעתו זה היה מידי חלש. הוא מצביע "לא". נטע, מירי ורן מצביעים "כן". הכל בידיים של מרגול. מרגול חושבת, שהביצוע היה בחלקו לא טוב, והיא מצביעה "לא". פזי לא עוברת לשלב הבא.

המתמודדים הבאים הם Anna RF. מספרים שהם משלבים בין האלקטרוני והאתני. הם שרים את "אזל המלאי" שיר מקורי שלהם. העיבוד אתני ומרהיב. הסולן עולה על שולחן השופטים לאינטרו מוגזם, ולאחר מכן מתחיל השיר. הם מאד מוזיקליים, הסולן ווקליסט מעולה, וראוי לתת להם מקום בשלב הבא, וגם בזה שאחריו. ההופעה עצמה מופקת לעילא, הכינו אותם עם כל העזרים הווקאליים. מירי אומרת שהם מגניבים, אבל השיר עצמו שכיח, והיא לא שמעה בו אמירה. מרגול חושבת, שהם מתאימים לאירוויזיון. נטע חושבת, שהגיטרה מפרקת אותו מהסנטר שלו. אביב לא האמין לפרפורמנס. הוא חושב, שזה נעשה מהראש ולא מהלב. הביטים לא היו מתוחכמים בעיניו. רן נהנה מהם, וחושב שצריך לתת לזה צ'אנס. רן, נטע ומרגול מצביעים "כן". אביב מצביע "לא". מירי אומרת "לא", אבל מצביעה "כן". אחרי איפוס ההצבעה, היא מצביעה "לא". Anna RF לא עוברים לשלב הבא.

המתמודד הבא הוא נטע רוזנבלט, בן 19 מתל אביב. עלה מארה"ב בגיל 11. הוא בוחר לשיר שיר מקורי בשם "Safe and Sound". הוא מבצע את השיר בליווי גיטרה אקוסטית, שנשמעת כמו יוקולילי. זה שיר נחמד, מאד סחי, והוא גם שר נחמד, אבל לא יותר מזה. זה עייף אותי מהר מאד. אני מודה, שווקאלית הוא נשמע לא רע, ומבחינה הופעה בימתית יש לו פוטנציאל. אביב חושב שהשיר התחיל יפה, אבל הכל נפל בפיזמון. נטע חושבת שהוא החבילה השלמה. מרגול מסכימה עם אביב. רן חושב, שזה עדיין לא בשל. נטע ומירי מצביעות "כן". רן מצביע "לא". אביב משכנע את מרגול, ושניהם מצביעים "כן". נטע עובר לשלב הבא.

המתמודד הבא הוא אלמוג פדידה, בן 19 מראשון לציון. הוא מספר שהוא היה ספורטאי, כדורסלן, ובמקרה גילה את המוזיקה. הוא מבצע את "מה אתה רוצה ממני?" של חנן בן ארי. הוא מבצע את השיר באלגנטיות. זה נעים מאס לשמיעה, אבל אני לא יודע עד כמה זה אותנטי. יש לו קול נמוך ומלטף. השופטים מתלהבים, חוץ מאביב. מרגול נעמדת למחוא כפיים. הוא הדהים אותה, והביא לדבריה, ביצוע רגיש וגברי. אביב לא הרגיש שזה נגע בו, נשמע לו מונוטוני. מירי חושבת, שזה היה דומה מידי לחנן בן ארי. נטע חושבת שיש לו כריזמה. אביב מצביע "לא", אבל כל שאר השופטים מצביעים "כן". אלמוג עובר לשלב הבא.

המתמודדת האחרונה להערב היא ליה נביפור, בת 16 מכפר סבא. היא מדברת ארוכות על רן דנקר בשיחה המקדימה. היא מספרת לשופטים, שכל חייה הם מוזיקה. היא מבצעת את "Wrecking Ball" של Miley Cyrus. היא מבצעת את השיר בליווי גיטרה אקוסטית. ווקאלית, היא מבצעת את השיר בצורה מצוינת, וזה נשמע מאד בוגר יחסית לבת 16. הביצוע, במיוחד בפזמון, הוא לא מושלם, אבל הוא עובר מאד יפה על המסך. בפזמון האחרון הוא ממש מזייפת, אבל מסיימת יפה. יש עם מה לעבוד, אבל צריך לעבוד. השופטים מריעים לה. רן חושב שיש לה קול יפהפה, והיא מתכוונת למה שהיא שרה. נטע רואה אותה כגולמית ובעלת קסם. מירי חושבת שהיא הדבר עצמו. אביב מציין, שהטייק היה מדהים. מרגול מזהה בה אינטליגנציה רגשית גבוהה. כל השופטים מצביעים "כן", וליה עוברת לשלב הבא.

בתכנית זו עלו לשלב הבא:

  1. דן ביטון
  2. נטע רוזנבלט
  3. אלמוג פדידה
  4. ליה נביפור

ניתן לצפות בפרק המלא כאן.

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.